Thanks voor het stemmen❤️
Het moment dat hij hoorde dat er een rogue aanval is
Pov. Aiden
Kutt. Dit is zo lang geleden dat we zijn aangevallen. Gelukkig hebben we wel steeds nog getraind, voor dit soort momenten. Ik ren gelijk naar benden. Ik zie al gelijk dat er een slagveld bezig. Wat raar dit is nog nooit zo druk geweest. Het is de rogue's gelukt om door de grens te komen en ook nog eens mensen te verwonden. Dit is erg raar. Ik mindlink mijn beta. "Hoe kan dit gebeuren?" "We weten het niet. We zijn dit nu aan het uit zoeken." "Oke, informeer mij gelijk als je iets te weten komt." Ughhh het liefst wil ik bij mijn perfecte mate zijn. Haar leren kennen en haar vertrouwen winnen. Ik grom op mijn alpha stem. Iedereen stopt met waar ze mee bezig waren en kijkt verbaast naar mij. Ik kijk snel rond en dan zie ik het de Alpha van de Dark moon pack. Dus daarom kwamen ze over de grenzen en kunnen nu zoveel schade aanrichten. Hij kijkt me sluw aan en valt me dan aan. Daarnaast is er ook nog de leider van de rogue. Dus twee tegen één. Eerlijk dit. Ik ga klaar staan en kan de allereerste aanval makkelijk ontwijken. Het gevecht gaat goed tot ik wordt gemindlinkt. "Heyy cookie. Kan je effe tegen je pack vertellen wat je naam is?" Omg mijn mate gaf me net een bijnaam. "Hoorde ik dat nou goed. Gaf je me een bijnaam?" "Dat betekend niets. Heb gwn zin in cookies duss jaaa." "Oke sure. Wat jij zegt." Haha denk maar niet dat ik je geloof.Dit stukje weet je al met de naam van de alpha.
Net nadat ik klaar was met het gesprek. Voel ik een naald in mijn arm. En ik voel dat mijn wolf zwakker en zwakker wordt. Nu moet ik wel transformeren. Gelukkig ben ik een Alpha dus transformeer ik kleding. Ik zie de Alpha en de leider van de rogue's lachen. Kut dit was al heel lang hun plan. Wat willen ze? Ik word helemaal in het donkere gezogen. Het laaste waar ik aan dacht wat mijn mate is ze wel oke?
Ik doe mijn ogen open en het lijkt wel of ik een eeuw heb geslapen. Ik kijk rond en ik zie witte muren en een apparaat dat mijn hartslag meet. Ik snuif goed de lucht om te ruiken of het nog steeds mijn pack is. Gelukkig is het wel zo. Ik druk om het knopje, zodat de verpleegkundige langs komt. Ik mindlink ook gelijk mijn beta. "Yooo guys wie back in de game isssss?" "Ik weet het niet, maar in ieder geval echt niet mijn beste vriend/Alpha." "Haha wat ben je grappig. Ik had een heel ander soort reactie verwacht. Hey even een ander vraagje, weer je waar Sophie is? Ik kan haar nii minlinken. Dus ik denk dat ze aan het slapen is." "Uhmmmm.... ik kom langs oke?" "Okeeey?" Waarom klinkt mijn beta zo angstig en reageerde hij niet op mijn vraag. Nou hoor het zo wel. Op de gang hoor ik een discussie, over wie het mij gaat vertellen. Wie gaag mij wat vertellen. Dan hoor ik steen papier schaar. Doen ze dit nog steeds? Ik hoor dat Sarah heeft verloren door het geschreeuw van haar. "Tot de drie." "Oke genoef stelletje jullie kleuters. Kom nou binnen en ik wil het graag van mijn beta horen. Wat jullie ook te vertellen hebben." "Ha lekker voor je." "Nu!" Ik hoor de deur open gaan en zie mijn beta binnen komen en Sarah staat daar achter. Ze kijken beide erg bang.
Tam tam tam...
Dit is even een extraatje dus vandaar dat hij zo kort is
JE LEEST
Another classic story
WerewolfJullie kennen vast al die boeken met de badboy's en de goodgirl. Dit boek is iets anders. Ik hou ook van weerwolven boeken dus dat doe ik er ook doorheen. Sophie van Loon is een rogue, maar het speciale is dat ze wit is. Ze is een van de laatste 10...