Pov. Sophie
Het enige wat ik voel is leegte. Niets lijkt meer het zelfde. In een leeg bed en een lege kamer. Ik heb me zelf kunnen bevrijden met veel moeite. Geen idee hoe, maar het is gelukt. Nu heb ik een soort van nieuwe mate en ik haat het. Arme Aiden, wat moet hij wel niet denken? Dat ik hem heb vervangen? Dan zal hij ook vast niet meer naar mij zoeken. Ik ben verdoemd! "Ach aansteller, ga janken in een hoekje!" "Maar wat nou als ik geen tranen meer over heb?" "Jezus je zit wel echt lekker in je slachtofferrol!" "Mag dat dan niet? Ik ben net door hel gegaan en jij liet niets van je horen!" "Ik moet toch voorzichtig blijven in verband met de wolfbane?" "Oke, maar dan mag je nu niet zeiken over dat ik geen slachtofferrol mag gaan uithangen. Dit heb ik verdiend." "Oke baby!" "Hé dat is echt oneerlijk! Jij hoort mij te ondersteunen in deze situaties!" "Jammer dan, wat moet ik doen dan? Owhh arme, arme Spohie dit had je niet mogen over komen. Ik moest je verdedigen, waardoor ze weten dat je wolf tegen wolfsbane kan? Waardoor je speciaal bent en niet veel later zouden ze er achter komen dat je de dochter van de maangodin bent?. Nee, je hebt helemaal gelijk, het klinkt als een goed plan!" "Nee, maar dit is oneerlijk! Hoe je het nu zegt klinkt het allemaal zo dom. En steunen betekend niet alleen beschermen, maar ook er voor iemand zijn. En dat ben je ook niet." "........." "Lucy ben je er nog?" "................." "oke dus je hebt niets meer tegen me te zeggen?" "............" "Ik ben er klaar mee Lucy, stik er maar in. Dat je mij niet eens gelijk geeft, zegt al hoe laag je staat!" En daarmee sluit ik de link af. Dan wordt hij geopend door Lucy, dit had ik niet verwacht, waardoor ik geen muur tussen ons heb gezet. Ik heb echt geen zin in haar nu.
"Sophie ik wil alleen nog een ding zeggen, voordat ik vertrek. Alles wat ik doe is voor een reden! Onthoud dat goed! Er zijn grote plannen voor jou gemaakt, maar je moet er wel klaar voor zijn! Dit is het enige wat ik ga zeggen, je gaat lang niets van mij horen. Als je mij echt nodig hebt, mag je me oproepen anders niet! En dit meen ik!" Daarna is het stil, oke raar! En ik maar steeds denken dat een inner wolf altijd voor je klaar zou moeten staan.
Voor ik het weet staat die vieze pedo, de zoon van de 'alpha'. Hoe heet hij eigenlijk? "Owhh wat onbeleefd, heb ik mij zelf nog niet voorgesteld? Waar zijn manieren? Ik heet Emiel, aangenaam Sophie." "Ik geloof dat je nooit echt manieren heb gehad, dus dan kun je die ook niet kwijt zijn. Maar wat cool, je kan zelf inzien dat je een schoft bent. Kun je nu de kamer verlaten? Of moet ik je handje vast houden?" Ik ga hier niets mijn noemen, want ik woon hier niet. "Niet zn grote bek tegen mij aan slaan!" Ik krimp een beetje in één. Ik zie hem trots op mij neer kijken. Sh*ttttt ik heb ingegeven. Ik baal zo erg, want hij hoeft niet te weten hoe bang ik voor hem ben. Ik recht mijn rug en kijk met een try me blik uit mijn ogen, dit vind hij minder amuserend. Zijn hele lichaamshouding veranderd, daarnaast veranderd zijn gezichtsuitdrukking ook nog eens. Ik ben de lul! Hij komt naar mij toe gelopen, zo kalm dat ik helemaal in paniek raak. Ik heb me gelukkig los gekregen, waardoor ik half uit bed spring. Natuurlijk val ik weer erg hard op de grond, het gaat ook nooit goed. Hij sprint op mij af, waardoor ik snel opsta en ik op hem afren. Jullie zouden vast denken, huh Sophie waarom ren je op hem af? Nou jongens ik kan dus wel een beetje vechten en schijnbewegingen maken, dus vandaar. Hij schrok ervan, daar neem ik gebruik van en maak een schijnbeweging naar links. Hij duikt als een gek op me af, maar ik kan gelukkig net op tijd weg duiken, waardoor de rechterkant vrij is. Ik ren als een gek door naar de deur, hij is open. Wat een mazzel, dit heb ik nog nooit gehad, dank u wel maangodin! Ik ren de ene gang uit en de andere gang in. Uiteindelijk realiseer ik mij dat ik naar het midden moet om de trap te vinden. Dus ik ga als een gek aan alle deuren trekken. Ik met mijn domme kop rukt de deur open waar ik net ben uitgerend. Daar zit die vieze vieze ..... uhmmm weet ik veel wat hij is. Ik ben zooo boos dat geen woord hem goed omschrijft. Hij zit daar zo kalm, alsof hij wist dat ik weer terug zou komen. Dan heb ik een vraag. "Hoe?" "Dat is voor mij een weet en voor jou de vraag." Wat een eikel, alsof hij overal camera's heeft hangen of hij wist dat ik als een gek aan alle deuren zal gaan trekken. Ik loop naar het bed toe en laat mij er op ploffen, dat laat meneer ego een verbaasd hoofd trekken. "Wat kijk je? Had je dit niet zien aankomen?" "Wat denk jij, ik ben niet helderziend ofzo." "Oke cool mag ik jou zijn? Dan mag jij mij zijn!" "Hahaha, dacht het niet, ik ga echt niet een gevangene worden!" "Owhh dus ik ben een gevangene? En trouwe... wacht wat je zegt dus dat je niet helderziend bent, dus dat betekend dat je wel overal camera's hebt hangen?" "Uhmmm, dat is een rare link die je legt, maar overal camera's, hoe kom je er bijjjj???" Het laatste was een leugen, je weet toch als mensen hun zin in een hoge stem eindigen, nou dat deed hij dus. Er ging een rilling over mijn rug. Als hij overal een camera heeft hangen, dat betekend dus ook in de d-d-ouche... "owhh baby toch, niet bang zijn hoor in heb je wel vaker naakt gezien hoor" ewwwww, nee, nee, nee, dat zei hij toch niet echt? Wat een pauper joch. Ik heb geen worden voor deze man, ik voel zoveel haat in mij, dat ik hem ter plekke kan vermoorden. Maakt niet uit als de andere dingen ontdekken die ze niet mogen weten, ik heb het er voor ove- "Wat mogen andere niet weten?" Shittt... "Uhmm, niets hoor." Mijn antwoord was veel te snel, dus moet ik het onderwerp veranderen.
"Je maakt je geen zorgen dat ik je nu wil vermoorden?" "Prinses ben je vergeten dat ik nog steeds je gedachten kan horen? Dus wat mogen andere niet weten?" "Ughh, je kan het alleen horen doordat je perse een neppe mate band moest hebben. Maar ben je niet bang dat ik je nu eigenlijk wil vermoorden?" "Hahahaha, zooooo schattig dit, jij denkt dat je een toekomstige Alpha zomaar kan vermoorden?" "Ja!"1165 woorden
Het duurde effe maar hier is ie dan. We hebben 5k gehaald, maar het leukste is dat we bijna de 6k hebben gehaald. Ahhhhhgg!!!! Ik kan het echt niet geloven!! Bedankt iedereen, vergeet zeker niet te stemmen en te reageren!!! Tot snelll
Liefss meeeeee
JE LEEST
Another classic story
WerewolfJullie kennen vast al die boeken met de badboy's en de goodgirl. Dit boek is iets anders. Ik hou ook van weerwolven boeken dus dat doe ik er ook doorheen. Sophie van Loon is een rogue, maar het speciale is dat ze wit is. Ze is een van de laatste 10...