8.

608 22 8
                                    

Pov Sophie
Aiden Alpha? Hij is toch toekomstige Alpha. Betekend het dat hij zijn mate al heeft gevonden? "Je zei dat ik hem Alpha Aiden, is hij al Alpha geworden?" "Ben je nog steeds super bijdehand aan het doen. Ik zei verander!" "Nee het is helemaal niet brutaal bedoeld, maar hij was eerst toekomstige Alpha, heeft hij al zijn mate gevonden?" "Als ik er op antwoord, ga jij mee werken?" "Groten deels, ik kan niet veranderen, omdat........ uhmmmm geen kleding hen." Eigenlijk heb ik geen kleding nodig, omdat Lucy de dochter van de Maangodin is, verander ik gewoon met kleding aan. "Geeft niet, we hebben kleding meegenomen." "Maar als Aiden de Alpha is, ben jij dan niet die billen likker van hem." "Nee ik ben gene billen likker van hem. Ik ben zijn beste vriend, Jake." "Ohhh ja dat was het, helemaal vergeten. Oepsssss.." "Geeft niets, maar waarom wil je je niet vernaderen." "Omdat, jullie anders het hoofd achter de witte wolf weten. Dan ben ik niet meer vijlig, voor andere weerwolven. Dussssssssssssss, begrijpt onze kleine Beta dat, of moet ik het nog eens uitleggen?" "Ik ben niet klein, maar ik snap het nog steeds niet, warrom wil jij niet veranderen?" "Ben je nu sirrieus? Witte wolven, bijna uitgestorven, speciale krachten, jaloerze wolven, gevaar persoon, kan dood worden gemaakt. Ik hoop dat deze steek worden je helepn." "Nee niet echt, maar ik laat het nu voor wat het is." "Wat doe jij op school? Warrom zit jij eigenlijk op school?" "Ik bescherm de Alpha, anders zou ik alleen op een bank liggen en Netflixen." "Ohhh, ja begrijpenlijk. Maar dat jij op onze school mag zitten, dat is een wonder." "Haa, je hebt je zelf verraden, je bent een meisje, dat hoor je aan de stem door de min link en je zei net dat je op onze school zit. Aan gezien jij niet wist dat dit het land van Dark Blood is, moet je nieuw zijn en je kent Aiden. Dus jij moet dat nieuwe meisje op school zijn." Kuttttt, ik heb me zelf gewoon veranden. Nou kan ik net zo goed veranderen. "Ohhh, dus je hebt toch wel iets in dat hoofd van je. Ik dacht alleen zaagsel." "Nou je ontkent het niet, dus ik heb gelijk. Dus je kunt je nu transoformeren." "Ik doe het alleen als jullie het geheim niet tegen andere roedels verteld, anders moet ik weer verhuizen en hebben jullie niets meer aan mij." "Warrom vraag je dat allemaal aan mij? Ik ben de Alpha niet." "Jij kan toch ook zelf beslissingen nemen, of moet de Alpha ook vertellen hoe je naarde wc moet gaan en of je zowizo naar de wc mag gaan?" "Nee, daar ben ik al oud genoeg voor. EN stop met doen als of ik een baby ben, want dat ben ik niet, toch jongens?" "nahhhhh, daar zou ik niet zeker over zijn." Na dat ik dat gezegd heb verander ik in mijn mens. Als ik om mij heen kijk, zie ik ze gewoon nog allemaall kijken. Viezerikken. Straks was ik wel gewoon naakt, dan hadden ze me naakt gezien. "Draai jullie om, stel viespeuken." "Doe rustig je bent niet naakt, jammer genoeg." Het laatste zie hij zacht, zodat ik het niet zou horen, maar jammer voor jou. Ik heb een beter gehoor dn een normale weerwolf. "Uhmm, pardon hoor, maar ik geloof dat jij een mate hebt, dus pas op je woorden. Jij Beta." "Genoeg gepraat. Jullie pak haar bij de armen en neem haar mee naar de cellen. Daar laten we haar even een lesje leren, van zo'n grote mond tegen een Beta aan slaan." "Wat ga je tegen Aiden zeggen?" "ALPHA AIDEN VOOR JOU" "Jezzz schreeuw niet zo, ik ziet bij jullie in de reodel. En ik vereer jullie alpha niet dussss, voor mij geen "Alpha Aiden". "Niet zo bespottelijk." In tussen tijd zijn we al bij het roedelhuis. "Gooi het in de kerkers." "Het heeft een naam, namelijk Sophie." "ohhh, oke Sophie, ik hoop dat jij je tijd waardeerd in de kerkers." "Dat zou ik zeker. Ohh en kan je Aiden even langs sturen, zou we zo gezellig zijn." "HET IS ALPHA AIDEN VOOR JOU, HOE VAAK MOET IK HET ZEGGEN. ALPHA AIDEN!!!!!" "Jongens evacueren, ontploffings gevaar. De Beta staat op ontploffen. Iedereen voor zich zelf!" "hahahahahahahahahahahahahahahahaha, jij bent zo grappig." "Ja, I know. ik dacht er aan om cabaretier te worden, maar nu je het zo grappig vind. Morgen ben ik te zien in de cellen, tickets kun je bij de "Beta" kopen." "GENOEG, ik roep de Alpha." "Oehhhhhh, spannend"
765 woorden
Iets korter dan normaal sorry. Fijne vakanie iedereen.

Another classic storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu