Dit is mijn eerste boek. Als er typ fouten zeg het alsjeblieft. Als je haat prima, maar val mij er niet mee lastig.
Jullie kennen vast al die boeken met de badboy's en de goodgirl. Dit boek is iets anders. Ik hou ook van weerwolven boeken dus dat doe ik er ook doorheen.
Sophie van Loon is een rogue, maar het speciale is dat ze wit is. Ze is een van de laatste 10 in de wereld. Wat het nog gevaarlijker maakt, is dat ze de dochter van de maangodin is. Ze zeggen dat witte wolven zwak zijn, bij Sophie is het een ander verhaal.
Ze werd vroeger gepest en nam het voor haar zelf op, dat veroorzaakte een gevecht. Haar wolf wilde alles slopen en laten zien dat zij wel supre sterk is. Sophie probeert alles om haar wolf te kalmeren, maar als dat niet lukt dan kan ze roden ogen krijgen en kan ze alles slopen met gemak.
Sophie verhuist steeds voor haar eigen veiligheid, maar daar is ze klaar mee. Ze wil op een plek blijven. Niet in een pack, maar als loner wolf/rogue. Wat ze niet weet is, vlak bij haar verblijf is de aller sterkste pack. De darkblood pack.
De naam zegt waarschijnlijk genoeg. Het ergste is dat de toekomstige alfa, beta en gamma naar de zelfde school gaan, waar zijn van plan is naar toe te gaan. Het enige probleem is dat zij niet weet dat zij daar op zitten. Zij is de nerd en de toekomstige alfa, beta en gamma zijn de badboy's. Ze zitten op school met andere wolven, maar ook normalen mensen.
Sophie draagt een speciaal luchtje, zodat de weerwolven niet weten dat zij er ook een is en dat ze een rogue is.
Het leven is strijd, je kunt uitgeput raken. Door gaan of opgeven en alles verliezen wat je had.
uitleg van het boek
Alpha- leider van een pack. Zorgt dat alles goed gaat in de pack
luna- mate van de alpha. Zij is de moeder van de pack
Beta- is de rechterhand van de alpha. Meestal de beste vriend. Hij geef advies aan de alpha en lijdt de pack als het niet kan worden geleiden door de alpha en luna. Gamma- linkerhand van de alpha. Hij is iets minder belangrijk dan de beta, maar nog steeds belangrijk.
warriors- weerwolven die helpen met het bewaken van grenzen en het vechten tegen andere pack's
normale weerwolven- die hebben een normale status. Je kan ze vergelijken met de normalen burgers van nu
omega's- laagste van het laagste. Ze staan even hoog als rogue, alleen hebben de omega's een pack en omega's niet.
rogue- zijn meestal weerwolven die als een van de wijnigen een aanval op hun pack hebben overleefd. Sommigen zijn er uitgezet, omdat zij zich misdroegen of iemand binnen de pack hebben vermoord.mate- is je zielsverwant. Hij of zij ruikt hemels voor je wolf, dus als je wolf ruikt dat zijn/haar mate dicht bij is wilt hij het graag overnemen. Als je mate overleden is, overlijdt meestal de wolf met hem/haar mee. Het verdriet is dan veel te groot.
overnemen- als je wolf je wilt overnemen heeft jouw wolf de controle over jouw lichaam.
mindlinken- via de gedachten kunnen linken. Als jij en jouw mate een goede band hebben, kunnen jullie twee met elkaar in gedachten praten. De ogen worden wazig. Elke pack heeft een eigen packlink, zo kan je iedereen in een keer bereiken, zonder dat andere weerwolven die niet in de pack horen, alles te horen krijgen.
weerwolven kunnen niet tegen zilver, dan verbrand de huid. Jagers die op weerwolven jagen gebruiken daarom ook zilveren kogels.
Weerwolven kunnen heel snel helen. Als je gebeten bent door een alpha duurt het even lang als een wond van een mens. Als het zilver is duurt het ook lang. De wolf houd er ook een litteken van.
wolfsbane- dat is een spul dat jouw wolf zwakker maakt, dus dan heb je de kracht van jouw wolf niet. Je zintuigen verzwakken naar het niveau van een normaal mens. Daardoor ben je een stuk zwakker.schuingedrukt- mindink of flashback. Staat er bij wat het is. Het kan ook een gesprek zijn tussen de eigenaar en wolf.
dikgedrukt Alpha, Luna stem: Dit is een stem die wijnig weerwolven kunnen negeren. Ze zijn zo krachtig dat je wolf er bang van word, dus doet wat hij/zij vraagt. Hoe stekker je stem hoe moeilijker het is om het te negeren, zelfs voor andere alpha's.
JE LEEST
Another classic story
Kurt AdamJullie kennen vast al die boeken met de badboy's en de goodgirl. Dit boek is iets anders. Ik hou ook van weerwolven boeken dus dat doe ik er ook doorheen. Sophie van Loon is een rogue, maar het speciale is dat ze wit is. Ze is een van de laatste 10...