Pov Sophie
Eindelijk zijn mijn wolf en ik het met elkaar eens. Als ik aandachtig ga ruiken, ruik ik dat zij een weerwolf is. Achter haar staan nog iets van 5 meiden. In een soorst van piramide, nee wacht. Ik bedoel in zo'n rij hoe kegels alijd staan, tijdens het bowlen. Hoe meer ik kijk. Hoe meer ik ga twijfelen of ze nu niet de "mean girls 3" aan het maken zijn. Maar ze lijken erg op barbie. Ik weet het niet hoor. Als ik in mijn ooghoek een hand naar achter zie gaan. Ben ik allert. Ik voel het al bijna mijn gezicht raken, maar dat laten wij natuurlijk niet gebeuren. Ik hou het net op tijd tegen en duw het weer terug. Ik zie haar verbaast kijken, mooi ze is afgeleid. Ik haal haar onderuit en kijk haar aan of ze een stuk vuil is. Ik wil weg lopen, maar die bitch heeft mijn voet alweer te pakken en trekt het naar zich toe. Hoe durft ze. Nu lig ik samen met haar op de grond. Ik sta snel op en zie dat de barbie cloon het zelde deed. Als weerwolf moet je toch een betere refelectie hebben, tenzij..... ze aan het flikflooien was met een andere weerwolf en zelf een mens is. Ik geef haar een harde bitchklap op haar gezicht. Ik kijk de andere barbies met een dodende blik toe en niemand loopt nog op mij af. Beter voor hun, anders had ik mijn wolf niet onder controle gehad. Ik draai me om, eindelijk kan ik genieten van de pauze. tringggggggggggggggg. Ughhhhhhhh......... "sommige" mensen hebben mijn pauze verpest. Als ik aan Sarah vraag wat we hebben, wordt er omgeroepen of ik naar de kantoor van de directeur kan komen. "We moeten ons meer op de achtergrond werken, anders komen ze er straks nog achter" "Ja doe rustig hoor, ik weet het, maar de vorige keer ging het helemaal mis. Dat laat ik niet nog eens gebeuren Lucy." "Oke ik weet dat je bang bent, maar dit is wel erg ovendreven." "O, ja joh. Waar was jij toen het gebeurde? Precies weg, omdat je bang was. En jij wilde mij niet hepen!" "HET WAS HOPELOOS, WE HADDEN GEEN KANS TEGEN OVER EEN TOEKOMSTIGE ALPHA. DAT WEET JE ZELF OOK!" "Je hoeft niet zo te SCHREEUWEN, ik zou graag mijn gehoor willen behouden." ik hoor geen antwoord, dus Lucy heeft me alweer afgesloten. Ze wilt nooit de conversatie aan gaan. Zo irritant. Ik merk dat iemand achter mij loopt, dus ik draai me in een vlotte beweging. Daar staat de knapste, maar arrogantste jongen/weerwolf in de wereld. "Mee eens, je weet wel dat je hem de knapste jongen van de wereld hebt genoemd." Ieuuw, nee dat is niet zo." "Ik voel me een beetje aangetrokken tot hem." "Jij bent echt zo raar." "I know, dat is, omdat ik jou ben." "Ohhh je zegt gewoon dat ik gek ben. Ik ga je afsluiten. Nu ga ik de eerste zijn......" Ughh ze heeft het al afgesloten. De volgende keer zeg ik niet dat ik het ga doen, dan ben ik de eerste. Wacht maar Lucy, wacht maar. "Ik wacht al de hele tijd, Sophie." Ughhh ik ga er niet op reageren, dat wilt ze juist. Adem in adem uit. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 en laat gaan. Oke als ik mijn ogen weet open doe, zie ik de grootste afgeleberd boterham. Ja Aiden, het was moeilijk he om te raden. Proef de sercasme en spuug het weer uit. Ugghhhh wat haat ik hem. Hopelijk krijgt hij zo snel een mate, zodat zij of.... hij, hem verandert. Hij is zo irritant. Niet normaal. Nu hij toch achter mij loopt, kan ik beter aan hem ruiken. Mijn ruik beter dan een normale weerwolf. He voordelen van om de maangodin als moeder te hebben. "He het is niet jouw moeder het is die van mij!" "Rustig ik wilde nog even zeggen dat het niet echt mijn moeder is maar dat van jouw." Mijn ouders zijn weg of dood. I don't know where the are. Ik mis ze niet echt, I guesss. Ik heb werkelijk geen idee waar het kantoor is. Achter hoor ik dan hele harde lach. Ughhh wat een irritante lach zeg. "Ik vind het erg schattig en een mooi geluid. Heb ik eigenlijk al gezegd dat hij best lekker ruikt." Neeeee. Ik denk dat ik een klein probleem heb. Ik geloof dat hij een beetje aantrekkelijk is. Ik weet het niet, ik voel me veilig bij hem." "Op hoeden nu Lucy. Hij is niet aantrekkelijk, alles behalve veilig en hij is heel arogant. En nee lelijk is hij niet, maar dat weet hij zelf ook. Jammer dat hij er misbruik van maakt. Medelijden met z'n mate." Hij verteld mij dat we al een half uur in rondjes lopen. "Kom ik help je wel." "Uhmm kan je wel vertrouwen?!!" "Ik zou niets doen." zegt hij met een pedo lach. "Haal die vieze lach van je gezicht." "Nou kom je nog of wil je nog later komen bij het kantoor van de directeur." "Nee ik loop wel mee." Zeg ik een beejte afwezig. Hij rent ineens heel snel weg. Zonder er bij na te denken sprint ik er achter na. Niet na denkent dat ik mijn wolven snelheid heb gebruikt. Als hij ineens stil staat, kijkt hij heel verbaast. "Hoe kan je zo snel zijn?" "Uhmmmmm............. dat kan ik ook aan jou vragen. Aiden." "Ik ben heel bijzonder, dat wisten we allemaal al." "Nou daar zou ik niet zo zeker over zijn." zeg ik met een afkeurende blik er achter na. "Maar nu terug naar de vraag, hoe ben jij zo snel?" Hoe moet ik hiet op reageren?"Lucyyyyy, wat moet ik zeggen? Help meeee!" "Sooo, doe rustig hoor, zeg gewoon dat je voeger op ateletiek zat en dat je elk weekend hardloopt. Was dat zo moeilijk? " "Ughh bedankt Lucy." Ik zat vroeger op ateletiek en ik loop hard elk weekend. "ohhhhh." Je hoort in zijn stem dat hij mij niet geloofd, maar gelukkig vraagd hij niet verder. "We zijn er." "Thanks, maar denk maar niet dat ik mijn excuus ga geven. Je hebt het verdiend." "Ughhhh, meiden kunnen zo, zo irritant zijn." Negeer hem Sophie, niet op reageren. Hou je zelf onder controle. Adem in, adem UIT! "Ughhh hoe bedoel je meiden, niet alle meiden zijn zo. Prima dat jij alleen nog maar met barbies om gaat, betekend niet gelijk dat alle meisjes zo zijn. En ik zeker niet! Zeg ik met iets fellere ogen, gelukkig waren ze nog niet rood geworden. Ze worden steeds feller, als ze bijna light geven worden ze rood. Dan is niemand meer veilig. (Dit gebeurt altijd als ik heel boos ben.) Kut dat kan hij zien. Hopelijk heeft hij het niet gezien. "Hoooooo, rustig hoor. Hoe kan het dat je ogen feller werden?" "Dat weet je best. Ohh zo heilige toemostige alpha." Proef de secastme en spuug het weer uit. Ik ben er achter gekomen toen ik naast hem rende. Hij was sneller dan een normale weerwolf, maar niet sneller dan een normale alpha, hij had een krachtige geur. Dus hij moest hoog staan. Met die snelheid zo hij later alpha's er uit rennen. Hij is jong, dus hij moet wel toekomstige alpha zijn. "Inderdaat, ik had al zo'n idee. Ik wist het niet zeker. Ik rook al heel lichtjes weerwolf, maar ik wist het niet zeker. Maar toen je zo snel achter mij aan kwam en mij bij kon houden wist ik het zeker. rogue.!"
1268 woorden
Weer een nieuw hoofdstuk!! Fouten? Graag aan geven. Lieven berichten/vragen zijn altijd welkom🥰
JE LEEST
Another classic story
WerewolfJullie kennen vast al die boeken met de badboy's en de goodgirl. Dit boek is iets anders. Ik hou ook van weerwolven boeken dus dat doe ik er ook doorheen. Sophie van Loon is een rogue, maar het speciale is dat ze wit is. Ze is een van de laatste 10...