12.

478 15 0
                                    

Pov Sophie
Ik schiet in een keer naar boven. Oeehhhh slechte keuze, ik voel gelijk dat ik een zeurende kop pijn krijg. Waar de fuck ben ik?? Ik wil iemand roepen, maar er komt alleen nog maar een hele hoge piep uit. Auuwww mijn keel. Ik heb nu meteen water nodig. Voel me net een vis op het droge. Haha snap je hem. Als iets droog is dan heb je geen water, maar een vis moet water hebben om te overleven. Duss ik ben eigenlijk de vis op het droge. Oke dat was een droge kut grap. En doooorrr. Even kijken of mijn geweldige innerwolf me niet verlaten heeft. "Halllooooooooo bennnnn je daaaaaaaaaaarrrrr?!!!!" "Ja ik ben hierrr en je hebt me gelijk weerr super chagie gemaakt, dus ik ga weer. De mazellen." "Don't you da.." en ik voel al dat ze me heeft geblokt. Dan maar Sarah mindlinken. "Yoooo bitchhhhhhh ik vv me heeeeeeeeeelll erg kom me ophaleeeennnn." "Omgggggg Sophie ben jij dat??" Nee je grooste idool die vraagd of dat hij mrt jou op de foto mag. Halloooo it's obviously meeee." "Sindsss waneer ben jij wakkker mongool?" "He ik zei dat ik jou grooste idool was, geen mongool. Maar ik ben net wakker. En ik heb water nodig. Net een vis op het droge, snap je hem?? Hahah" "............." "okeeee dan niet, zeg ik super dramatisch. Maar je moet komen, want ik heb echt sirri water nodig." "Oke Luna van me. Hahaha" " Lach je mij nou uit, omdat je zo jaloers bent, dat je niets anders kan doen dan uitlachen??" "Wie ikkkk, nee dat zou ik nooit durven." Zegt ze op een sarcastische manier. "Ja ja, als je er over 5 minuten niet bent zorg ik er voor, dat je een hele dag niet kan lopen." "Oehhhh nou ben ik bang. Maar ik  ben er al over 3 minuten. Dus ik hoef me geen zorgen te maken." "Zeg niet tegen Aiden dat ik wakker ben. Ik ga hem een hartaanval bezorgen." "Okee, maar in heb er niets mee te maken, voor de duidelijkheid." "Nee, nee. Wees maar niet bang hoor, Bambi." "Hoe bedoel je bambi, weerwolven eten herten op, dus ni ben ik erg bang." "Hihi, wacht maar. Nou lopen want ik heb echhttt dooorstttttt." " oke oke, i get it." En toen was ik weer alleen. Jullie vragen jullie vast af wat ik ga doen. Nou omdat Aiden mijn mate is, komt hij zo wel even langs om te kijken hoe het met mij gaat. Je kent hel wel, een overbezorgde mate. Dan zorg ik er voor, dat ik de kabel, dat mijn hartslagmeet er af is, zodat het lijkt of dat ik een hartaanval heb en om het nog erger te maken, ga ik zelf helemaal shaken. Whahaha dit gaat leuk worden. Maar eerst moet ik wat drinken. Ik was zo erg ik mijn gedachtes verzonken, dat ik niet door had, dat Sarah alweer terug was. Oepsss. Ze geeft me het glas aan en loopt gelijk weer weg. Op de gang hoor ik Aiden met Sarah overleggen, die staat dus voor mijn deur. " neee echt. Ik dacht dat ik alleen zijn stem hoorde, maar dag hij in timboektoe was." Timboektoe bestaat niet domme koe. Geen wonder dat je dat dacht, want jij bent zeker niet de slimste." "Zegt de gene die geen sarcasme kan herkennen, als het gebruikt wordt." Ik negeer het en sluit af. Okeee nu komen wel steeds meer mijn zenuwen om te komen. Hoe gaat hij reageren? Ik zit zo in mijn gedachtes, dat ik niet hoorde, dat in de gang ruzie was tussen mijn mate en mijn beste vriendin. Ja jullie horen het goed, na alle flashbacks, hebben de maangodin en ik nog wag geklets. We hebben samen besloten om hem te accepteren als mate. Natuurlijk wist de maangodin waar ze mee bezig was, maar ze weet gewoon als ik Aiden niet wil als mate, dat ik hem dan ook niet neem als mate. Zo eigenwijs ben ik nou eenmaal. Okeee terug naar de realiteit. Nu hoor ik Aiden nog harder tegen Sarah schreeuwen. Waarom hoor ik nou niets? "Omdat ik niet zeker weet of je dit wilt horen." "Is het dan zo erg?" "Yappp, ik denk dat Aiden of Sarah het wilt uitleggen." "Is het iets tussen hun, of is iemand ergens achtergekomen?" " Het is iets tussen hun, maar meer ga ik niet zeggen, voor mijn gevoel heb ik al te veel gezegd." "Lekkere wolf ben jij, je hoort dit soort dingen tegen mij te zeggen!" Owwh ja?" " haha wat ben je grappig." "Ooohh nu weet je wel dat ik sarcasme gebruik?" "Ja goed he, snelle leerling." "Ja ja, maar ik zeg nu niets omdat het aan hun is, om te vertellen. Punt uit. Stop nu met je gezeik, want ik ben er helemaal klaar mee. Jij weet net als ik, dat ik niets ga..." Ik heb maar mijn inner wolf afgesloten. Ze gaat toch niets zegge. Laat maar zitten met mijn geniale prank, ik wil graag weten wat er aan de hand is. Ik denk wel dat ik het snel te weten kom, want he we hebben het wel over mijn mate en beste vriendin. Ik ben zo blij dat ik Sarah ken. Niet normaal we kennen elkaar pas net, maar het voelt alsof we elkaar al jaren kent. Kennen jullie dat gevoel, het is geen vriendin meer, maar een familielid. En over mijn mate, dat zegt genoeg. En daar bij, hij weet nog niet dat ik al heb besloten, om heb als mate te accepteren. Ik weet niet of de Luna rol voor mij is weggelegd, maar we zullen het maar moeten proberen. Over die neppe mate van Aiden, ik zorg er voor dat wij er geen last van hebben. Ik voel dat Lucy super jaloers is op dat kreng, dus wilt ze haar bloed zien stromen in haar klauwen. En i know, in heb haar niet onder controle, maar bij dit onderwerp hou ik haar niet eens tegen. Ik lig nog steeds te wachten, op mijn beste vriendin en mate, zodat ze het kunnen vertellen. "Yoooo Lucy." "Owhh en nu je mij nodig hebt, mag ik weer met je praten he?" "Nee ik was even bood, zo bedoelde ik het niet." "Sophie je weet toch dat we nog steeds het zelfde lichaam delen. Dus ook de zelfde gedachtes?" "Owhhh jaa vergeten. Nou oke laat dan maaaarrr." Ik maak een mindlink open voor Aiden en Sarah. "Yooooo, bitchessssss kom nu naar mijn kamer. Ik hoor jullie dat jullie een bitchfight hebben en die wil ik voor geen goud missen." Het is heel even stil e dan zie in de deur open gaan. "Omgggg. Sophieee ben je wakker?" "Nee Aiden, ik ben de geest van Sophie. Woeeeehhhh" "Haha super grappig Sophie." "Welke bitchfight Sophie, ik weet niet waar je het over hebt." "Omfg Sarah ik hoorde jullie letterlijk schreeuwen in mijn kamer en nu wil je beweren dat er helemaal geen bitchfight was?" "Sarah ben je dom ofzo. Ik was bezig met een afleiding manoeuvre en nu moet je het verpesten. Ben je dom ofzo?" "Wat was je dan van plan he, oo zo slimme Alpha?" " Had je het niet door domme boterham, ik was op een ander onderwerp bezig, zodat ze dit vergat. En het leek er op dat het werkte." "Ja inderdaad. Ik was het voor heel even vergeten. Jij bent best slim." "Owhhh krijg ik nou een compliment van Sophie?" Zegt hij squash verbaast. "Owhh nu je het zegt Aiden, het was best een slim plan, waarom vertelde je niet aan mij je plan. Dan zou dit nooit gebeurt zijn." "Wanneer moest ik het doen? In de drie seconden van de gang naar sophies kamer?" "Uhmm i don't know. Je bent toch zo slim, dan had je daar toch ook iets op kunnen verzinnen?" "En nu ben ik er klaar mee. Aiden laag Sarah met rust en andersom ook. Nu gaat een van jullie mij vertellen wat er aan de hand is, zonder dat de ander het onderbreekt. Ben ik duidelijk?" Ze knikken bijden. "Ik wil het horen!" "Ja." Zeggen ze in koor. " Ja wat en wie?" " ja Sophie we begrijpen het." Zeggen ze weer in koor. "Whaha jullie hadden jullie gezichten moeten zien. Helemaal in shock." "Jij gaat echt een perfecte Luna worden." Terwijl hij dat zegt, zie ik allemaal twinkelingen in zijn ogen. Awhhhh zooooo schattig. Oke nu niet afdwalen Sophie. Je kunt het. Oke, nu even serieus. Ik weet dat het veel voor ons gevraagd is, maar ik wil weten waar de ruzie over gaat."





1427 woorden
Hier is her eindelijk dan. Na een paar maanden is er weer een hoofdstuk. Laat maar weten wat jullie er van vinden
Joejoe

Another classic storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu