Ya'Aburnee Arapça sevdiğin kişi olmadan yaşamanın hayal bile edilemez olması sebebiyle, ondan önce ölme durumudur.
Shakespeare'in Romeo ile Juliet'i ile duygulanabilir ya da muhteşem Winnie the Pooh'dan Ya'aburnee kelimesinin anlamını basitçe açıklayan şu sözleri alıntılayabiliriz: "Eğer sen yüz yaşına kadar yaşayacaksan, ben yüz eksi bir gün yaşamak istiyorum, böylece asla sensiz yaşamak zorunda kalmayacağım."
♡
•Söyleyeceğim o kadar şey var ki... Ama kelimeler boğazıma diziliyor. Bir daha burada buluşamayacağız. Okunsa da okunmasa da benim için o kadar özeldi ki...
•Commuovere benim hayatımın tam anlamıyla yapı taşı. Bir şeyler karalamayı tamamen bırakan ben Commuovere ile canlandım, yeniden doğdum. Onun sayesinde yeteneğimi tekrar hatırladım ve hayatıma renk kattım. Sen benim hayatımda gördüğüm, kurgusunu yaptığım en güzel parçasın biriciğim.
•Bu kitap ile çiçekçiden çiçekçiye İris çiçeği arama maceralarım, kapağı tasarlamak için saatlerce uykusuz kaldığım zamanlarım, her gece 12 olduğunda yatağa heyecanla girip yorganın altında kıvrılarak çoğu zaman ağlarken çoğu zaman ise gülerken yazdığım satırlarım benim için o kadar pahabiçilemez zamanlar ki... Bıraksanız sabaha kadar ağlayarak Commuovere'ın benim için ne kadar önemli ve özel olduğunu anlatırım.
•Bts hayatımı kurtardı, Commuovere ise canlandırdı...
•Daha fazla özel hayatımı katmamalıyım, üzgünüm...
•Medyadaki şarkıyı zamanı gelince açarsanız daha iyi olur.
•O zaman ne diyoruz :)
•Son kez, iyi okumalar...
❅
Düğün Günü
Jeongguk
"SIKTIR JEONGGUK GEÇ KALDIK KALK!"
Mükemmel uykumdan derin sesli sevgilimin bağırışıyla uyandım. Yataktan doğrularak gözümü ovalarken etrafta koşuşturan eşime bakıyordum.
"Taehyung noluyor be!"
"Salak saat 14.30 saat 15.00'de kuaförde olmalıydık!"
Dolaptaki damatlığı çıkartırken bir yandan da söyleniyordu.
"Alarm kurmuştum halbuki..."
Alarmı saat 12'de çok ses yaptığı için ben kapatmıştım...
Tabi Taehyung'un bundan haberi yoktu...
Saçlarımı karıştırarak yataktan kalkarken esnedim.
"Sakin ol yetişiriz."
"Diğerleri kuafördeymiş bile geri zekalı!"
"NE! JIMIN HYUNGUN SAÇI VE MAKYAJI BENDEN ÖNCE Mİ YAPILACAK! BUNA ASLA İZİN VEREMEM İŞTE!"
Hızla damatlığıma uzanıp üstümdeki pijamaları çıkarmaya başladım.
Yoongi
"Hehehe saçım Jeongguk gelmeden bitti bile. Sana erken gelmemiz işimize yarayacak demiştim."
Eşimin sandalyeden kalkarak saçını incelerken söylediği şey ile gözlerimi devirdim. İkisi de şapşaldı. Birisine bir şey olsa eşleri olan Taehyung ve benden önce yardıma koşacak kadar birbirlerini seviyorlardı ama rekabet ve atışmak hoşlarına gidiyordu demek ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Commuovere | Taekook | ✔
أدب الهواةtaekook, yoonmin soulmate au. Commuovere: İçini ısıtan ve gözlerini yaşartan hikaye anlamına gelir. (İtalyanca) Ruh eşinin isminin teninde kazılı olduğu bir dünya hayal edin. Tanrı Jin ruh eşlerini çok sevdiği için onlara kavuşmaları için bir şans t...