Flechazo İspanyolca ilk görüşte aşk -ok saplanması- anlamına gelir.
•Merhaba nasılsınız? Umarım iyisinizdir çünkü ben çok iyiyim. Commuovere'a gelirken mutlu da olsam mutsuz da olsam pozitif ayrılıyorum buradan. Umarım bu sizin için de geçerlidir.
•Medyadaki şarkı ile okumanızı tavsiye ediyorum.
•İyi okumalar ♡
•Bu bölüm Taehyung'un ağzından olacaktır.
İki sene öncesiydi. Daha dün gibi hatırlıyorum onu ilk gördüğüm anı. Ruh eşim olduğunu bilmeden ona vurulmuştum. Kim olduğunu, neden burada olduğunu, burada ne işi olduğunu bilmeden öylece takılı kalmıştım ona. Gözlerimin dolduğunu hatırlıyorum mesela. Güzelliği karşısında resmen ağlayacaktım...
30 Aralık
Sevgili Günlük,
Bugün reşit oluyorum... Şuan saat sabahın beşi. Heyecandan uyuyamadım. Sonunda bugün ona kavuşacağım. Artık ruh eşimin ismini öğreneceğim. Ve tüm hayatımı onu bulmaya adayacağım. Öğlen ikiye kadar beklemek zorundayım. Ama sanki dakikalar geçmiyor gibi. Yıllardır ona kavuşmanın hayalini kuruyordum. Artık ona sadece birkaç saat uzakken zaman geçmiyor işte. Gözlerim kapanıyor. Vücudum bu heyecanı kaldıramayacak gibi. Birazcık uyumalıyım...Sevgili Günlük,
Tapınaktan geliyorum. Birkaç saattir kendime gelemedim. Yıllardır bu anı iple çekmeme rağmen hala ona kavuşamadım. İsmini okuyamıyorum...Bir efsaneye göre reşit olmana rağmen ruh eşinin ismini hala tam okuyamıyorsan kavuşmanızın zor olacağı söylenir.
Hatta o kadar zor olurmuş ki, hayata gelme amacın ona kavuşmak değil en azından onu bulabilmek olurmuş. Çünkü reşit olmasına rağmen ismi okunmayanların sadece %10'u ruh eşini bulabilmiş. Ama kavuşan kimse olmamış.Bu efsane yetmezmiş gibi bir de ismin en olmaması gereken yerde tenime kazınmaya başlaması da beni bir hayli korkutuyordu. Kalbimin ve köprücüğümün arasına...
Harabe bir ev gibiydim. Hala ayakta duruyordum ama ne için durduğumu unutmuş gibiydim. Neden bunlar benim başıma geliyordu? Neden ona ulaşmam bu kadar imkansızdı? Sadece beni koşulsuz sevecek eşimi bulmak istemiştim. Ruhlarımızın bütün olduğu o bedeni tanımak istemiştim.
Ruhumun özlemini dindirmek istemiştim...
Kemikli ve uzun elimin içine tam oturacak olan o eli tutmak, kollarımın arasında huzurla dolacak ve kaybolacak o bedene kavuşmak istemiştim. Ama olmuyordu işte ona dair elimde tek bir kanıtım olması gerekirken onu da okuyamıyordum.
Ona resmen kavuşamıyordum...18 Şubat
Sevgili Günlük,
Bugün Hoseok hyungun doğum günü. Hoseok hyung ruh eşine sanırım çok bağlı değil. Çünkü diğerleri gibi her sene tapınağa gidip ruh eşi adına dua etmek yerine bugün bizi doğum günü partisine davet etti. Hoseok hyung bizim dans bölümünden hyungumuz. Üçüncü sınıfa gidiyor. Hayali kendi dans kursunu açabilmek. Bir de Hoseok hyungun en yakın arkadaşı Namjoon hyung var. Namjoon hyung psikoloji bölümünde okuyor. Onun yanında kendimi bazen aptal gibi hissediyorum.Söylenilene göre -doğru mu bilmiyorum çünkü Namjoon hyung zekası ile övünmeyi hiç sevmiyor- Namjoon hyungun iqsu 148 miş. Bu iq ile psikolog olması ne acı. Bilim adamı olacak beyne sahip olup insanların dertlerini dinlemeye ve onları iyileştirmeye çalışıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Commuovere | Taekook | ✔
Fanfictiontaekook, yoonmin soulmate au. Commuovere: İçini ısıtan ve gözlerini yaşartan hikaye anlamına gelir. (İtalyanca) Ruh eşinin isminin teninde kazılı olduğu bir dünya hayal edin. Tanrı Jin ruh eşlerini çok sevdiği için onlara kavuşmaları için bir şans t...