1. Yıl dönümüne Özel Bölüm

1K 94 77
                                    

•Geçen sene 17 Ağustos 2020 tarihinde hayatıma giren bu güzel kitap ile bir sene geçirdik. Bir senedir hayatımı güzelleştirip beni ayakta tuttuğun için sana minnettarım.

•Yıl dönümün kutlu olsun biriciğim.

<3

Jeongguk erkenden uyanmış, sonunda günlerdir planladıkları piknik planı için heyecanla giyiniyordu. Üstüne tişörtünü geçirirken başını yatağa çevirdiğinde biricik eşinin mışıl mışıl uyuduğunu görmüş, gülümsemeden edememişti.

Kapının çalmasıyla kafasını önce kapıya sonra uyanıp uyanmadığını kontrol etmek için eşine çevirdi. Eşi ise dudaklarını yalayarak yastığa yanağını hafifçe sürtüp tatlı uykusunu bölmedi. Jeongguk ise hızlı ama sessiz adımlarla kapıyı açtığında abilerini kapıda görmüş, heyecanlanmıştı.

Jimin heyecanla elindeki piknik sepetini havaya kaldırdığında Jeongguk hızla ağzını kapattı.

"Hoş geldiniz ama Taehyung hala uyuyor."

Jimin duyduğu şeyle göz devirdi. Taehyung'un ne kadar uykucu olduğunu biliyordu. Jeongguk kenara geçerek herkesin içeri geçmesini beklerken diğerleri sessizce içeri girdi.

Jeongguk kapıyı kapatıp yatak odasına adımladığında abilerinin hepsi birbirine bakarak Jeongguk'un arkasından ağır adımlarla yaklaştılar.

Küçük olan usulca yatağa oturduğunda kapıya sırtını çevirmiş eşini izliyordu. Gülerek saçlarını sevmeye başladı. Diğerleri ise usulca kapıdan aşık çifti izliyordu.

İkisinin de ne kadar zor zamanlardan geçtiklerini şahit oldukları için sürekli gözleri onların güzel aşklarının üzerindeydi.

Jeongguk usulca eğilerek Taehyung'un kulağına fısıldamaya başladı. Taehyung ise kıpırdanarak kaşlarını yavaşça çatarken kapının kenarından izleyenler ise gülmemek için ağızlarını kapattılar. Taehyung uyandırılmaktan nefret ediyordu çünkü.

Mırıldanarak gözlerini araladığında gördüğü yüz ile gülmeye başladı.

"Hm, sen miydin bebeğim..."

Jeongguk gülerek yanağına öpücük kondurduğunda Taehyung ani bir hareketle ona tepeden bakan bedeni omuzlarından tutarak yana yatırıp üstüne çıkmış, altındaki bedenin konuşmasına izin vermeden dudaklarına kapanmıştı bile.

Kapıda izleyenler şaşkınlıkla yataktaki çifte bakarken Jeongguk dudaklarına yapışan eşine bir yandan vuruyor bir yandan da üstünden kalkması için tekme atmaya çalışıyordu.

En sonunda dudaklarını öpen dudağı ısırdığında üstündeki beden acıyla geri çekilmişti.

"Napıyorsun Jeongguk!"

Jeongguk bakışlarını kapıdaki abilerine çevirdiğinde yüzü çoktan kızarmıştı bile.

"Geri zekalı bizimkiler geldi diyecektim hemen neden üstüme atlıyorsun!"

Taehyung, altındaki bedenin söyledikleriyle başını kapıya çevirdiğinde ayaktakiler gülerek Taehyung'u alkışlamaya başladılar.

"Yılın en abaza çifti ödülü sizin."

"En aktif sensin tamam Taehyung."

Commuovere | Taekook | ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin