17|°Nepakartojama°

3K 242 263
                                    

Litvanca bir sözcük olan "Nepakartojama" bir daha asla gerçekleşmeyecek olan mükemmel bir olay, durum veya tekrarı olmayan an demekmiş. Sözcük özellikle yeri dolmayan, eşsiz benzersiz durumlar için kullanılır.

•Merhaba nasılsınız?

•Moraliniz iyi de olsa kötü de olsa umarım bu bölümden sonra mutlu olursunuz.

•Yoonmin'in sahnelerini medyadaki şarkıyı dinlerken yazdım. O yüzden medyaya onu koymak istedim. Bana ilham oldu.

•Aradan çekilip sizi sarhoş Bangtan ile bırakıyorum.

•İyi okumalar.

<3 <3 <3

Namjoon tuvaletten döner dönmez Yoongi hemen yerinden doğruldu.

"Namjoon daha fazla dağıtmadan gitmeliyiz."

Namjoon burnunu çekerek başı ile onaylandığında yanı başında masaya tüm vücudunu rahatlıkla bırakan Hoseok'u koltuk altından tutarak kaldırmaya çalışmıştı.

Yoongi, Namjoon'un gözlerinin kızardığının ve burnunu çektiğinin gayet farkındaydı ama şu an öncelikle iki kişi nasıl dört kişi ile başa çıkabilecekleriydi.

Yoongi yavaşça Jimin'in başını sevip Namjoon'a döndü.

"Hesap?"

Yoongi cebinden cüzdanını çıkartırken içinde sadece kendi içtiğini ödeyecek kadar parası olduğunu görmesiyle dudaklarını birbirine bastırdı. Dudağının altını mahcubiyetle şişirdiğinde parmaklarıyla burun kemerini sıktı.

Namjoon kaldırmaya çalıştığı Hoseok'u masaya tekrar bırakıp arka cebinden cüzdanını çıkardı.

"Hyung göz kulak ol bunlara. Hemen halledip geliyorum."

Yoongi tam onu durdurmak için kolunu ardından uzattığında ve itiraz etmek için ağzını açtığında Namjoon çoktan arkasını dönmüştü bile. Utançla saçlarını karıştırıp Taehyung ve Jeongguk çiftinin başına dikildi.

Jeongguk başını masaya koymuş aralık dudaklarıyla ya uyuyordu ya da sızmıştı. Taehyung ise hala bir eliyle bardağını tutarken masanın ortasındaki ne ara geldiğini bile bilmediğini küçük havuç parçalarını Jeongguk'un ağzına götürüyordu.

"Hadi bebeğim ye bakalımmm~"

Yoongi Taehyung'un sevimli davranmasıyla güldü. Taehyung bir yandan Jeongguk bebekmiş gibi yanaklarını seviyor bir yandan da havucu yedirmeye çalışıyordu. Yoongi bıkkınlıkla nefes verdi. Boğazını temizleyip sesinin sert çıkması için kendisini hazırladı.

"Jeongguk!"

Jeongguk, Yoongi'nin sesi ile afallayarak hızla doğrulurken Taehyung dudaklarına büzerek sanki oyuncak bebeği elinden alınmış bir çocuk gibi Yoongi'ye bakıyordu.

Jeongguk ayılmak için hızla başını salladı. Yoongi ile birlikte yaşadıkları senelerde bu ses resmen her sabah askerini uyandıran komutan gibi sert ve acımasız çıkınca bu ses tonuna karşı bir duyarlılığı olmuştu.

Commuovere | Taekook | ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin