15|°Retrouvailles°

3.3K 302 601
                                    

Retrouvailles Fransızca uzun bir ayrılıktan sonra sevdiğinle tekrar buluşmanın verdiği haz anlamına gelir.

•Hoş geldiniz...

•Sonunda beklediğiniz bölüme kavuşuyorsunuz :)

•Direkt aradan çekiliyorum.

•İyi okumalar...

<3 <3 <3

Jimin

Sabah uyandığımda çalan telefon ile yavaşça yerimden doğruldum. Saçlarımı karıştırarak telefonu açtım.

"Alo."

"Günaydın aşk kuşu."

Hoseok hyungun söylediği lafın ardından Jeongguk'un kıkırdamalarını duymaya başladım. Yataktan yavaşça kalkarken istemsizce gülümsedim. Herkes formundaydı sabah sabah.

"Günaydın hyung."

Lavaboya girip telefonu hoparlöre alıp rafa koydum. Geceliğimin kollarını sıvayıp yüzümü yıkamaya başladım.

"Geleceksin yanımıza değil mi? Daha bize randevunu anlatacaksın ve hemen yeni plan yapmalıyız."

"Giyinip geliyorum hyung."

"O zaman biz kapatalım sen hemen giyin."

Cevap vermemi bile beklemeden telefonu kapattıklarında derin bir nefes vererek şeffaf diş fırçama uzanıp dişlerimi fırçalamaya başladım. Bir yandan da hala uyanmaya çalışıyordum.

Banyodan çıkıp gardrobuma ufak bir bakış attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Banyodan çıkıp gardrobuma ufak bir bakış attım. Üstüme beyaz bir tişört geçirip siyah pantolonlarımdan birini giydim. Ayaklarıma da botlarımı geçirip montuma uzandım. Mutfağa girip elime bir elma alıp anahtarımı ve telefonumu cebime atarak evden çıktım. Umarım güzel bir kahvaltı hazırlamışlardır...

~

Kapıyı çaldığımda Jeongguk uyuşuk hareketlerle kapıyı açtı. Gözlerinin altı çökmüş ve hala aynı kıyafetlerle duruyordu. Saçları dağılmıştı ve artık üstündeki birkaç beden büyük olan hırka üstünde durmuyordu bile.

"Hoş geldin hyung."

"Hoş geldin Jiminie."

"Bu halin ne Jeongguk-shii?"

Yavaşça içeriye girdim.

"Ne varmış halimde hyung?"

Yavaşça yaklaşıp omuzlarını sevdim.

"Bu durum ne zamana kadar devam edecek Jeongguk-shii? Baksana resmen çöküyorsun..."

Başını eğdi ve birkaç saniye sesini çıkarmadı.

Commuovere | Taekook | ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin