6|°Mamihlapinatapei°

3.5K 389 425
                                    

Mamihlapinatapei Yagan dilinde birbirlerine karşı derin arzular besleyen ancak harekete geçmek konusunda son derece isteksiz, gönülsüz olan iki kişinin sessiz bir şekilde bakışmasına denir.

•Hoş geldiniz...

•Umarım bölümü seversiniz.

•Yorum yapmayı lütfen unutmayın <3

•Medyadaki şarkıya aşığım...

•Bu bölüm Jeongguk ve Taehyung ile devam ediyoruz...

•Direkt aradan çekiliyor, sizi Taehyung ve Jeongguk ile baş başa bırakıyorum...

<3 <3 <3

Sabah uyandığımda Yoongi'nin kanepesinde uyanmayı beklemiyordum. Yerimden doğrulurken neden burada olduğumu hatırlamaya çalışıyordum.

Ne zaman gelmiştim ki buraya?

Boynumu yavaşça ovaladım. Boynum tutulmuştu. Zihnime birden Taehyung'un dünkü hüzün dolu bakışları düştügünde kalbim resmen sızlamıştı. Hemen kalkıp telefonuma baktığımda saatin dokuz olduğunu yani daha okula gitmemiş olma olasılığı geldi aklıma. Telefonu hızla cebime koyup ceketime uzandım, evden çıktım. Açık çiçekçi bulmalıydım...

Yolda koşarak çiçekçi ararken bir mağazanın aynalı camından kendimi görmem ile afallamıştım. Tanrım berbat gözüküyordum... Saçlarımı hızla karıştırdım. Hala üstümde dünkü kıyafetlerim vardı. İris çiçeğini aldıktan sonra eve geçmeliydim. Koşarken birden aklıma çiçeği nasıl yaptıracağım geldi.

Hayatımda ilk defa çiçek alıyordum birisine.

Olduğum yerde durup kendi kendime gülmeye başladım.

Taehyung'a çiçek alıyordum...

Kafamı hızla sallayıp telefonuma uzandım. Telefon rehberimde Jimin hyungun numarasını arıyordum. O bana tavsiye verebilirdi.

Hızla arama tuşuna basıp tırnağımı ısırarak kulağıma götürdüm. Dördüncü çalıştan sonra açmıştı. Kesin uyandırmıştım... Bunu telafi edebilirdim. Bir ara tabii...

"Alo."

Boğuk sesini duyduğum an nefesim kesildi. İlk defa uykulu sesini duyuyordum.

"Hyung Jeongguk ben, özür dilerim uyandırdım ama yardımına ihtiyacım var."

Küçük küçük mırıldanıp birkaç hışırtı sesi geldi. Yataktan doğrulmaya çalışıyordu sanırım.

"Ne yardımıymış bu Jeongguk-shii?"

Çatallı sesi ile kendi ismimi duyduğum an olduğum yerde tepinmemek için çok zor tuttum kendimi.

"Taehyung'dan özür dilemek için ona İris çiçeği alacağım ama hayatımda daha önce kimseye çiçek almadım. Napacağımı bilmiyorum."

Dudaklarından hafif bir kıkırdama kaçtı.

"Bizim küçük Kookiemiz cidden Taehyung için endişeleniyor."

Söylediği şey ile utanmıştım. Beni nasıl utandıracağını çok iyi biliyordu. Sesimi çıkarmadan lafa devam etmesini bekliyordum.

"Ah utandı!!! Jeongguk çok tatlısın sabah sabah hazır değilim buna!"

Söylediği şey ile daha çok utanmış ama onun neşe dolu sesini duyduğum için de gülmüştüm.

"Hyunggg dalga geçme lütfen..."

Commuovere | Taekook | ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin