Oodal/2. Yılbaşına Özel Bölüm

935 75 47
                                    

•Uzun zamandan sonra merhaba.

•Oodal; Tamilce'de sevgililerin kavga ettikten sonra birbirlerine gösterdiği yalandan kızgınlık anlamına gelir.

•Bu başlıkları özlediniz değil mi? Ben özlemişim...

•İyi okumalar.

×

Jeongguk

Taehyung'dan deli gibi nefret ediyordum...

"Geri zekalı Yoongi! Nefret ediyorum senden!"

Saçlarımı sinirle karıştırarak yatağıma uzandım. Jimin hyung bir yandan telefondaki Yoongi hyunga saydırıyor bir yandan da başımda dolanıyordu. Taehyung yetmezmiş gibi bir de bunlarla uğraşıyordum...

"Neyi açıklamaya çalışıyorsun hala sen ya? Sesin fazla çıkıyor senin."

Taehyung'dan cidden nefret ediyordum...

Flashback

Jeongguk

Taehyung ile evlendikten sonra verdiğimiz en güzel kararlardan birisiydi çocuk evlat edinmek...

Bunun için güzelce düşünmüş ve taşınmıştık.

Taehyung nasıl keşfedildiğini anlayamadığım bir şekilde daha geçen sene okuduğu okulda moda tasarım okuyan öğrencilere modellik yaparken ben de sonunda koçluk sınavlarına girebilmiştim. Taehyung'un parası bize yetip artıyordu tabii ama ben boş boş oturacak birisi değildim.

Jimin hyung Hoseok hyungun açtığı dans atölyesinde öğrencilere ders veriyor bazen de kareograflık yapıyordu. Jin hyung hala Ria Tapınağında cahil insanlarla uğraşıyor, geceleri de bize hayıflanmaktan başka hiçbir şey yapmıyordu. Yoongi hyung basket takımında gecesini gündüzüne katarak takım kaptanı olmuş, Namjoon hyung ise özel kliniğinde insanların dertlerini sonunda altı yıllık sertifikasıyla dinleyerek, onları doğru yola yönlendiriyordu.

Her şey herkesin istediği gibi ilerliyordu. Tek şey hariç...

"Bu çocuğu Jeongguk ile aylardır yetimhanede ziyaret ediyoruz. Bence artık evlat edinebiliriz."

"Bizim niye bundan haberimiz yok ki?"

Göz devirerek arkama yaslandım.

"Sanki yaptığımız her şeyden birbirimizin haberi oluyor Jimin hyung. Bizim de hobimiz yetimhane ve bakım evlerini ziyaret etmek. Hem cidden eğlenceli de geçiyor."

Taehyung yüzündeki kendini beğenmiş gülüşle bardağına uzandı.

"Bakım evindeki teyzeler bana hasta. Hepsi model olacak yüze sahipsin diyorlar. Sorun şu ki ben zaten bir modelim."

"Hepimiz hayallerimize kavuştuk ama hala Taehyung'un hayaline kavuşmuş olmasına inanamıyorum..."

Hoseok hyungun söylediğiyle Taehyung'un içtiği su boğazına takılmış, öksürerek bardağı masaya bırakmıştı.

"Ne demek Taehyung'un kavuşmuş olmasına inanamıyorum ya!"

Herkes kahkahalarla gülerken ben koluna girerek elini okşamaya başladım. Birden alınıyordu. Nazlanması da hoşuma gitmiyor değildi tabii.

"Şaka bir yana cidden Taehyung aramızdaki hayali için en çok uğraşanlardan. Yüzlerce dergiye fotoğraf yolladığını kendi gözlerimizle gördük."

"Ama biraz karakteri zayıf olduğundan şimdi tanındığı için zamanında başvurduğu şirketler ona ulaştığında telefonlarını bile açmıyor."

Commuovere | Taekook | ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin