Şekerrenk Türkçe araya soğukluk girmiş bozulmuş dostluğa denir. Farsça kökenlidir.
•Öncelikle hepiniz hoş geldiniz.
•Yorum yapmayı unutmayınız...
•Medyadaki şarkı ile okumanızı tavsiye ediyorum.
•Bu bölümü bugün doğum günü olan plutonkackini adlı arkadaşıma adıyorum.
•Bu kitapta o kadar çok emeğin var ki...
•Bu yüzden en azından bir bölümde insanların bunun farkına varmasını istedim.
•Eğer onunla tanışmasaydım Commuovere diye bir şey olmazdı.
•Medyadaki şarkıyı sana ithaf ediyorum...
•Bu arada sen de kıskanma lütfen. Şarkıyı sana da ithaf ediyorum _devilonangel_123 güzelim...
•Çok konuştum özür dilerim. Aradan çekilip sizi Bangtan ile baş başa bırakıyorum...
<3 <3 <3
Sabah uyandığımda gereksiz bir heyecan vardı üzerimde. Bugün Yoongi hyung ile bizimkileri tanıştıracaktım. İyi anlaşacaklarına emindim ama Yoongi hyungun onlara soğuk davranmasından korkuyordum. Kimse ile konuşmayı sevmiyor hatta direkt engelliyor ya da yönünü değiştiriyordu. Bunun da birçok nedeni vardı aslında.
Mesela geçmişte yaşadığı birtakım olaylar. Sadece annemin anlattığı kadarıyla Yoongi hyungun ortaokul zamanlarında dışlandığından ve zorbalığa uğradığından haberim vardı. Yoongi hyung öyle bir insandı ki kendisine zarar veren insana bile bağırmaz, karşılık vermezdi. Bu da tabii ki -geçmişte- başını daha da belaya sokmuştu. Onun güzel bir hayatı olmasını istiyordum. Çünkü ona çok değer veriyordum...
Okula gittiğimde Yoongi hyunga sadece okuldan sonra kafede buluşmak için mesaj atmıştım. Taehyung'un onları Yoongi hyung ile tanıştıracağımdan haberi vardı ama diğerlerinin yoktu. Sorun olacağını düşünmüyordum. Ne de olsa ben de onlarla tesadüfen tanışmıştım. Bugün hepimiz okuldan sonra kafede olacaktık. Herkes hazır olduğunda da Yoongi hyung ile biz kafeye gidecektik.
Okuldan çıktığımda önce Taehyung'a mesaj attım. Herkesin kafede olup olmadığını öğrenmem gerekiyordu. Namjoon hyung hariç herkesin kafede olduğunu söyledi. Mesajın sonunda da bu kadar gergin olmamam gerektiğini her şeyin iyi geçeceğine emin olduğunu söyledi. Gülümsedim.
Benim için endişelenmesi hoşuma gidiyordu.
Yoongi hyunga nerede olduğuna dair mesaj attım... Okulun önünde olduğunu söylediğinde kampüse doğru yürümeye başladım. Yolda ise hala Taehyung'dan mesaj bekliyordum. Hala mesaj yoktu. Namjoon hyung neden geç kalmıştı ki? Sakarlığından dolayı başına gelen tüm o kazaları hatırlayınca duraksadım. Umarım iyidir.
Taehyung'a Namjoon hyungu araması gerektiğini ve ne durumda olduğunu öğrenmesini söyledim. Yoongi hyungu görmem ile yanına yaklaştım.
"Neden bu kadar geç kaldın? Ayrıca biz asla gündüzleri buluşmazdık neler oluyor?"
Neden bu kadar zekiydi ki...
"Ne alakası var hyung. Sadece seni bir kafeye götürmek istedim. Cidden güzel bir kafe ve biz seninle daha önce hiç gitmedik."
Gülerek koluna girdim ve yürütmeye başladım. Acı dolu ifadesi ile yürümeye başladı. Sürüklenmekten nefret ediyordu.
"Akşam gidemez miydik?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Commuovere | Taekook | ✔
Fanfictaekook, yoonmin soulmate au. Commuovere: İçini ısıtan ve gözlerini yaşartan hikaye anlamına gelir. (İtalyanca) Ruh eşinin isminin teninde kazılı olduğu bir dünya hayal edin. Tanrı Jin ruh eşlerini çok sevdiği için onlara kavuşmaları için bir şans t...