10.Bölüm:Güzelim

839 450 73
                                    

Merhaba bölümü dün akşam atacaktim ama yazmaya vakit bulamadım.Kısmet bugüneymis.Destekleriniz için çok teşekkür ederim.Bu bölüm çok  içime sindi insallah siz de beğenirsiniz.

Keyifli okumalar canlar🐢




Artık benim yanımda olmak mı istiyordu?
Iyi de beni doğru düzgün tanımıyor ben de onu tanımıyorum.Neden böyle bir teklifte bulundu ki?
Kesin bana zarar verecek diye aklımdan düşünceler geçmeye başladı.
Ama bir yanımda sana bir sey yapmaz öyle birine benzemiyor  diye haykırıyordu.
Ne diyecegimi bilemedim.Kafamı kaldırıp yüzüne baktım

"Nasıl benim yanımda olacaksın ki.Evet ben şu an burdayım ama elbet gideceğim.Hatta bugün çıkıp giderim.Sana yük oldum daha fazla rahatsız etmek istemiyorum.

Gözlerini gözlerimden bir saniye bile çekmeden öylece gözlerime bakıyordu.Ama ben bu kadar göz temasına dayanamadım ve gozlerimi kucağımda olan ellerime indirdim.Boğazını temizledi.

"Hiçbir yere gitmiyorsun.Burdasın"

Şaşkınca ona baktım.

"Bu da ne demek oluyor ?
Gideceğim tabii ki"
Sert bir soluk aldı sinirlenmisti.
"Hayır dedim eğer ağzını bir daha açarsan  ve bana karşı gelirsen ağzını bantlarım"

Yok artık gerçekten yapar mıydı yok canım beni kandırıyor kesin diyerek

"Hiçbir şey yapamazsın"
Küçük bir kahkaha attı"

"Hiçbir şey yapamam öyle mi kızım sen beni hafife alma benden sana bir uyarı"deyip göz kırptı ve yanımdan kalkarak çekmeceyi açıp içinde bir şeyler aradı.Daha sonra yüzünü bana dönüp sırıtarak yanıma geldi.Elindekini bana gösterdi.Yok artık elinde bant vardı.Şaka yapmıyor muydu bu adam.

Üstüme gelince koltuğa iyice yapıştım.O da hızla gelip bacaklarını bacaklarımın yanına koyarak üstüme doğru eğildi.Elindeki bantla bütün çabama rağmen ağzımı bantaldı.Bantlı ağzımı acmak için elimi kullanınca ellerimi de bağladı.Şu an bu hareketlerinden çok korkmuştum.Bantlı ağzımla bağırıyor açmadı için kaş göz işareti yapıyordum ama o beni hiç tınlamadı.Geçti karşıdaki koltuğa yayılarak oturdu ve sigara yaktı.

Beni baştan aşağı izliyordu.Sigarayı derince içine çekiyor başını koltuğun arkasına doğru atıp sigarayı havaya üflüyordu.Benim de ondan kalır bir yanım yoktu.Resmen ağzim açık adama hayran hayran bakıyordum.Ben ona  dalıp gitmişken bir anda bana baktı.Kahretsin beni yakalamıstı hem de onu dikizlerken.
Yanaklarımın kızardığını hissediyordum.O da çapkın bir şekilde beni ona bakarken bakarken yakalamanın zevkiyle gülüyordu.Gözlerimi ondan çektim sinir olmuştum.Pisliğin teki remen.
Yerinden kalktığını duydum ama ona bakmadım.Bir anda babamın bana yaptığı sey aklıma geldi.O da bir keresinde beni döverken karşılık veremeyim diye ellerimi bağlamış bağırmayim  diye de ağzımı bağlamıştı.Beni sabaha kadar dövmüştü.Aklıma gelen bu düşüncelerle gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı istemsiz bir hıçkırık koptu dudaklarımdan.Kafamı kaldırmadan yere bakıyordum.Bir anda önümde bars belirdi.Şaşırmış bir ifadeyle bakti gözlerime gözlerimi kaçırdım.Ellerini çeneme koyup ona bakmamı sağladı.Buğulanmıs gözlerimle ona baktım.Sanki gözlerinde acı vardı.

"Neden ağlıyorsun güzelim?
Ellerime baktı
"Ellerin acıdı değil mi özür dilerim aslında canını yakmamak için gevşek bağlamıstım özür dilerim  "

Hemen ellerime yöneldi ve ellerimdeki ağzımdaki bantı çıkardı.Aynı zamanda kendine de küfürler savuruyordu.Bu hali çok komiğime gitse de gülemedim.Milim kıpırdamadan ona bakıyordum.Ellerimi çözünce bana baktı.Hala yanaklarımdan yaşlar akıyordu.Ellerini uzattı yanağıma tenimde elini hissetigim an bir irkilme yaşadım vücudum titredi.
Gözyaşlarımı yavaşca sildi.

"Hala neden ağlıyorsun güzelim Yoksa başka bir yerin mi ağrıyor?"
Gözlerini gözlerime dikmiş cevap bekliyordu.

"Hayır bir yerim ağrımıyor.Sadece sen böyle elimi bağlayıp ağzımı bantlayınca babam geldi aklıma."sesim acı çeker gibi çıktı.

"Neden baban geldi aklına"
Cevap verdim

"Bi gün beni rahatça dövebilmek için senin yaptığın gibi elimi bağlayıp ağzımı da bağırmayım diye bantlamışı.Sonra da beni sabaha kadar dövmüştü."

Sözümü bitirir bitirmez ayağa hızla kalkıp ortadaki sehpayı ayağıyla vurarak devirdi.

"Allah benim belamı versin.Benim yüzümden o anları tekrardan yaşadın değil mi ?kahretsin!!
Bağırarak konuşuyordu gözü bir sey görmüyordu sanki.

"Hayır senin yüzünden değil zaten aklımdan hiç çıkmıyor bana yaptıkları"

Yanıma hızlıca geldi Önümde duruyordu ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum.Aynı zamanda da hala ağlıyordum.Çok aciz görünüyor olmalıydım.

"Efsan eğer bir işe yarayacaksa bana sarılabilirsin"deyip kollarını açtı.Ilk başta çekinerek yüzüne baktım masum bir ifadeyle beni kollarına çağırdı.
Içimde inanılmaz bir heyecan vardı.Bir iki adım attım ve yanına geldim.Daha ben ona sarılmadan beni tutup kendisine çekti.Kollarını belime doladı ben de öylece durmayı kesip kollarımı beline sardım çekinerek
"Teşekkür ederim ?"fısıltı halinde çıkmıştı sesim.
Bana daha sıkı sarıldı

"Asıl ben teşekkür ederim"
Neden böyle dediğini anlamamıstım.
Tam soracağım sıra kapı çaldı.
Bars bana baktı
"Ben gidip kapıya bakayım yemek söylemiştim o gelmiştir"

kafamı sallayarak cevap verdim.Arkasını döndü ve kapıya gitti.durduğum yerden kapı rahatlıkla görülüyordu.Kapıya kadar arkasından baktım.Kapının kolunu indirdi ve kapı açıldı.
İçeriye birden bir kadın girdi sarı saçlı mini elbisesiyle güzel bir kadındı.Şasırmıştım.kimdi ki bu?Arkadaşıdır belki diye düşündüm.
Kapıyı açan bars da benim kadar şaşkın görünüyordu.

Kadın içeri girdi ve barsı görür görmez ona doğru geldi ve ona sıkıca sarıldı bars kıpırdamamıştı bile.Kadın sarılmayı bırakıp barsın yüzünü ellerinin arasına aldı ve konuştu

"Seni çok özledim sevgilim"

Ve dudaklarına yapıştı

Benim gibi bu yeni kıza sinir olanlar?

Efsan nasıl hissetti aceba?

Sizce neler olacak yeni bölümde?

Kitabımın kapağını değiştirdim beğendiniz mi canlar?

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Yeni bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın❤

SOLUK GRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin