Multimedyadaki şarkı tam bölüme uygun oldu:)Hepinize merhaba canlarım♡
Nasılsınız?
Yeni bölüm biraz geç oldu.Sınava hazırlanıyorum o yüzden yazma fırsatım pek olamıyor maalesef.
Bunu anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.Hepinizi öpüyorum keyifli okumalar♡♡♡
Daldığım derin uykudan duyduğum sesler yüzünden uyanmak zorunda kaldım.Yerimden sersemce kalktım ve uykulu bir şekilde kapıya yöneldim.Kapıyı açtım ve yürümeye devam ettim. duyduğum sesler salondan geliyordu.
Bir şeylerin kırılma sesiydi bu seseler. Hemen kendime geldim ve hızlıca salona girdim.Gördüğüm görüntü karşısında kanımın çekildiğini hissettim. Bars yere oturmuş elinde bir içki şişesi ve etrafta kırılmış eşyalar...
BİR enkazın içinde başka bir enkaz gibi duruyordu bars. girdiğim şoktan hızlıca çıkarak bars'a doğru koştum.Hemen önüne dizlerimi çökerek oturdum.
"Bars bu halin ne böyle iyi misin ne oldu?"
Kafasını yerden kaldırıp kızarmış gözlerle bana baktı.
"Sanane efsan.Benim ne durumda olduğum senin umrunda mı?"
kendinde değildi ve ne dediğini bilmiyordu.
"Tabii ki umrundasın bars nasıl böyle düşünürsün?"
Histerik bir şekilde güldü.
"Efsan beni yalnız bırak hadi" onu bu halde bırakamazdım
"Hayır hiçbir yere gitmiyorum burada senin yanında duracağım"
Ne kadar ona sinirli olsam da bu halde onu yalnız bırakmayacaktım. elindeki içkiden kocaman bir yudum aldı ve bana döndü.
"Efsan ben çok kötü biriyim.Ben sana zarar vermekten çok korkuyorum.Eğer bir gün sana zarar vermeye kalkarsam kendimi asla affetmem."
Neden böyle şeyler söylüyordu ki bana neden zarar versin?
"Bars neden böyle konuşuyorsun?Neden bana zarar veresin sen bana zarar vermezsin ki kıyamazsın öyle değil mi?"
Elindekini bırakıp bir sigara yaktı.Sert bir şekilde dumanı içine çekti.
"Nedenini sorma sadece benim dediklerimi hiçbir zaman unutma. "
"Sen böyle konuştukça korkmaya başlıyorum.Lütfen neler olduğunu söyler misin? "
"Efsan soru sorma hakkın bitti.Bak bu paketlerde kıyafet var sana aldım.Bunları al ve yukarı çık."
Bir anda şaşırdım.Bana kıyafet almıştı ama bedenimi bilmiyordu ki.Bu soruyu sormayı esgectim.
"Teşekkür ederim bars.Sana olan borçlarım çoğalıyor."
Küçük bir kahkaha attı.Keyfini yerine getirmeyi başarmıştım.
"Efsan borcun falan yok ama illa bana teşekkür etmek istiyorsan benim için çok önemli olan bir balo daveti var. Çift halinde gitme zorunlu.Benim berber gidecegim kimse yok.Yarın akşam benimle gelir misin?
Beni gideceği baloda yanında istiyordu.Aslında o benim için her şeyi yapıyordu. ben de bu teklifini geri çevirmemeliydim.
"Gelirim ama benim oraya uygun giyecek bir kıyafetim yok."
"Merak etme ben aldım.Balo yarın olacak.Sana çok yakışacağına eminim."
Dedi ve göz kırptı biraz önceki gibi kötü görünmüyordu.Bu beni sevindirmişti.