Merhabaa.Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir❤Multimedyadaki şarkı hoşuma gitti.
Normalde böyle şarkılar dinlemem ama bu güzelmiş.
Dinlemek isterseniz oraya koydum .
Dinlediyseniz merak ediyorum nasıl buldunuz şarkıyı?Keyifle okumanız dileğimle🌼
Kafamda inanılmaz bir ağrı hissettim kendimi çok bitkin hissediyordum kıpırdayacak halim kalmamış gibiydi.
Nefes alamıyordum sankiZorlukla Gözlerimi açtım. Karşımda gördüğüm manzara ile Şok Oldum.
Bu gördüğüm kişi gerçek miydi yoksa ben rüya falan mı görüyordumı!
Karşımda o vardı
Bars!!Onu burada hiç görmeyi beklemiyordum.
Bir anda içinde bulunduğum düşüncelerden sıyrıldım.
Bütün olanlar aklıma gelmeye başladı.
Şu anda tam karşımda o pislik adamı dövüyordu.Yumruk atıyordu.Beni kurtarmıştı ,gelmişti.Beni bırakmamıştı.
Şu an buna ne kadar sevinmek istesem de bu duruma bir son vermem gerekiyordu.
Kuruyan dudaklarımı araladım.
Ve zorlukla konuşmaya başladım
" Bars!"
Beni duyduğu anda bir anda duraksadı yumruk atmak için Hazırda olan eli havada kaldı.Sırtı bana dönük olduğu için yüzünü göremiyordum bir süre öylece eli havada kaldı daha sonra hızlı bir şekilde bana döndü gözlerinde telaş ve rahatlamayı aynı anda gördüm sanki
Hemen olduğu yerden ayağa kalktı hızlıca yanıma geldi kafamı elleri arasına aldı.
" efsan iyi misin bir yerin Acıyor mu
Nerene vurdu Bu adi herif
Hadi söyle bana güzelim Neren ağrıyor hemen seni buradan götüreceğim merak etme"
Şu an her ne kadar ona doğruyu söylemek istesem de telaş yapmaması için sustum.
Aslında Bütün vücudum ağrıyordu
Hele sırtım Sanki nefes aldıkça bir bıçak saplanıyormuş gibi oluyordu.Ama onun telaşlandırmamak için güçlükle konuştum.
"Bir şeyim yok merak etme hadi gidelim burdan lütfen"
Burdan hemen gitmek istiyordum.
Bu pislik herifin yüzünü daha fazla görmek istemiyordum.
Acımasızca saçlarımdan tutup kafamı duvara vurmuştu.Bars gözlerimin içine baktı.
"Tamam hemen gidiyoruz.
Ellinin birini bacaklarımın altına diğerini de belime yerleştirip nazikçe kaldırdı .
Hafif bir sızı hissettim sırtımda.
Ağzımdan çıkan iniltiye engel olamadım.Bars sinirlenmiş bir şekilde derince nefes aldı.
Kafasını adını bilmedigim ve varlığını yeni farkettiğim adama çevirdi."Mahir bu iti mekana götür.Ben gelene kadar kimse ona dokunmasın.Yemek su vermeyin"
Duyduklarımla tüylerim diken diken oldu.
Ne yapacaktı ki bu pis adama?
Adının mahir olduğunu öğrendiğim adam karşılık verdi."Tamam kardeşim sen merak etme bu it yaptıklarını ödeyecek sen efsanla ilgilen o iş bende "
Hadi ya hangi iş sende.
Kafayı yiyeceğim.
Benim yüzümden bars'ın daha fazla başına bir sey gelmesini istemiyorum.Bars kafasıyla onayladı ve önüne dönerek yürümeye başladı.
Başımı kaldırıp yüzünü incelemeye başladım.O kadar yakışıklı bir yüzü vardı ki .Hele o sakalları.Dolgun dudakları.
Her zaman sert bakan bakışı ve çatık olan kaşlarıyla tam bir şaheser gibi görünüyordu.Ona öylece dalmıştım.
Bütün acılarımı unutup onu dikizliyordum!
Ama bakmamak elde değildi ki!
O benim kahramanımdı.
Beni kurtarmıştı.Ona borclanmıştım.
Istemsiz bir şekilde omzunda olan elimi kaldırıp yüzüne çıkardım.
Hafifçe elimi yanağına koydum.