Çok uğraştım bu bölüme
Keyifli okumalarSevgilim mi demişti yoksa ben mi yanlış anlamıştım?
Hiç de yanlış anlamadım kız dudağından öperek kanıtlamıştı.
Onlara bakıyordum öylece.Bars hemen geriye itti kızı sinirlenmisti."Sen ne yaptığını sanıyorsun sanem.Ne sevgilisi"
Sanem dudaklarını kıvırdı .
"Sevgilimi özledim ve öptüm.Ne var ki bunda"
Bars öne atıldı.
"Sen benim hiçbir şeyim degilsin sanem kendine gel!"Sanem iki adım atıp yaklaştı
"Demek sevgilin değilim öyle mi?
Peki o gece neden barda beni öptün
O zaman hiç böyle tepkiler vermiyordun?
Gayet de memnundun"Bu kız ne kadar rahattı böyle.Demek Bars' la öpüşmüsler.Kalbime bir bıçak saplandı sanki.Öyle tuhaf bir histi ki bu yaşadıģım neden olduğunu da Bilmiyorum üstelik.Hayir ona aşık olmadım tabii.Sadece onu yanlış tanıdığımı düşündüm.Hiç sevgilisi olabileceği aklıma gelmemişti.Eğer gelseydi şayet burda kalmayı kabul etmezdim.
Bars bana baktı.Göz göze gelmiştik.Hemen başını sanem denen kıza çevirdi."O gece sarhoştum.Ayrıca hatırlamıyorum bile belki de öpmedim ve belki de beni
Kandırıyorsun oyun oynuyorsundur seversin sen böyle şeyleri?Ayrıca benim senin gibi bir kızla işim olmaz."Sanem hemen söze başladı
"Hiç de farkında değilmiş gibi durmuyordun oysa ki.Tutkulu bir şekilde karşılık veriyordun.Hatta eve çağırmıştın bu da mı yalan."
Bars iyice sinirlendi
"Yalan söyleme sanem.Benim zaten bir sevgilim var bırak artık yakamı kadın"Sanem de ben de şaşkındık.Tabii sanem beni görmüyordu.Bu adamın kaç tane sevgilisi vardı.Sanem değilse sevgilisi kimdi ki?
Sanem hiç de inanmamış bir tavırla"Yalan söyleme bars senin yanına yaklaşan tek kadın benim buna hayatta inanmama hah"diye gülerek saçını savurdu.
Sarp daha da sinirlenmişti."Bak sanem ben yanımdan seni bin kez kovmama rağmen peşimde gezdin beni kullanarak itibar kazanmaya çalıştın ben de seni görmezden geldim ama haddini iyice aşmadan git.Bizi yalnız bırak"diye bağırdı.
Sanem anlamamış bir bir tavırla
"Biz derken"
Bars bana bakıp saneme döndü ne diyecekti ki acaba.
"Evet biz.Sevgilimle beni yalnız bırak"Bir dakika nasıl sevgilimle beni yalnız bırak!Sevgilisi nerde bir tek ben vardım evde.Kandırıyor herhalde kadını evden kovmak icin diye düşündüm.Evet canım öyledir kesin dedim kendi kendime.
Sanem bir kahkaha attı.Ve yürüyerek bana doğru gelmeye başladı.Kafasını kaldırsa beni görecekti.
Kaçacak bir yerim de yoktu öyle bana doğru gelmesini bekledim.Beni görür görmez gözleri büyüdü.
Baştan aşağı süzdü beni.Üstümde bars'ın kıyafetleri vardı.Bana bir pislikmişim gibi bakıyordu."Bu haspam mı sevgilin.Ah bars çok komiksin senin böyle bir kıza bakacağına inanacagimi mı düşündün hahaah!"diye güldü.
Içimden sensin o haspam sürtük diye söyledim.Tam cevap verecekken bars gelip beni durdurmak için koluma dokundu.Ben de ona bakıp sinirimi bir kenara bırakıp onun cevap vermesini bekledim.
"Bana bak sanem o ağzının söylediklerine dikkat et.Senin o haspam dediğin kişinin sen tırnağı bile olamazsın.Anladin mı?şimdi seni evden saçlarından sürükleyerek atmamı istemiyorsan defol hemen!!" Diye bağırdı Bars.
Aslında beni savunması hosuma gitmişti.
Kiza meydan okuyan bakışlarımı gönderdim.
O da beni yiyecekmis gibi bakıyordu.
Sonra bars'a döndü."İnanmıyorum eğer inandırırsan burdan çıkar giderim.Hadi inandir sevgili olduğunuzu hadi bars yapabilirsin değil mi"
Bars ona sinirlenmisti.Bana bakti tam gözlerimin içine.Ne yapacaktı ki.Karşıma geçti.Ellerini yüzüme koydu.Hayır düşündüğüm şeyi yapmayacak değil mi hayır Allahım lütfen yapmasın lütfen !
Fısıltı bir şekilde "özür dilerim güzelim"
Dediğini duydum.
Ve o anda dudaklarıma dudaklarını dokundurdu.Ama hareket etmiyordu.Bir anda dudaklarını da kıpırdatmaya başladı.Ne yapacağımı şaşırdım.Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu.Ilk defa birisi beni öpüyordu.Ne yapacağımı bilmiyordum.Öylece durdum.Hiç bir tepki vermedim.Ellerimi yumruk yapıp tırnaklarımı etime geçirdim.Sırf bu kızı inandırmak için beni öpmüştü.
Beni bir hicmisim gibi kullanmıştı.Kalbim paramparça olmuştu.Öylece geri çekilmesini bekledim.Benim karşılık vermedigimi görünce yavaşca geri çekildiGözlerim dolmak için fırsat kolluyordu.Şimdi değil diyerek onları geri gönderdim.Bars gözlerimin içine bakti ama ben ondan gözlerimi kaçırmıştım.Adi adam.
Bars saneme döndü"Şimdi kaybol.Bir daha seni görmek istemiyorum"
Sanem kinlenmis bir şekilde bana bakıp gözden kayboldu.Sanem gidince Bars derin bir nefes aldı ve bana döndü."Efsan ben..."
Cümlesini kesen sey benim yüzüne inen tokadım oldu.Aynı zamanda aglıyordum beni böyle kullandığını kabullenemiyordum.
Yüzü yana çevrildi."Sırf o kız için beni kullandın.Sana yakışacak çok kız var dediği gibi ben senin bildiğin o kızlardan değilim anladın mı adi herif git o sana layık olan sanem denen kadını öp beni ne diye öpüp gururmu yerler altına alıyorsun he."
Derin bir nefes aldım.
"Yok ama suç bende ne diye sana güvenip kaldım ki burda senin amacın beliymiş.Nasıl göremedim ben?Diyip kendime kızdım.
Bars yanıma gelip.
"Efsan bak güzelim böyle olsun istemedim.Bak beni bi dinle"Onu dinlemeyip odasına doğru yürüdüm.
Telefonumu alacaktım.O sırada üstümdeki onun kıyafetlerine baktım.Bende Hiç bir şeyi kalmasın istedim.Elbisemi bulup hemen giyindim.Kapıda durmuş açmam için sesleniyordu.Dinlemedim gidecektim
Burda daha fazla durup gururumu çiğneyemezdim.Odanın kapısını açtım ve hızla dışarı çıktım.Onu dinlemedim .
Kolumdan tuttu.
"Gitme efsan bak dışarısı tehlikeli lütfen"Ona döndüm
"Senin yanında daha tehlikedeyim.
Ha bu arada sanem denen kızla sana mutlulullar."Sinirlendi
"Başlatma şimdi sanemine gitme güzelim bak tehlikeli dışarısı hadi gel"Elini uzatmıştı.
Tutamadım.
Bahçe kapısına doğru yürüdüm.O da arkamdan bana yetisiyorduAma durmadım.Bahçe kapısına gelince elimi uzatıp kapıyı tuttum.
Tam o anda bir silah sesi yükseldi.Olduğum yerde öylece kaldım.Bölüm sonu
Bugün öğlen bölüm atmıştım bir aksilik oldu bölüm iki kez tekrarlandı.Silmek zorunda kaldım.Başka bir yerde yazıp buraya kopyalamıştım.Ordan da buraya atınca sildim.Anlayacağınız bölüm diye bir sey kalmadı ortada.Tekrardan yazmak zorunda kaldım.Ders bile çalışamadım bi günde iki bölüm yazmış gibi oldum😂
Neyse bence bu bölüm daha güzel oldu
Umarım beğenirsiniz
Sanem in resmini de diğer bölümde atacağımVote ve yorumlarınızı bekliyorum 🐣
Kendinize iyi bakın 💛💛