Selam canlar🌼❤
Multimedyadaki şarkıyı beğendiniz mi?Bölüm ismine uygun olsun dedim.
Yeni ve güzel bir bölümle karşınızdayım.
Sizleri özledim.Nasılsınız?
Hayat nasıl gidiyor?
Hepinize keyifli okumalar dilerim🐣
(Bir önceki bölümün sonuna bakın uzun bir zaman oldu bölüm atmayalı unutmuş olabilirsiniz😊)
*************************
Yaptığım şeyin utancıyla ne yapacağımı şaşırdım.Ondan bir iki adım uzaklaşarak hemen ellerimi yüzüme kapattım.Aferin Efsan hem adamı tanımıyor evinde kalıyorsun hem de onu öpüyorsun.Ah salak kafam ah?
İçimden binlerce dua ediyordum dalga geçmesin ya da utanmama yol açacak herhangi bir kelime kullanmasın diye.Allah'ım lütfen onu hiç öpmemişim gibi davransın ve konuyu kapatsın lütfen!
Yanıma yaklaşan adım seslerine odaklandım.Bu sesler kime aitti ki? Bir anda ellerime kapanan başka bir el hissettim.
"Efsan ne yapıyorsun?Neden ellerini yüzüne kapattın?İndir şu ellerini."
Dudaklarımı kemirdim.Kısık bir sesle konuştum.
"Utanıyorum.Lütfen az önceki yaptığım şeyi unut.İsteyerek olmadı."
Ondan gelecek tepkiyi merak ediyordum.Biraz sonra bir gülme sesi geldi.kimden geldiğini anlamadım.Merakıma yenik düştüm ve gözüme denk gelen parmaklarımı yana doğru açtım gözüm için aralık bıraktım.Gördüğüm görüntü kanın yanaklarıma ponpalanmasına sebep oldu.Domuz gibi sırıtarak beni keyifle izleyen bir adet Bars vardı karşımda.
"Az önce yaptığın şey neydi ki efsan pek hatırlayamadım.Aceba bir daha mı tekrarlasan yani yanlış anlama hatırlamak amacıyla söyledim." sinirle soludum yüzüne karşı.
"Dalga geçip durma.Ayrıca bir daha seni öpmem asla!Gülmeyi kes sinirlerim bozuluyor. "
Yanıma yaklaştı konuşmaya başladı."Hey sakin ol.Seni utandırmak gibi bir düşüncem yok.Sadece utanman ve yanaklarının kızarması çok hoşuma gidiyor.Ayrıca abartma sadece yanağımdan öptün.Dudağımdan öpmüşsün gibi davranmanı anlamadım."
Elimi kaldırdım ve göğsüne koyarak onu kendimden uzaklaştırdım.
"Çekil şurdan lavaboya gideceğim." kaşlarını çattı ve ciddi bir şekilde yüzüme baktı.Bir an ürperdim.Ama hemen ardından sırıttı psikopat herif
"Tamam git ama çabuk gel.10 dakikaya burdan çıkmamız gerekiyor.Bekletilmekten hoşlanmam hemen dön"
Başımı salladım ve hızlıca yanından geçerek lavaboya doğru yol aldım.lavaboya girdiğim gibi aynanın karşısına geçtim ve kızarmış yanaklarıma baktım.Evet böyle olduğunu tahmin ettmiştim.
Hemen suyu açarak hafifçe yüzümü ıslattım.Biraz da olsa kendime gelmiştim.Son kez aynada kendime baktım ve kapıya yöneldim.
Tam kapıyı açacakken bir anda kapı açıldı ve içeriye dalan kişiyi göremeden yere doğru savruldum.
Başımı kaldırdığımda gelen kişinin "kızıl şeytan"olduğunu gördüm.Biliyordum işte bu kızın bir şeytan olduğunu.Gözleri zaten kendini ele veriyor nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu yansıtıyordu.Genelde insanları ilk görüşte yargılamazdım ama bu kız öyle bir yapıya sahipti ki.Egosu kendinden önce yürüyordu.