Plaid - Lilith
8. Bölüm: "Kuyulardaki Fener"
Lilith çocuklarını öldüren Tanrı'dan intikam almak için bazen masum bebeklerin canını aldı bazense o bebeklerin annelerinin canını alarak onları öksüz bıraktı. O bu yüzden kötü bir kadınsa Tanrı'nın da kötü olması gerekmiyor muydu?
Dudaklarımdan yükselen duman gözlerimi yaktığında sulanan gözlerimi kıstım. Görüşümü sislendiren duman birkaç saniye içinde dağıldı ve gözlerim tekrar Atik'in mavi gözleriyle buluştu. Her sigara içtiğimde olduğu gibi uzak bir köşeye geçmişti, dumandan rahatsız oluyordu. Damarımda kan değil bu dumandan daha kirli katranlar aktığını bilse yanımda durmaya devam eder miydi?
"Manitanı özledin mi?"
Miyavladı.
Dudaklarım kıvrılmadan sigaradan bir duman daha doldurdum ciğerlerime. "Bu hafta sonu grafiti yapmaya gidemeyeceğiz." dediğimde bana etrafı siyahla çerçevelenmiş güzel mavi gözleriyle bakmaya devam etti. Kaşlarımı kaldırdım. "Manitanı göremeyeceksin, ağlaman gerek."
Lanet olsun ki, hafta sonu barda çalışmam gerekiyordu, hayatımda tek zevk aldığım şeyi de ertelemek sinirime dokunmuştu ama çalışmalıydım. Yine birkaç saat sonra da oraya gitmem gerekiyordu, uyku düzenim de sikilmiş durumdaydı.
Atik beni takmadan tüylerini yalamaya başladığında gözlerimi devirdim. "O kara kediye vefasız olduğunu söyleyeceğim."
Sigaranın izmaritini küllüğe bastırdığımda telefonumun ışığı yandı. Anonimden gelen bildirime bir an düz düz baktıktan sonra telefonu elime aldım.
Demon:
Selam.Lilith:
Adını mı değiştirdin? Çok değişmemiş ama...Demon:
Yoo adım buydu.Lilith:
Dalga mı geçiyorsun?Demon:
Araf değilim.Kaşlarım büyük bir hızla çatıldı. Harika, yeni bir belalım daha mı vardı?
Lilith:
Kimsin?Demon:
Böyle hiç heyecanlı olmuyor ki ama ya, bilmeye çalış.Lilith:
Kaç yaşındasın, on mu?Demon:
21Lilith:
Yaşın gibi davranmanı tavsiye ederim.Demon:
Niye bu kadar soğuksun ki? O hiç böyle değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENT⛧GRAM
Mystery / ThrillerŞeytan tohumu. Bir Havva kızının rahmine bir iblis tohumu olarak düştüğüm günden beri lanetliyim. Bir iblis tohumuyken şimdi o tohumları rahminde büyüten benim. Günde yüz şeytan tohumunu yeryüzüne bırakıp masum bebeklerin canını alan dişi iblis. Lil...