Inkubus Sukkubus - Heart of Lilith
5. Bölüm: "Demon"
Aynaya baktığımda bir yüz değil, bir tabut görüyordum.
Bayatlamış dilim ekmeğin üzerine kâsenin dibinde kalmış vişne reçelini sürdüm ve ağzıma tıkıp yüzümü buruşturarak çiğnedim. Bu evde kalan son yiyeceğimdi. Yarına yiyecek hiçbir şeyim yoktu, kahvem bile bitmişti. Sigara paketinin içinde kalan bir dal sigaraya ne zaman elim gitse geri çekiyordum. Dişlerim nikotin ihtiyacıyla sızlıyor, damaklarım çekiliyordu.
Tam iki haftadır işsizdim. Onun verdiği adres kâğıdını atmamıştım ama güvenmiyordum da. Gittiğimde beni neyin karşılayacağını bilmiyordum bile, tam tersine o adamın her bokumu bilmesi de canımı sıkıyor, beni şüphelendiriyordu.
Sayamadığım kadar çok yere iş başvurusu için gitsem de en baştan, görüntümden kaybediyordum. Aptal insanlar serseri görüntüme bakarak benim iş beceremeyeceğimi, kaytaracağımı sanıyorlardı. Bir insanın dış görünüşünden içinin ne olduğunu anladığını sanan ve bunu zekilik olarak adlandıran geri zekâlı insanlarla doluydu etrafım.
Kaç gündür yetsin diye doğru dürüst yemediğim için ağrıyan mideme yüzümü buruşturdum ve ayağa kalkıp Atik'in mamasına baktım, o da çok az kalmıştı. "Sikeyim böyle işi,"
Mamanın bir kısmını kaba doldurduğumda Atik anında mutfağa girmişti. O mamasını yerken ben odaya geçtim ve tüplü televizyonu açtım. Saçma sapan bir programın karıncalı görüntüsüne bakarken kulaklarıma gelen ses cızırtılıydı. Kahverengi koltuğa yayılıp ayaklarımı komodinin üzerine uzattım. Kısacık bir şort giydiğim için çıplak bacaklarım soğuktan ürperiyordu. İnsanlar büyük ihtimalle kaloriferleri hâlâ yakıyorlardı ama ben marta girer girmez kapatmıştım.
Telefonumu elime aldığımda Anonimden bildirim geldiğini gördüm. Kaşlarımı kaldırdım. Bıçağı göğsüme dayadığı günden beri hiç yazmamıştı.
Devil:
Açlıktan gebermeyi mi düşünüyorsun?Lilith:
Fena olmaz.Devil:
Sen böyle bir ölüm istemezsin Lil. En acımasızından ve sadece sana özgü olanından.Beni bu kadar iyi tanımamalıydı. Rahatsızlıkla kaşlarımı çattım.
Devil:
O kaşlarını o kadar çatıyorsun ki, erken yaşta kırışacaksın.Lilith:
Evime kamera falan mı yerleştirdin sen?Devil:
Hayır, bunu tahmin etmesi zor değildi. Ama banyona bir tane yerleştirmek isterim :)Bir anlık şaşkınlığın ardından "Sikiğe bak," diye hırladım kendi kendime.
Lilith:
Ben de yumruğumu yüzüne yerleştirmek isterdim.Devil:
Daha çakıyı bile kullanamıyorsun. Beceriksiz.Lilith:
Şu an seni niye engellemediğimi düşünüyorum.Devil:
Çünkü bana âşık oldun.Lilith:
Sikik bir hayal gücü.Devil:
Sadece bıçağı güzel göğüslerinin arasına koydum, neredeyse inleyecektin. Bana âşıksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENT⛧GRAM
Mystery / ThrillerŞeytan tohumu. Bir Havva kızının rahmine bir iblis tohumu olarak düştüğüm günden beri lanetliyim. Bir iblis tohumuyken şimdi o tohumları rahminde büyüten benim. Günde yüz şeytan tohumunu yeryüzüne bırakıp masum bebeklerin canını alan dişi iblis. Lil...