Lil Peep – Benz Truck
20. Bölüm: "Birincilikler Paylaşılabilir"
Ortamda ölüm sessizliği vardı.
Şule sarhoşluktan ne dediğini bilmiyor gibiydi ama ilk defa utandığını gördüğüm Burak her şeyin cevabını veriyordu.
İlk sesi Suzan çıkardı. "Nasıl ya?.."
Şule Suzan'a baktıktan bir an sonra ağlamaya başladı. "Özür dilerim Suzan,"
Şaşkınlık artarak büyürken Burak'ın endişeli gözlerle Şule'ye baktığını gördüm, Suzan Şule'yi göğsüne çekip sarıldı. "Şş, tamam güzelim, sorun yok."
Arınç "Ne oluyor lan?" diye sordu. Kaşları çatık şekilde Burak'a bakıyordu. Burak bakışlarını Şule'den çekmeden "Halit abi diğer eve geçti, siz de yoktunuz. Biraz içelim, kafa dağıtalım dedik ama fazla uçmuşuz... Sabah uyandığımızda anladık."
Şule hıçkırdığında Araf'ın gerilen vücudunu hissettim. Sonra birden ayağa kalkıp Burak'ın üzerine yürüdü ve yakalarını tuttu. "Lan niye dikkat etmiyorsun?" Sesi çok sakin ama çok korkutucuydu.
Sessizlik yerini gerginliğe bırakırken herkes yavaştan ayaklanmaya başlamıştı. Ne olur ne olmaz diye Araf'ın biraz gerisinde durdum. Burak Araf'ın ellerini itip Şule'nin yanına gitti ve yerde oturan Şule'nin omzuna elini koydu. "Şule..." Şule daha fazla ağlamaya başlayınca Suzan onun koluna girip tuvalete soktu.
Burak'ın bakışlarından Şule için endişelendiğini anlayabiliyordum. Onlar tuvalete girince bize döndü. Arınç "Ne yaptın lan kıza?" dediğinde Burak'ın yüzünde öldürücü bir öfke gördüm. Arınç'ın yüzüne sert bir yumruk attığında ortalık karışmıştı. Altemur Burak'ın iri vücudunu geriye çekmeye çalışırken Araf kardeşinin kafasını tutup kanayan kaşına baktı.
"Ne yapabilirim lan!" Burak boynundan damarlar fışkıracak kadar sert bir şekilde bağırdı.
"Oğlum bir dur,"
Tan'la Altemur zor tutuyorlardı. Tolgay'la Bartu da onlara yardım etmeye çalıştı.
"Ne ima ediyorsun amına koyduğumun çocuğu!"
Arınç Araf'ı itip kaşını tutarak merdivenlere ilerledi ve gözden kayboldu. Burak Altemur'la Tan'ı itip tuvaletin kapısına döndü, tam o sırada Suzan'la Şule çıktı. Burak Şule'ye ilerlemeye kalkınca Suzan elini kaldırıp onu durdurdu ve birlikte yukarı çıktılar.
Burak, Şule gözden kaybolunca evden ayrıldı.
Herkes birbirine anlamsız bakışlar atmaya başladı. Naz "Ben Arınç'a bir bakayım," diyerek yukarı çıktığında İlayda "Ben de Şule'ye bakayım," diyerek hareketlendi ama Araf onu durdurdu. "Ben bakarım,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENT⛧GRAM
Mistério / SuspenseŞeytan tohumu. Bir Havva kızının rahmine bir iblis tohumu olarak düştüğüm günden beri lanetliyim. Bir iblis tohumuyken şimdi o tohumları rahminde büyüten benim. Günde yüz şeytan tohumunu yeryüzüne bırakıp masum bebeklerin canını alan dişi iblis. Lil...