1 Hafta Sonra
Esmer adam gözlerini yavaş yavaş açtığında kendisini tebessümle izleyen maviliklerle karşılaşmıştı.
"Günaydın, sarışın."
"Günaydın, Anthony."
"Sen benim uyuyuşumu mu izliyordun?"
Steve tebessümünü yüzünden silmeden kafasını salladı.
Tony bir elini Steve'in yüzüne koyup yeni yeni çıkan sakalları okşamaya başladı."Bugün dışarıya çıkalım mı?"
"Bilmiyorum. En son dışarıya çıktığımda etkisinden uzun süre kurtulamadım. Ev daha cazip geliyor."
Tony "Sen nasıl istersen." diyerek Steve'in saçlarına bir öpücük bıraktı ve kokusunu içine çekti. "Kokunu çok seviyorum."
Steve kafasını Tony'nin göğsüne koyduğunda esmer adam kollarını sevgilisinin bedenine sarıp bir eli ile de karın kaslarını okşuyordu.
"Bir haftadır her şey çok güzel gidiyor." dedi Steve kitaplıktaki kitaplara dikkatsizce bakarken. "Sence bu biraz anormal değil mi?"
"Anormal mi bilmiyorum ama harika. Mümkünse bu şekilde gitsin istiyorum Steve. Yıllardır bulamadığım huzuru senin ruhunda buldum. Ruhun daima benimle kalsın istiyorum."
"Tony." diyerek kafasını kaldırdı sarışın genç. "Seks yapalım mı?"
"Anlamadım?"
"Anladın."
Tony büyük bir kahkaha atıp kendisini yukarıya doğru çekti.
"Bu benim Steve'im mi?"
Steve gözlerini devirip Tony'e arkasını döndü ve yattı.
"Tamam. Demedim say."
"Öyle bir şey yok." diyerek Steve'e eğildi esmer adam. Daha sonra elini Steve'in eşofmanından içeriye doğru sokmaya başladı.
bundan sonrası full smut
"Madem sevişmek istiyorsun kabul. Kaç gündür bu teklifi bekliyordum senden."
"Sen neden sormadın?"
"Seni sıkmak istemedim. Aklımın sadece bedeninde olduğunu düşünmeni istemedim."
Steve her geçen saniye bu adama daha fazla aşık oluyordu.
Tony elini tamamıyla Steve'in iç çamaşırından içeriye soktu ve sarışının erkekliğin elini aldı. Steve anında inlerken Tony ileri geri çekmeye başlamıştı.
"Hemen dolduğuna göre galiba cidden istiyorsun." dedi Tony hafif alaylı sesle.
Steve kafasını sallayıp sırt üstü uzandı ve kafasını salladı.
"Zevki bir kez tattım. Bu senin suçun."
Tony gülerek iyice yataktan doğruldu ve Steve'in üstüne çıktı. Steve'in eşofmanını ve iç çamaşırını aşağıya indirip ellerini gencin kasıklarına koydu ve okşamaya başladı.
"Tenin çok beyaz." derken üstündeki tişörtü de çıkartmıştı.
Steve kendi bedenine bakıp kafasını salladığında Tony, Steve'in erkekliğini eline alıp koyulaşmış gözleri ile maviliklere baktı.
"Sana zevk vermemi ister misin?"
"Ne yapacaksın?"
"Sadece izle."
Dilini Steve'in erkekliğine koyduğunda sarışın inleyerek kafasını yastığa bıraktı. Tony'nin ıslak dilini erkekliğinde hissettmek onu çıldırtıyordu.
"T-tony." diye inledi ellerini adamın saçına koyarken. "Bu da ne?"
"Sen sadece anı yaşa Steve." dedi esmer adam. Daha sonra erkekliğin tamamını ağzına alıp dil darbeleri ile Steve'i kıvrandırmaya başladı.
Bu deneyimi ilk kez yaşayan Steve inlemekten ve geçen her saniye daha fazla şişmekten başka bir şey yapamıyordu fakat Tony'nin ağzına da boşalmak istemiyordu.
"T-tony. Geleceğim. Ç-çekil." dedi zorlanarak fakat Tony çekilmek yerine daha fazla dil darbeleri uygulayınca Steve kendisini daha fazla tutamayıp Tony'nin ağzına boşalmıştı.
Steve nefes nefese Tony'e bakarken esmer adam ağzının içindeki menilerin yarısını yuttu. Daha sonra yatakta kendisini yukarıya çekip Steve'in dudaklarına geldi ve parmağı ile Steve'in dudaklarını araladı. Daha sonra dudaklarını Steve'in dudaklarına kapatıp ağzında çok az kalmış olan menileri Steve'in ağzına doğru bıraktı.
Sarışın genç ne yapacağını bilemeden yutmuştu kendi menilerini. Bunu düşününce mide bulandırıcı gibi gelse bile aslında zevk veriyordu.
"Nasıl hissediyorsun?" diye sordu Tony tek kaşını kaldırırken. Steve bir kez daha yutkunup Tony'i kendisine çekti ve tekrardan bir öpüşme başlattı. Esmer adamın dilini şeker emer gibi emerken Tony inlemeden duramıyordu.
"Bu kadar eğlence yeter." diyerek kendisini çekti esmer adam. Daha sonra Steve'in bacak arasına gidip kendi kıyafetlerini de çıkarttı.
"Hazırsan başlayacağım sarışın."
"Başla." dedi Steve kafasını sallayıp.
Esmer adam parmaklarını sevgilisinin içine sokup kendisi için yer açmaya başladı. İlk seferki kadar zor olmasada yine de çok geniş de değildi.
Parmaklarını içinden çıkarttıktan sonra erkekliğini parmaklarını yerine soktu. Adamı belinden tutup kendisine doğru iyice çekerken aynı zamanda vuruşlarını hızlandırıyordu.
Her bir darbesinde altındaki adamdan yüksek sesli inlemeler çıkıyordu ve Tony ona daha fazla sahip olmak istiyordu.
"Her hücrende beni hisset sevgilim." dedi esmer adam kendisini Steve'in içine gömerken. Elleri ise Steve'in vücudunda gezintiye çıkmıştı.
Tony'nin değdiği her yer yanarken Steve içinde hissediyordu onu. Her bir hareketinde daha farklı zevkler yaşıyordu sanki.
Tony'nin ellerini erkekliğinde hissettiğinde içine titrek bir nefes çekip kafasını yastığa bastırdı. Tüm bunlar bazen kendisine tuhaf gelse bile aynı zamanda çok güzel hissettiriyordu.
"Hadi güzelim. Kendini sıkma." dedi Tony iyice okşarken.
Steve kendisini bırakırken Tony ile aynı anda gelmişti. İkisi de derin derin nefesler verirken Tony hâlâ Steve'in içinden çıkmamıştı. Kendisini Steve'in üstüne bırakıp kollarını iki yana açtı.
"Bu şekilde kalmak istiyorum ben." diye mırıldandı esmer adam. Steve ise gülerek ellerini Tony'nin saçına soktu.
"Tony, erkekliğinin içimde tekrardan şiştiğini hissediyorum."
"Güzel, benim üzerimde nasıl bir etkin var anla."
Esmer adam yüzünü Steve'in karnına koyup öpücükler bırakırken Steve içinde şişen erkeklik ile alt dudağını sertçe ısırdı.
"T-tony." diyebildi sadece. Esmer adam sırıtarak Steve'in içinden çıkıp kendisini onun yanına attı. Steve ise birkaç saniye durup daha sonra Tony'nin erkekliğini tuttu.
"Başla sarışınım." dedi Tony, Steve'i göğsüne çekerken. Steve eliyle Tony'nin aletini okşamaya başladığında Tony dudaklarını Steve'in dudaklarına kapatıp sert bir öpüşme başlattı.
Daha sonra da yüksek bir inleme ile Steve'in eline boşalıp alnına bir öpücük bıraktı.
"Steve, sana doyamıyorum."
Sarışın adam gülümseyerek kollarını Tony'e doladı ve çıplak göğsüne bir öpücük bıraktı.
"Yıkanmalıyız."
"Sen nasıl istersen."
Tony ayağa kalkıp Steve'i kucağına aldı ve küvete doğru gitmeye başladı.
"Birde küvette sevişeceğiz değil mi?" diye sordu Steve gülerek. Tony dudağının sol tarafını yukarıya kıvırıp kafasını salladı.
"Elbette."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ѕeɴe 1845 » ѕтoɴy
Fanfic1845 yılında geçen iki erkeğin imkânsız aşk öyküsü. Kendisine gelen mektupları her okuduğunda ya da onunla her konuştuğunda daha fazla aşık oluyordu ama bunun yanlış olduğunun da farkındaydı. 1845 yılında iki erkeğin birbirine aşık olması sadece bir...