Etkilenme

993 109 218
                                    

2 Gün Sonra

Steve yine sabah erkenden kalkıp atların yanına doğru adımlıyordu. Tony ile dün hiç görüşmemişti. En son onun kucağında saatlerce ağlamıştı ve sabaha kadar Tony'nin göğsünde uyumuştu. Eve erken bir saatte gelmişlerdi ve bir daha konuşmamışlardı.

Steve tam duvarın arkasına dönecekti ki bahçe kapısında Tony'i gördü. Esmer adam elindeki siyah çantası ile bir yerden geliyordu.

İkisi göz göze geldiklerinde Tony hızla elini kaldırıp Steve'in beklemesi için haraket yapmıştı. Daha sonra hızlı adımlarla sarışın gencin yanına geldi.

"Günaydın, Steven Grant."

"Günaydın, Bay Stark."

"Demek Bay Stark'a geri döndük?"

Steve sadece kafasını salladı. Bununla beraber esmer adam kaşlarını hafifçe çattı.

"Sorun ne?"

"Bir sorun yok efendim."

"Baloda yaşananlar mı?"

Steve gözlerini Tony'den kaçırıp tekrardan kafasını iki yana salladığında esmer adam içine derin bir nefes aldı.

"Onların adına özür dilerim."

"Siz bir şey yapmadınız. Hatta onlar da bir şey yapmadılar. Sadece, sadece gerçekleri söylediler."

"Ne demek bu? Sana değer vermediğimi mi düşünüyorsun?"

Steve sessiz kaldığında Tony kaşlarını daha fazla çatıp hayal kırıklığı ile baktı sarışının maviliklerine.

"Beni büyük hayal kırıklığına uğrattın, Steve."

"Ben gitmeliyim."

Steve hızlı adımlarla ahıra doğru gidip gözden kaybolduğunda Tony bir küfür savurup sertçe yere tekme attı.

Her şey güzel gidiyordu! Her! Şey! Güzel! Gidiyordu!

4 Saat Sonra

"Steve, benimle gel." diyerek çocuğu sertçe çağırmıştı Rebekah. Steve sessizce Rebekah'ı takip edip eve girdi. Bu sırada da Tony merdivenlerden aşağıya iniyordu.

Göz göze geldiklerinde ilk Steve kaçırdı gözlerini. Daha sonra Rebakah'ın peşinden içeriye girdi.

"Demek bu." dedi Howard baştan sona Steve'e bakıp. Daha sonra gülümseyerek Bay Romanoff'a döndü. "Tamam, bu olur."

Steve anlamsız bir şekilde kaşlarını çattığında Tony araya girdi.

"Afedersin, baba. Olan ne?"

"Biliyorsun ki yakında kendi evlerimize gideceğiz ve sen de kendi evine gideceksin. Yardımcıları evinden tek tek kovdun. Bu genç adam senin evine gidecek ve sana hizmet edecek. Bay Romanoff buna izin verdi."

"Sizce de burada fikri sorulması gereken kişi Steve değil mi?" diyerek tısladı Tony. Howard ise kafasını iki yana salladı.

ѕeɴe 1845 » ѕтoɴyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin