•
"Günaydın, Steven." dedi esmer adam sevecen bir tavırlar. Steve atların havucunu vermeyi kesip bedenini Tony'e çevirdi ve dudaklarına içten bir gülümseme yerleştirdi.
"Günaydın, Bay Stark. Erkencisiniz."
"Uyumakla fazla aram yoktur." dedi Tony bir elini kahverengi atın başına koyup okşarken. Daha sonra gözlerini tekrardan Steve'e dönderdi. "Bu atlarla sen mi ilgenirsin?"
"Hayır, efendim. Aslında evin işleriyle de, atlarlar da babam ilgilenirdi."
"Peki ya sonra?"
"Maalesef ki zatürree oldu."
Steve'in sesi hafifçe kısılırken Tony kaşlarını çatıp duruşunu dikleştirdi ve iki adım Steve'e yaklaştı.
"Bunu neden daha önce bana demedin? Doktoram var benim."
"Ben bilmiyordum, efendim."
"Baban şu an nerede?"
"Evde, yatıyor."
"Gel gidelim."
"Ben...-"
"Birinin canı söz konusu, Bay Rogers. Hiçbir şey bundan daha önemli değil. Bana eşlik edebilir misiniz?"
Tony'nin aniden resmi bir hâle gelmesi ile ne kadar ciddi olduğunu gördü Steve. Usulca kafasını salladıktan sonra ahırdan çıkıp küçük eve doğru yürümeye başladılar. Steve kapıyı açtığında ilk Tony girdi eve. Hemen ardından da Steve girip ileride yatan babasını gösterdi.
"Steve, burası çok soğuk. Baban için olumsuz bir şey." dedi Tony hızla yerde yatan adamın yanına giderken. Gözleri kapalı duran adamın kazağını yukarıya kaldırıp ellerini ciğerine koydu ve kafasını iki yana salladı. "Steve, benim odama gidip siyah çantayı getirebilir misin? Hemen yatağımın yanında."
Steve kafasını sallayıp hızla evden çıktı ve Romanoff'ların malikanesine gitti. Kapıyı yine Rebekah açmıştı.
"Senin Bay Stark ile olman lazım. Ne işin var burada?" Dedi yaşlı kadın kaşlarını çatarken.
"Çantasını almaya geldim." diye kısa bir açıklama yaptı Steve içeriye girerken. Adımlarını Tony'nin odasına çevirdiğinde peşinden de Rebekah geliyordu. Steve tam içeriye girecekti ki Rebehak, sarışın gencin bileğinden tuttu.
"Bay Stark olmadan onun odasına giremezsin."
"Benden bunu o istedi zaten."
"Bunu nereden bilebilirim?"
"Rebekah, yapma. Yanlış bir şey yapmayacağımı en iyi sen bilirsin. İstersen kapı açık dursun. Hemen çıkacağım."
Rebekah elini Steve'in kolundan çektiğinde sarışın genç hızla içeriye girip Tony'nin yatağına doğru adımladı. Ahşap çekmecenin üstünde siyah bir çanta, çantanın yanında ise sarı kağıtlar bulunuyordu. Hepsinin üstünde ise beyaz güvercin deseni vardı. Steve bunu fazla önemsemeyerek siyah çantayı aldı ve odadan çıktı. Daha sonra hızlı adımlarla kendi evine geldiğinde Tony ve babasının gülüşerek sohbet ettiklerini gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ѕeɴe 1845 » ѕтoɴy
Fanfic1845 yılında geçen iki erkeğin imkânsız aşk öyküsü. Kendisine gelen mektupları her okuduğunda ya da onunla her konuştuğunda daha fazla aşık oluyordu ama bunun yanlış olduğunun da farkındaydı. 1845 yılında iki erkeğin birbirine aşık olması sadece bir...