Došli jsme se Samem ruku v ruce do školy. Nemohla jsem si nevšimnout Alova zmateného pohledu. Pak jako by se podíval na Kate a probodl ji pohledem. Odpojila jsem se od Sama a dosla za Kate a Marry. "Ahojte" pozdravila jsem je. "Ahoj, právě jsme se tady s Kate bavily, že bychom se u tebe odpoledne sešly a udělaly si takovou holčičí jízdu, probrali kluky a tak.. " usmívala se od ucha k uchu Marry. " O nás bez nás, co? Ale jen když u mě obě přespíte." zasmála jsem se taky. "Jasně já můžu, Joseph s Calumem a Samem maj večer u Sama taky večírek takže klidně." řekla Kate. "Jo a já mám pocit že i Thomas říkal, že stráví noc s Lairou, takže i od něj budem mít pokoj " oznámila jsem jim s úsměvem. "Fajn. Tak půjdem po škole nakoupit nějaký dobrý věci a večer pak objednáme pizzu?" zeptala se Kate. Ano jídlo to je prostě její. "Fajn. Nějaky založní kartáčky mám a trika a šortky na spaní vám taky vyhrabu. Budem spát asi dole v suterénu,ne?" zeptala jsem se jich jeste. "A nemohli bychom na půdě, tam je víc tepla a hlavně světla." řika Marry. "Ty máš ješte pořád fobii ze tmy?" "Ne! To neni fobie, jen z ni mám špatný pocit." brání se. "Fáájn. přestěhujeme tam gauč ze suterénu." smějeme se s Kate obě.
Sam:
"Hi guys" uslyšel jsem za sebou hlas když se ode mne Mar odpojila. Byli to Joseph s Calem.
"Platí dneska ta party u tebe?" zeptal se Cal. "Neříkal bych tomu zrovna párty když tam budem jenom my tři ale jo. Platí." usmál jsem se. "Fajn, protože mi musíte pomoc s naplánováním Valentýna pro Kate" řekl Joseph vážně. "Jo, souhlas, taky potřebuju pomoct." souhlasil Cal. "A to se ptáte mě, Mar je moje první holka. Taky vůbec netušim co mám dělat." řekl jsem a potlačoval smích. "Jo, ale máš výhodu v tom že se s Marlen znáte dlouho. Byli jste nejlepší kámoši. Já znám Marry sotvan půl roku." začal panikařit Cal. "Klídek chlape, to se večer u Samuela vymyslí" uklidnoval ho Joseph. "Neřikej mi tak" procedil jsem skrz zuby. "Víš že to nenávidim." "Vím a proto to dělám", řekl Jos a odešli s Calumem k sobě do tříd.
Večer u Mar:
Už jsme měli přestěhovaný gauč nahoře na půdě. Teď jsme na něm seděly, pily šampáňo jedli chlebíčky a další nezdravy jidla a povídali si o klulách. Blížil se Valentýn a my jsme se na něj strašně těšily. Byly jsme zvědavé co si pro nás naši miláčkové vymyslí. "Já bych tak chtěla aby mi Joseph koupil to valntýnský bubble tea (lavender kisses)" vzdychla Kate. "Já bych strašně chtěla toho velkýho plyšovýho méďu z nanu nana" zasnila se Marry. "Mě by stačila růže. Obyčejná rudá růže" usmála jsem se. Pořád jsem měla výčitky kvůli Albertovi. Takhle jsme snili asi do čtyř hodin do rána než jsme usly.
Sam:
"Čau bro" popleskal mě Joseph po zadech. "Kde je Cal?" "Prej ti bude tak do deseti minut" rika Jos. "Jasne vsechno uz je nachystany tak jdem dolu." říkám. Asi pět minut na to přišel Calum. Pili jsme colu, no dobre to bych kecal bylo tam i nejaky to pivo a jedli chipsy. Pak přišla řada na holky: "takže Cale, už máš vymyšlený co koupíš Marry?" zeptal jsem se ho. "Noo, přemyšlel jsem. Ona je taková křehká a na ty roztomilí, chlupatý věci. Veděli jste že má doma sbírku plyšáků?" zeptal se. Vykulil jsem oči. "To mi Marlene nikdy neřekla." "Ani mě Kate." "No, tak jsem si říkal že bych ji do sbírky pořídil giganta." "Kámo, vůbec nevim what the hell tady meleš" řekl Joseph. "Velkýho, plyšovýho medvěda. Toho z nanu nana" vysvětloval nám. "Joo, uz vim. Dobrej nápad, to by se jí mohlo líbit. A jak to uděláš? Přineseš jí ho už koupenýho, nebo to pošleš poštou?" "Hmm. To ještě nevim. Jsem rád že vůbec vím co jí mám koupit." pronesl. "Fajn. No ja teda mám v plánu strávit s Kate Valentýna někde v nějaký kavárně. Třeba ve starbucksu. I když nevim no. Taky jsem viděl že mají nějaký special bubble, na tom přece úplně ujíždí. Ještě si to nechám projít hlavou." "A co ty Same?" zeptal se mě Cal. "Co koupíš Marlene?" "Má ráda jednoduchost. Nejspíš jí koupim jen růži. Rudou. I když vím že má ráda taky černý ale to se na Valentýna nehodí. A možná i nějakou bonboniéru." usmál jsem se. "To bys musel najít nejakou nízkotučnou. Víš jak si Mar zakládá na postavě." pronesl vážne Joseph ale v zápětí už jsme se všichni smáli. I když to nějak extra vtipny nebylo. "Tss. Vždyť Kate s Marry taky" dělal jsem uraženýho.
Tááák :D zase trochu delší kapitolka :D v sobotu přidám další jak to všechno o valentýnu dopadne :DD a těšte se bude to krutýý muhahaaah :D :D (nekdy se sebe vazne nemuzu)
ČTEŠ
Say it isn't so
RomancePříběh o holce, jménem Marlene A jejim nejlepsim kamaradovy Samovy kteří čelí náročným překážkám v źivotě například pár zvrácenejm kamarádům kteří chteji rozbít jejich vztah nebo rodičům s předsudky.