part 40

64 2 6
                                    

Po tom co Sam odesel, no spis ho muj otec vyhodil jsem znovu usla. Vypadalo to ze si v nemocnini poležím aspon tri týdny. Bolestí hlavy už jsem se docela zbavila ale bricho me porad boli. Mam na něm dlouhou jizvu asi 15 stehů. Prý se to časem zahojí. Vzpoměla jsem si vo mi řekl Sam když jsme ješte byli nejlepší kamaradi. "Jizvy na těle zmizí, ale na duši zůstanou" povzdychla jsem si. Tohle  bylo zrovna teď dost příhodné. Už teď mě bolela dlaň z toho jak mi na ní chybý ta Samova. Vlastně ani nevím jak to mezi námi teď je. Teda vím jak bych si to přála. Teď Samovi odpustit a být s ním dál ale rodice...jeste bohizel nejsem plnoleta a nemuzu si delat co chci az za 4 roky. Pripada mi to do tech jednadvaceti jako cela vecnost. Ale kdybych to nejak zaridila, neco rodicum nakecala nebo ja nevim mohlo by to byt zase v pořádku. Oba dva jsme se dopustili chyb ale byl by to nový začátek. Jsem přesvědčena o tom že jsme si souzení a že k sobe proste patrime. Asi si to predstavuju jako z knizky ale myslim, ze me Sam miluje jako Augustus Hazel, jako Peeta Katniss, jako Tobias Tris, jako Edward Bellu, jako Ethan Prennu, jako Harry Giny a jako Sam Grace. Ano je vic zamilovanych paru v knizkach ale tohle jsou moje nejoblibenejsi. A kdyby muj a Samuv zivot byl taky jako knizka, urcite bychom se k temto roztomilim, krasnym parum pridali.

Anó je to kratke ale nejak neprichazi napady...
:D se stava no... :D

Say it isn't soKde žijí příběhy. Začni objevovat