the trip

86 2 5
                                    

Byl pátek. Byla škola. Byla přestávka. Protože naše parta je roztroušená po celé škole seděli jsme zrovna vsichni tzn. Já, Sam, Kate, Joseph, Thomas, Laira, Marry a Calum v bufetu jedli bagety a plánovali víkend. Chtěli jsme všichni společne nekam vyrazit. "Pojedem do tropical ileand na celej vikend" navrhoval práve Thomas. "Na to nemame ani kdybychom se vsichni slozili a jeste vykradli nasim penezenky." podotkla jsem. "Tak co jít někam do lesa campovat?" navrhl Joseph. "Ne, ne to ani náhodou.." zacala zurive vrtet hlavou Marry. "To je ta jeji fobie ze tmy" zaseptal Cal. Vsichni se zasmali a Marry ho lechce prastila do ramene."Souhlasim s Marry les ani nahodou co kdyz tam bude treba medved?" pridala jsem se. "Tak si s sebou vezmem pušku." rekl Sam. "A kam tam asi budem chodit na zachod, k medvedum do nory?" zeptala se Laira. Vsichni jsme vyprskli smichy. "Uplne vidim jak nekdo z nas bude mit zacpu a na toho medveda kterej tam celou dobu na nej kouka, podupva nohou a zvazuje jestli ho ma snist jen: uz to bude, hlavne me nesezer" prohodila Kate. Dalsi vlna smichu. Pak jsme vymysleli jeste spoustu blbosti na medveduv ucet.. "Campovani ale neni spatnej napad, jen ne v lese." rekl Calum. "Jo no a kde chces campovat jinde?" prohodil Thomas. "Treba na plazi" ozvala se Marry. Vsude se najednou ozyvalo souhlasne mruceni. "Tak jo, dal bych to takhle: holky v jednom stanu a kluci v druhym. "To bychom si ale museli pronajmout takovyty obrovsky, s palandama, nejakym skromnym nabytkem a koupelnou." rekla Kate. "A zachodem" ozvala se opet Laira. "Jo a se zachodem." podporila jsem ji." "Jako v Harry Potterovi" nadchl se Sam. "Joo, presne jako v Harrym." rekla jsem. My jsme takovy hrozny blazni do tyhle knizky, oba strasne obdivujem Rowlingovou a nekdy se na sebe tak podivame a vykriknem nejaky kouzlo. Jako treba ted: "petrificus tot... zacal Sam ale ja ho predbehla: "expeliarmus" mířili jsme na sebe prstama. "Ha vyhrala jsem, kdepak mas hulku co?" usklibla jsem se. "Tak jo avada kedavra uz vas nemuzu dal poslouchat vy jste fakt totalne ujety." zasmal se Thomas. "Tys pouzil kletbu ktera se nepromiji" zhrozil se Sam. "Pujdes do azkabanu!" rekla jsem mu. "Jezis. Pokud si spravne pamatuju ze sedmicky kterou jsem jako jedinou videl tak se tim hlavne zabiji. Takze uz by jste ze sebe mohli sklepnout hápéčkovou náladu a začít s náma řešit ten vylet." utřel nás Thomas. "Jo promin, ale vzdyt uz jsme to vyresili ne? Holky v jednom stanu a kluci v druhym." rekla jsem. "Noo ja bych ty stany radsi udelal po dvojicich. Ja a Kate, Marry a Cal, Marlene a Sam, Thomas a Laira. řekl Joseph.

Takze puvodne jsem mela v planu to udelat dlouhy ale nevim jak budou v tech stanech jestli holky zvlast a kluci zvlast a nebo po dvojicich tak jsem se rozhodla zeptat vas jak to chcete.. :) :D piste do comentíků, prosíím. :) :D :D jo a v mediích Joseoph, doslo mi ze jsem vam ho tam jeste nedavala a spoustu ostatnich taky ne takze v kazdym dilu bude jeden a nebo nejaky parecky spolu :* :3

Say it isn't soKde žijí příběhy. Začni objevovat