Probudila jsem se s neprijemnym pocitm. Pricinnou toho pocitu bylo to ze dnes odjizdime. Otocila jsem se k Samovi. Nespal. Podíval se na me a smutne se usmal. "Myslis na to na co ja?" zeptal se. "Ze se dnes vracim k rodicum a Jasnovi? Ze zase zacne nase skryvani?" odpovedela jsem mu otázkou. "Mar, zlato nic se nezmeni budu te milovat porad stejne" mrkl. A pak dodal: "Dnesek stravime spolu. Ostatnich si uzijeme vecer v letadle. Stejne to tak asi udelaji vsichni."a políbil me do vlasu.
A tak jsme se vydali do druheho stanu. Tam uz vsichni zive diskutovali o nas dvou. "Hej byli bychom radi kdybyste nas neresili" řekla jsem když jsme vesli. "Ups pristizeni pri cinu" sklopil hlavu Joseph. Vsichni se zasmali. "Mohli bych zacit resit co budem dnes delat? zeptal se Cal. "No prece travit den se svyma krasnyma, chytryma, roztomilima, sexy pritelkynema" rekl Joseph a políbil Kate. "Fajn zabirame si tuhle plaz" prohlasil Thomas. "Tak my pujdem taky na plaz ale dal, abychom vas dva nerusili"mrkl Jos. "My se pujdem projit do mesta moc jsme si ho neuzili." navrhla jsem Samovi.
"A my pujdem k tomu molu co jsme objevili za mestem" navrhl Calum Marry. A tak jsme si vzali kazdy sve potrebne veci a vydali se na cestu.Joseph:
Dosli jsme s Kate na plaz ktera byla daleko od te nasi u stanu. Tam jsme nechali Thomase a Lairu o samote. Mam radost jak to vsem klape, vcetne nas dvou. Skoda ze uz dnes odjizdime, ale pro me a Kate se nic nezmeni. Tehle par dni bez rodicu, ukolu a vsech ostatnich problemu ale prece jen bylo super. Travil jsem s Kate spoustu sveho casu a nikdy toho nebudu litovat. To mi pripomina musim si od Marry stahnout ty fotky na svoji flashku. Mame tam s Kate par krasnych fotek, chci si je vystavit nekde v pokoji. Mozna vam to prijde moc ujety, nebo trapny, nebo ze fotky si vystavuji jen holky, ale ja Kate opravdu miluju. Nemohl jsem si prat nic lepsiho nez je ona. Je vsechno co ma holka splnovat: krasna, chytra, sexy, pracovita, uprimna, raduje se z malickosti, roztomila a takhle bych mohla pokracovat na tri A4. Mam potrebu ji to kazdy den pripominat ale kdyz na to prijde, proste to nevyslovim. "Miluji te" ji sice reknu ale mam pocit ze tyhle dve slova nemuzou vystihnout to vsechno co k ni citim. Nekdy mi ale pripada, že to ví. Že to pozná a nepotrebuje abych jí to dokazoval. To na ni zboznuju. Taky bych ji moc rad zaspival nejakou pisnicku ale nedokazu vybrat tu pravou. Myslim, ze pro ni nejakou slozim sam. Vim ze se nekdy chovam jak naprostej idiot ale ona mi to skoro vubec nevycita. Vsechny tadyty malickosti z ni dohromady delaji to cim je a presne to já nejvíc miluju. Rikejte si co chcete ale tohle neni jen poblouzneni, je to prava laska. Driv jsem uz par holek mel, ale to nebylo to same. To bylo poblouzneni. S Kate je to prava láska. Najednou me z premysleni vytrhl jeji hlas. "Pojd se mnou do vody" zaskemrala. "Cokoli" usmál jsem se, castecne i sam pro sebe a sli jsme. Já vběhl do more ale ona zustala stat na brehu a nejsite se koukala na vodu. "Co se deje?" zavolal jsem na ni. "Je to studeny" rekla a nesmele a hrozne roztomile se usmala. "Vis co je na to nejlepsi?" pomalu jsem se k ni priblizoval. "Ne! At te to ani nenapade" pochopila okamzite a zacala couvat. Ale to uz jsem se rozbehl z vody a zacal ji honit. Utíkala po pláži a já za ní. Musim uznat ze je docela rychla. Ale ne dost abych ji nechytil. Kdyz mi chtela uhnout prudkou zatackou, zaborila se ji noha moc hluboko do pisku a spadla. Protoze jsem to necekal snazil jsem se to ubrzdit na posledni chvili, ale nedal jsem to a tak jsem se svalil nad ni. Zacali jsme se oba smat jak blazni. Miluju ten její smích. "Ted uz se mi nevykroutis." usklibl jsem se. "Hmm.. vazne to vypada ze jsem v pasti" rekla a nadzvedla se na loktech. Naklonil jsem se k ni a spojil nase rty. Ale najdnou do me strcila a ja spadnul vedle ni do pisku. Rychle se postavila na nohy a zacala se nehorazne smat. "Takze ty taky podlehnes" rikala a utikala dal a dal. "Podlehnu ale nevzdavam se!" zavolal jsem na ni a rozběhl se za ní. Když jsem byl u ní, vzal jsem ji rychle do náruče a přehodil si ji přes rameno. Celou dobu me bouhala do zad a řvala at ji pustím, ale já to ignoroval a vběhl jsem až po kolena do moře. Tiskla se víc a víc k mé hrudi jako kdyby to bylo to poslední na světe. "Prosím, ne...ne vážně je to studený." prosila. "Je to pro tvoje dobro miláčku. Máš..ty-víš-co?" Jen protočila očima. To jsem bral jako ano a uvolnil ji ze sve naruče. S výkřikem spadla do vody. Čekal jsem jen chvíli než se vynořila. "Tak co? Ještě se ti to zdá studený?" "Hm, vlastne uz ani ne. Mela bych ti poděkovat" "No to bys teda měla." přikyvl jsem na souhlas. Přiblížila se ke mě a ovinula mi své paže okolo krku. Přiblížila se ke mě, ale když jsem to nejmín cekal zatlačila a tím me donutila se potopit. Když jsem se vynořil, viděl jsem ji jak se smeje. "1:1, lásko" muckla na mě. Jen počkej, víš žě já vždycky vyhrávám"
Takhle jsme blbli až do večera a pak jsme taxikem dojeli na letiště.Takže lidi, protože už se na to určite hrozne tesite a me by trvalo tak měsíc než bych to dopsala najednou :D tak jsem se vám to rozhodla rozdělit na víc častí. Každou bude vyprávět jeden kluk a snad to bude dlouhy stejne jako tahle. :) :D jo a můžete mi napsat do komentu koho chcete jako dalšího :**
ČTEŠ
Say it isn't so
RomansaPříběh o holce, jménem Marlene A jejim nejlepsim kamaradovy Samovy kteří čelí náročným překážkám v źivotě například pár zvrácenejm kamarádům kteří chteji rozbít jejich vztah nebo rodičům s předsudky.