Zpatky do normalu, pohled Mar

59 2 2
                                    

Když jsem přišla do třídy, viděl jsem Kate a Josepha jak se líbají. Byli strasně roztomilí. Přála jsem jim to. Usmála jsem se na Kate. A ona mi úsměv opětovala. Pak do mě Thomas drknul a kývnul hlavou směrem k nim. "Kate a Joseph, moje nejlepší kamarádka a její kluk. Chodí spolu." "Sem si všiml" usmál se. Pak se kolem nás Joseph protáhl a odešel do svý třídy. Začala hodina tak jsme si šli sednout do lavic. Potichu jsem si povídala s Marry. "Josephovi a Kate to spolu sluší co myslíš?" šeptla. "Jojo. A co ty a hmm jak se jmenuje Calum?" "Jo, no dobrý včera jsme byli na obědě." usmála se zasněně. "Tak to je dobrý ne? Obědnala sis to nejdražší jídlo?" zasmála jsem se. "Samozřejmě, že ne" zasmála se taky. "Danknová, Sheerová žákovské na stůl!"vyhrkla na nás najednou učitelka. Neochotně jsme vstali a odnesly jsme je tam. Teď kvůli mne bude mít Marry poznámku. Otočila jsem se do zadu a viděla jsem jak se na mě Thomas culí. Vrhla jsem na něj vražedný pohled a radši pokračovala v psaní slohu. O přestávce jsme si s holkama povídaly o klukách, když se k nám zezadu přilradl Thomas a bafl na mne. "Pako" lekla jsem se. "Myslím, že si nás ješte nepředstavila" připomel se smíchem Thomas. "Jo no tak Thomasi tohle je Marry a Kate a holky to je Thomas, můj nevlastní bratr. I když tě beru jako vlastního. otočila jsem se na něj. "Takže už nejsi uzavřenej melancholik?" zeptli se všichni najednou. "Ne, nejsem" usmála jsem se.

Lidi je mi líto ale tohle je konec kapitoly :D jojo je to kratky ale vubec nemam napady. V pristi udelam popis postav a taky kdo s kym chodi abyste se v tom zorientovali. :)) protoze v tom mozna mate trochu zmatek a ani se vam nedivim :)) mozna to pridam jeste dneska :D

Say it isn't soKde žijí příběhy. Začni objevovat