Přípravy

71 2 2
                                    

Marlen:

Sraz jsme meli v deset hodin na time square. Chteli jsme si, teda hlavne ja jsem chtela uzit si koncert Bon Jovi a pak jsme meli v planu starbucks. Bylo devět a tak jsem se začala připravovat. Dala jsem si sprchu, umyla si vlasy, pak jsem vylezla z koupelny a omotala okolo sebe a svych vlasů ručník. Přešla jsem do pokoje a otevřela skříň. Na postel jsem si hodila černé triko s nápisem I love rock a k tomu červeno černé návleky taky jsem tam hodila červeno-černé vans legíny. (/media)

Pak jsem šla do koupelny, vyfoukala a jsem si a trochu nakulmovala vlasy. Pak jsem si nanesla trochu bb crému a premazla to pudrem. Řasy jsem si potřísnila rasenkou, dala si černé stíny a víčka obtáhla tuškou. Pak jsem si ještě nanesla na pusu růžové baby lips a usmála se na sebe do zrcadla. Vypadám jako vzor rocku. Vlítla jsem do pokoje a naházela si do mé černé tašky penezenku, mobil,klíče a kapesníky a intim taštičku. Pak jsem vyšla z pokoje a zařvala na Thomase at pohne. Mezitím jsem si v předsíni nandala černé kotníkové kozačky a černý kabát.

Kate:

Zkontrolovala jsem si čas. Bylo půl desáté. Sakra, zase nestíhám. Usoudila jsem, že vlasy jsou dobrý když sem si je včera myla a raději jsem si pripravovala obleceni. Lovila jsem ve skrini, az jsem nakonec vyhazela ven černé tílko, fialový crop-top a fialové džíny s černýmy fleky. K tomu jsem si navlékla dlouhé, bavlněné, fialové návleky až nad loket. Přeběhla jsem do koupelny a nanesla na sebe korektor, řasenku, trochu tvářenky a lesk na rty. Podívala jsem se na sebe do zrcadla, ale porád jsem nebyla spokojena se svymi vlasy. Zapletla jsem je tedy do copu a přehodila ho na stranu. Uvázala jsem si ho černou a fialovou gumičkou, aby mi všechno ladilo. Znovu jsem se podivala do zrcadla a tentokrat uz to bylo dokonalé. Rychle jsem do tasky nahazela par potrebnych veci, v předsíni na sebe hodila fialové conversky a černou budnu a zavolala si taxi. Když mě vezl na time square zacala jsem myslet na Josepha a na to jaky to bude dokonalý večer.

Marry

Začala jsem se připravovat uz v pul devate. Umyla jsem si vlasy a vyžehlila si je. Pak jsem v pokoji přemýšlela co si vemu na sebe. Chtěla jsem bílé šaty těsně pod kolena ale na to byla venku zima. Nakonec jsem si ale pod ně vzala černé zateplené punčocháče. A přes ruce jsem si přehodila dlouhý černý dlouhý svetřík. Pak jsem šla do koupelny a přestože se vůbec nemaluji jsem na sebe nanesla řasenku a jemný, růžový lesk na rty. Pak protože jsem měla čas jsem si sedla na postel a přemýšlela o Calovi. Měl pro mne dnes přijet a na time square jsme měli dojít spolu. Najednou mě z přemýšlení vytrhl zvuk klaksonu před mým domem. Rychle jsem popadla tašku kterou uz jsem mela pripravenou, obula si kotníčkové, černé kozačky, čapla do rukou kabátek a vyběhla ven. Calum už na mě čekal s rudou růží v ruce. Přešel ke mne a daroval mi ji. "Moc ti to sluší Marry, jsi krásná." řekl a lehce mě políbil na rty. "To si nech na půlnoc" usmála jsem se. "To je jen zkouška a navíc, do půlnoci te polibím ještě minimálně 3x" usmál se sladce. "Nebuď tak sebejistej"odvětila jsem a nasedla do jeho auta od kterého mi celou cestu držel dveře.

Albert

Nevědel jsem sice kdy a kde ma ta jejich particka sraz ale vim ze Marlen si nenecha ujit Bon Jovi. Řekl jsem si ze tam na ne pockam, pak je budu nenapadne sledovat a pote o pulnoci na time square polibím Mar. Sam je daleko a jí to určitě strašně ublíží. Už se tešim na ten její face. Popravde strasne me pritahuje. Nemiluju ji ale neco me k ni tahne. Nejradeji bych s ni šukal až do rána. Ale to chce cas. I kdyz nekdy to udelam a je mi jedno kdyz to bude proti jeji vuli. Hladove jsem si oblízl rty a šel se oblékat.

Thomas

Začal jsem se připravovat někdy kolem devátý. Navrhl jsem time square jako rozptýlení, vůbec me nenapadlo že Marlen tam nikoho mít nebude. Vlastně bude - mě. Ale se mnou se o půlnoci asi těžko bude líbat. Bude to pro ni težké, bude ji chybět Sam a to ja nechci. A proto jsem včera Samovi napsal sms. Kde jsem mu vysvetlil kdo jsem a že ho Mar potrebuje a jestli by nemohl přijet na time square aby mohl Mar políbit a pak si zase může odjet. Mimochodem, jeho čislo jsem našel jijim mobilu. No nejsem to ale úžasný bratr? Napsal mi že snad ano, protože otci uz je pry vsechno jedno. Takze to snad klapne. Jeste jsem se naposledy poupravil a vybehl jsem za Mar, ktera uz me volala.

Tak lidičky :D dalsí cast cekejte zitra o pulnoci. Jak to vsechno na timesquare dopadne.. :DD jo a chtela bych vam rict ze pisu novou story: lets be an angel. Je ti na mym profilu :)) tak si to prosim prectete i kdyz toho moc neni a je to zatim takovy zamotany :D :)

Say it isn't soKde žijí příběhy. Začni objevovat