Samovy narozeniny

91 2 3
                                    

Tákže. :D Po dlouhe dobe zase nova kapitolka. :D hm... no omlouvam se ze za tak dlouho, ale kdyz pisete 6 testu denne tak se to dost dobre neda stihnout :) ale ted mame reditelsky volno takzee.. zase neco pridam :D snad. :D no kazdopadne do medií jsem vám dala Marlen jak si ji tak asi představuju tak muzete taky ale nechci vam brat vase predstavy takze... si to udelejte v hlave jak chcete :DD Now stop reading this boring text and start reading the story. :))

Do Samových narozenin zbývá 14 dní. Zrovna je víkend a tak si lenoším doma v posteli. Čtu knihy,  projíždím fb, čtu si sms od Sama u kterých vždy brečím. Máma i táta i o víkendu pracují takže jsem sama doma s Thomasem. Před chvílí odešla Kate. Hodně sem ted chodí a pomáhá mi a ja uz se z toho pomalu dostávám. I Thomas se zajímaá a někdy když přivede Lairu se tady dobře bavíme...

Po 14ti dnech

Právě jsem vystoupila z vlaku. Do Samova domu je to relativně daleko a tak jsem si zavolala taxi. Jeli jsme asi hodinu a zaplatila jsem za to dost penez. Kdyz taxikar konecne zastavil před velkým domem vystoupila jsem a šla k něěmu. Už z dálky jsem si říkala že tady neco nehraje. Okna byla zvřená a to vím že Sam má rád vzduch. A bouda byla prázdná. A to mi Sam v jednom dopise psal, že ten pes je ještě mladý- 3 roky. Šla jsem ke dveřím a zatˇukala. Nic. Zatukala jsem znovu. Zase nic. To už mi nedalo tak jsem pěstí zabouchala na dveře. Najednou se otevřelo okno vedlejšího domu

"Musíte tady dělat takovej kravál? Z toho vašeho bušení človeku akorát upadnou uši." řekl starší muž, který se z toho okna vyklonil. "J-ja se omlouvám. Jen hledám.." "Já vím koho. Hledáš tadytoho moulu co tu bydlel vid?" přerušil me, "No vlastne jeho syna." řekla jsem chladne, protoze me ten chlap zacinal dovated k silensttvi. "Ten chlap pred týdnem umřel a jeho syn se včera sbalil a odjel." oznámil mi. Tak to me dostalo. Takze Sm už je doma. Proč nezavolal? Proc mi nerekl že jeho otec už zemřel? Bylo mi ho líto to ano, ale víc mi nešel z hlavy Sam. Pořád mi tak uplne nedochazelo ze se Sam vrátil a bude zase v New Yorku. Blízko u mě. Najednou jsem se strasne tesila az odtud vypadnu a az budu doma a pojedu za ním. Samozrejme mi bylo líto té nepovedené oslavy, ale to nevadí. Hlavne ze je Sam doma. A tak jsem si uz podruhe za den zavolala taxi.

Say it isn't soKde žijí příběhy. Začni objevovat