V médiích Sam :))
Dosla jsem domu, vzala si klice od auta a jela jsem za Samem. Když jsem z dálky videla jeho dum, zahralo me u srdce, ze uz je doma. A ze uz nema duvod odjizdet. Ale taky jsem zacala citit pocit viny a strach z toho kdy a jak mu řeknu o Alovy. Nahmatala jsem v okapu klíč a odemkla si dveře od jeho domu. Pak jsem ho tam zas vrátila. Opatrně, abych nevyřusila jeho mámu, která zjevně usla u televize jsem se vrkadla ke dveřím jeho pokoje. Zhluboka jsem se nadechla a zaklepala jsem. "Jo, uz jdu na to mami" slysela jsem ho. "Nemusis. Ať už ke to co je to. Tvoje mama usla u telky." usmála jsem se. "Mar"otocil se na me na zidly na ktere prave sedel. Chystal se jít ke mě ale já ho zarazila: "Jakto žes mi nerekl, ze uz tu jsi od včerejška." "No, já... Potřeboval jsem se trochu uklidnit. Víš, kdyż jsem bydlel u otce docela jsme se zblížili a on není zas tak špatný." Najednou jsem se cítila fakt politováníhodndě. Jemu umřel otec a já ho kritizuju že mi to neřekl a nepřišel za mnou. Bože, vůbec nejsem lidská. "Same, promiň já.. to je pochopitelný, chovám se strašně necitlivě." "Ne, Mar. Přestaň. Měl jsem ti dát vědět." Přešla jsem k němu a sedla si na jeho postel. On se zvedl ze židle a přešel ke mne. Chytl mne kolem pasu a jemně mne políbil. "Strašně se mi stýskalo." zašeptal.Položila jsem mu hlavu na rameno a na chvíli zapoměla na to, co bych mu mela říct. Vypadal tak smutně. Tohle vážně není pravá chvíle na to, říct mu, že ho jeho přítelkyně podvedla s jeho bývalým nejlepším kamarádem. "Mě taky" povzdychla jsem si. Najednou mi zapípal mobil. Podívala jsem se.
1 nová zpráva
Od: AlbertNazdar Marlen. Dozvěděl jsem se, že se vrátil Sam. Tak kdo mu to první řekne? Jeho přítelkyně, nebo nejlepší kámoš?
-Al"Kdo to je?" zeptal se Sam. "Um.. to je máma. Chce abych za hodinu byla doma." "To máme ještě hodně času." řekl Sam a políbil mě. "Odepíšu jí a pustíme si teorii velkého třesku jo?" spíš jsem mu oznámila, než že bych se zeptala. "Tak fajn" zasmál se. V rychlosti jsem naťukala odpověď.
Pro:Albert
Bývalý nejlepší kámoš. Já se o to postarám. Nic nedělej.
-Mar
ČTEŠ
Say it isn't so
RomancePříběh o holce, jménem Marlene A jejim nejlepsim kamaradovy Samovy kteří čelí náročným překážkám v źivotě například pár zvrácenejm kamarádům kteří chteji rozbít jejich vztah nebo rodičům s předsudky.