the trip part 2

67 2 3
                                    

Je sobota dopoledne a my vichni sedime v busu na ceste na letiste. V New Yorku bychom asi tezko hledali more a tak letime do L.A. Rodice me malem nepustili nechteli uverit ze Sam taky "nejede" ale Laira mi trochu pomohla a uistila rodice ze me premluvila abych ho nebrala. Za tu cestu jsme zaplatili asi polovinu toho co mame nasetreno na budoucnost ale co, je to nas zivot. Jedem tam az do stredy, protoze mame reditelsky volno. Sedim s Lairou protoze Kate potrebovala vysvetlit neco do skoly tak sedi s Marry. "Vzdyt jsou prazdniny proc se ucis?" zhrozil se Jos kdyz je videl jak se sklani nad ucebnici. "Protoze nejsou prazdniny ale reditelsky, ja to nechapu a ty i Mar jste na chemii total levy." usklibla se Kate. A Lairou jsme si povidali, pomlouvali Alberta

a mluvili o Thomasovi. "Jsem tak rada ze jste se o silvestru poznali. Popravde jsem na svyho brachu pysna. Jak se o tebe stara a tak.. hozne vam to spolu slusi." rekla jsem ji. "Mam takovy stesti ze ho mam a ty ze mas tak uzasnyho brachu. Vzdycky jsem takovyho chtela. Jo a jsem strasne stastna z toho ze jste se se Samem udobrili vy spolu proste byt musite jste jako telo a duše a byla by takova skoda kdyby se to kvuli tomu debilovy pokazilo." Usmála jsem se. "Jo, ale to uz jakoby se nestali je to smazany." Pak jsem ji rekla i o nasem tajnem miste. "Páni, to musi byt nadhera. Predstav si az bude leto a budete se tam koupat." "Už se tesim." "Lidickyy, jsme tady!" zvolal Cal. "Konecne uz se mi zavaruje mozek" oddychla si Kate. "Me se zavaruje mozek z tebe" zasmala se Marry. "Ona je desne nechapava" poseptala mi. Usmala jsem se. Jo, to moc dobre vím. Popadli jsme svoje veci kufry a stany ( nakonec jsme se rozhodli ze budou holky zvlast a kluci zvlast protoze by nam tam delali bordel ale na noc pujdem my holky k nim a jeden kluk s holkou u nas holek ve stanu zustanou aby meli soukromi) Na letisti jsme odevzdali zavazadla, prosli vsema kontrolama, ukazali pasy a momentalne sedime v gateu a cekame az bude pripraveny letadlo. Ja sedim Samovi na kline, on me hladi po zadech a tise mi brouka do ucha nejakou melodii. Calum a Marry sedi vedle sebe prsty propletene, Kate se opira Josephovi hlavou o rameno a Thomas s Lairou nam sli koupit do starbucks kafe. Myslim ze ho tady na letisti budou mit dost predrazeny.

V letadle:

Už jsme byli pohodlne usazeni, latté me hralo v žaludku a povidala jsem si opet s Lairou protoze Kate se naproti me porad moří s chemií. Kochali jsme se s Lairou tou krasnou modrou oblohou a predstavovali si jak to bude vypadat na plazi.. Pak se mi nejak zacali zavirat oci a ja usla. Otevrela jsem je zase az kdyzme vzbudil hlas letusky ze budeme pristavat. Kdyz jsme dosedli tak jsme vsichni jak malý vybehli z letadla, rychle popadly svoje kufry, kluci vzali stany a bezeli jsme ven. Bylo krasne odpoledne, slunicko svítilo jak nejvíc mohlo a az sem vonel morsky vzduch. Sedli jsme do taxi ktery stal hned u letiste a odvezl nás na nedalekou opustenou pláž. Když jsme vystoupili a zaplatili nechali jsme tasky taskama a behali jsme po plazi a honili se. Pak jsme hráli hru "hoď Kate do vody" a takhle vystřídali všechny jména až jsme vsichni byli uplne promoceny. Jen jsme se natáhli do písku a zhluboka oddechovali.

Say it isn't soKde žijí příběhy. Začni objevovat