Seďela jsem doma na posteli, jedla čokoládu, poslouchala písničky a přemýšlela nad tim, jak jsem sama sebou strasne znechucená. Jak jsem se mohla opít!? Jak jsem se mohla vyspat s Albertem!? Jsem zrůda. Nenene. Pořád tak nějak doufám že to není pravda, ale vím že je. Důkazem je ma toporná chůhe. Ale to není fér. Chtela jsem o to prijít s nekým koho mam rada, kdo ma rad me... chtela jsem moje poprvé se Samem! Tak moc zavidím Kate. Kate! Musím jí zavolat. "Čau zlato!" řekla asi po třetím zazvonění. "Ahoj vis ja-ja, udelala jsem strasnou kravinu, a-a-a no, proste m-muzes prijet?" rikala jsem ji mezi vzlykama. "10 minut" rekla jen a tipla to. Prijela tak za 15 ale me to bylo jedno. Potrebovala jsem ji. "Tak co jsi udelala za krav...", jezisi Marlen?" zdesila se kdyz me videla. Mela jsem po celym obliceji rozmazanou rasenku. "Ja, no vcera na ty party jsem se opila, chtela jsem na vsechno zapomenout, hodila jsem do sebe pres pet panaku a pak uz si nic nepamatuju. Jen ze tam prisel Al a rano jsem se pak vzbudila a on vedle me lezel a byl - byl..." "Co byl?" "Nahýý!" zakvílela jsem. "Ne ne Marlen Sheer tos neudelala!" "Jsem karáva, zrůda, nemůžu se na sebe podívat. Ja podvedla Sama s Albertem! To proste neni mozny!" Kate na me jen koukala s otevrenou pusou. Pak ze sebe dostala: "musis to Samovi říct".
Prominteee ze tak dlouho nebyla nova cast ale to vite, skola no... :D
Jo a do medií jsem vam dala písničku od Bon Jovi: Say it istn so. Myslim ze se k tomuhle dilu fakt hodi. A taky jsem podle ni pojmenovala celou story. Takze si ji urcite pusťte. :) A komu se to nelibi tak sorry ale tenhle pribeh je o rocku docela dost a zvyknite si ze tam ty rockovy pisnicky pridavat budu. ;) ale jako nikdo vas nenuti si to poustet jen me se to proste libi :))Tak to je asi vse :**
ČTEŠ
Say it isn't so
RomancePříběh o holce, jménem Marlene A jejim nejlepsim kamaradovy Samovy kteří čelí náročným překážkám v źivotě například pár zvrácenejm kamarádům kteří chteji rozbít jejich vztah nebo rodičům s předsudky.