Domu jsme doleteli asi o pulnoci.
Rozloucili jsme se na letisti akorat Sam me doprovodil az pred dum. Rodice uz spali za coz jsme byli s Thomas fakt radi. Zadny zbytecny otazky. Oba jsme padli do postele a vycerpanim usnuli ale jeste predtim jsme se stihli poprat o to kdo pujde driv do sprchy. Bohuzel vyhral on.Ráno
Je streda.
Po vyslechu rodicu ohledne toho jake to tam bylo jsem se zacala pripravovat do skoly. Ale uz se tesim na odpoledne jdem se Samem na nase misto. "Mami odpoledne me necekej prijdu pozdeji." "Kam jdes?" zeptala se me mama. "Ehm, Kate mi volala ze omylem zabalila nejaky moje veci k sobe tak si pro ne jdu a asi dame jeste kafe." narychlo jsem si vymyslela. Zdalo se, že tomu uverila.
Kdyz jsem vylezla z domu zavolala jsem Kate. Zvedla mi to asi po tretim pipnuti. "Co se deje?" ptala se hned. "Ale nic jenom potrebuju abys mi kryla zada. Jdu ven se Samem a rekla jsem mame ze jdu k tobe protoze jsi omylem zabalila nejaky moje veci. Tak kdyby ti nahodou volala tak ji rekni ze tam jsem" davala jsem ji instrukce zatimco uz jsem vchazela do skoly. "Jasne chces pripravit nejakou tasku s oblecenim? Muzu ti tam dat to co jsem si koupila tak jen mamce reknes ze sis to koupila ty." "To bys byla zlata. Diky moc, stavim se pro to az pujdu zpatky." "Super uvidime se" rekal a tipla to. Ulozila jsem mobil zpatky do tasky. V satne jsem se rychle prevlekla a uz se psychycky pripravivala na to, ze se budu muset ucit.Odpoledne:
Sesla jsem z cesty, prosla se po par zelenych loukach az jsem dosla k jezirku. Zacala jsem se rozhlizet po Samovi, až jsem ho zahledla ve vode. Jeste že mam na sobe plavky. Myslela jsem si ze se budem koupat. Potichu jsem se vysvlekla a zamirila za Samem do vody. Byla prijemne tepla. Kdyz jsem byla nekde na pul ceste k nemu otocil se. Usmal se a pockal az prijdu bliz. "Ahoj" pozdravil me potichu. "Ahoj" take jsem zaseptala. "To ti to koupani v mori nestacilo?" usmala jsem se. "Tohle je neco jineho. To je sladka voda. Nase voda. Vime o tom tady jen my dva. Kdyz se to tak veme mam tohle misto i radsi nez LA. Protoze tady jsme spolu. Jen my dva." Dokoncil a ja se usmivala jak debil. "Aha ale ani jsi na me nepockal a do nasi vody jsi sel sam." zatvarila jsem se naoko sklicene. "Bylo mi vedro. " zvedl ruce v obranem gestu. Zasmala jsem se protoze byl hrozne roztomili kdyz tohle delal. Pak si me pritahl k sobe a polibil. "V noci jsi mi chybela. Zvykl jsem si usinat a probouzet se vedle tebe." řekl. Usmála jsem se. "Jo..taky mi to chybi." Chvili jsme oba mlceli. "Mam napad" rekl po chvili. Pozvedla jsem jedno oboci. "Videla jsi hrisny tanec?" sibalsky se usmal. "Pockej nemyslis na tu zvedacku ve vode ze ne?" "Presne na tu myslim. Ale no taaak. Jenom to zkusime. Copak mi neveris?" "No dobre" povolila jsem. Poodesla jsem od nej par kroku dal. Kdyz natahl ruce a trochu se pokrcil v kolenou, rozbehla jsem se a skocila. Vyzdvyhl me nahoru nad hlavu ale ja neudrzela ve vzduchu rovnovahu a tak jsme se prevratili a spadly do vody. Kdyz jsme se vynorili zacali jsme se smat a zkouseli to znovu a znovu...- Laira
Kdyz jsem sla do skoly akorat jsem slyslela Marlene mluvit s Kate. Bavili se o tom, že ma Mar odpoledne schuzku se Samem. A ja vim kde. Pousmala jsem se. Jeste ze jdu dnes driv ze skoly. Stavim se u Mar doma a hezky povim mame kde a hlavne s kym jeji dceruska je. Ta se zblazni. Sice to vsechno praskne a uz nebudu moct byt s Thomasem. Cela parta me bude nenavidet ale je mi to jedno. Hlavne ze budu mit Alberta. Az mu reknu co jsem udelala bude me milovat.
A tak jsem po skole honem padila k Marlene domu. Kdyz jsem zazvonila u jejich dveri otevrela mi jeji mama. "Ahoj Lairo.. Marlene tu bohuzel neni, šla za Kate.." zacala mluvit ale ja ji prerusila. "Ne paní Sheer. Nešla za Kate. Šla za Samem." "Cože!? Jak to muzes vedet?" zeptala se. "Slyšela jsem ji mluvit s Kate. Říkala jí to. Víte já bych vam to jako Marleina kamaradka vubec nemela rikat, ze se s nim vida ale..delam to pro jeji dobro. Ja jsem totiz Sama videla s nejakou jinou holkou. S Camille od nas ze školy. Drželi se spolu za ruce a šli do coffee love. (To je místní kavárna) Je mi ji hrozne líto. Ona.. myslim ze uz se s nim vida delsi dobu. Zacalo to uz pred L.A. tim jsem si jista." Odmlcela jsem se. "Cože? Takze on ji malem zabil a ted ji jeste ke vsemu podvadi?! A ona mu to věří. To musí skončit. Neslysela jsi nahodou kam šli?" zeptala se, a tim splnila muj plan. Skocila na to. Je tak duveřivá presne jako jeji dcera. "Ale jiste." usmála jsem se a vedla paní Sheer k lesu.
Marlene:
Konečne se nam to povedlo. Byla jsem ve vzduchu. Lezela jsem na Samovych rukach, ruce roztazene do stran, nohy natazene. Uzivala jsem si ten pocit duvery kterou v nej mam. Kdyz jsem se podivala dolu na nej, smal se. I ja jsem se zacala smat. Cele moje telo zaplavil pocit štěstí. Dokonalá euforie. Až dokud jsem neuslyšela hlas moji mamy. "Marlene! Okamzite vylez ven a pojd domu! Leknutim jsem ztratila rovnováhu a prepadla dopredu. I se Samem jsme znovu skoncili po vodou. Kdyz jsem se vynorila byla jsem zmatena. Co tady dela? Jak nas nasla? Ale pak z poza stromu vysla Laira. Na tvari ji pohraval usklebek. Podivala jsem se na Sama. I on se tvaril zmatene. Natahl ke me ruku. Bylo to gesto ktere rikalo: vsechno bude v poradku, neboj. A ja ji prijmula to zas bylo gesto ktere rikalo: vim ze mam zakazano se s nim stykat ale je mi to jedno.
Spolecne jsme vysli z vody. Jak jsme se priblizili k matce hned zacala na Sama řvat: "Okamzite ji pust! Slysis? Co si to vubec dovolujes takhle ji lamat srdce? Takhle ji ublizovat? Podvadet ji s nejakou Camille? Uz nikdy se me dcery nedotknes ty hajzle!" "Co? Kdo je Camille?" zeptala jsem se. Byla jsem poradne zmatena. A zacinala jsem se bat. "Ja nevim, zadnou Camille neznam prisaham Mar!" rekl Sam a v hlase se mu zracila panika. "Jo neznas jo? Ale Same nech si to. Ja vas videla! Prestan to hrat jeste Mar vic ublizis!" vlozila se do toho Laira. To uz me ale od nej mama odtrhla vzala moje veci a tahla me pryc. Jeste za stromama jsem slyslea Sama jak rve: "Lzes! Proc si to vymyslis Lairo? Proc nam to delas? Zadnou Camille neznam a ty to vis!" Laira uz nas ale dobehla a sla vedle me. "Co se stalo? Ja to porad nechapu. Sam me podvadi?" ptala jsem se ji slzy na krajicku. "Mar je mi to moc lito. Ale videla jsem je spolu, byli v kavarne a líbali se." povzdychla si. "Kdy?" vyhrkla jsem jen. "Pred L.A." odpovedela. To uz na me bylo moc. Slzy se mi zacali valit proudem. Nevedela jsem jestli je to pravda nebo ne ale Laira by mi nelhala. Byla jsem zlomena. Znicena. Uz uplne chapu jak se Sam citil kdyz jsem ho podvedla ja. Je to hrozny pocit. Ta ztrata. Mela jsem pocit ze se moje srdce rozpadlo na milion kousicku. Ta zrada. Jak mi to mohl udelat? Vzdyt v L.A mi tvrdil jak moc me miluje ale uz se davno slejzal s nejakou devkou!
Kdyz jsme dosli domu Laire jsem rekla ze chci byt sama. Slibila ze prijde zitra. I matka me kupodivu nechala zavrit se do pokoje a nechala me brecet a brecet a brecet, dokud jsem z toho neusla.
ČTEŠ
Say it isn't so
RomantikPříběh o holce, jménem Marlene A jejim nejlepsim kamaradovy Samovy kteří čelí náročným překážkám v źivotě například pár zvrácenejm kamarádům kteří chteji rozbít jejich vztah nebo rodičům s předsudky.