Užívání part 2 aneb. pouť

57 2 2
                                    

"Víš, jak jsem říkal, že si ten poslední týden užijem?" "Nó"odpověděla jsem váhavě. "No tak jsem vymyslel, že půjdem na pouť." věnoval mi úsměv. "No ták bude sranda" dodal kdyz uviděl můj výraz. "Tak jo" svolila jsem. Aspon se rozptýlím. Sedli jsme k němu do auta a jeli jsme smerem k pouti. Cestou jsme oba mlčeli. Bylo to velice zvláštní. Vždycky, když jsme spolu někam jeli, dobře jsme se bavili. "Jsme tady" vytrhl me z premysleni jeho hlas. Najednou jsem uslysela hudbu. Vychazela primo z mista predemnou. Vsude jsem uvidela blikajici svetla a barevne kusy kovu, vysokych jak  ťřípatrový dům. Vylezli jsme z auta.

"Tak, kam chces prvni?" zeptal se.

"Nevím, asi na horskou dráhu"

Uchechtl se. "Fajn a nebudes se bát?" "Ne." rekla jsem rozhodně. A tak jsme šli. Vybrali jsme tu nejdelší, ci jsme našli. Táhla se po obvodu celé pouti. Bylo tam spoustu prudkych sjezdu, smyček a tunelů. Sedli jsme si vedle sebe a pripoutali se. Najednou sebou vozicek trhl a jeli jsme. Samozrejme ze hned na zacatku byl kopec dolů. Ale nebyl nejvetsi a tak jsem zustala v klidu. Pote prislo stoupacko. Vozicek nas tahl strasne dozadu. Prislo mi, ze stoupame asi deset minut. Pak jsme dojeli na vrchol a ja spatrila obrovsky kopec dolu a po nem dve smycky, kde budeme hlavou dolu. Jsem sebevrah, pomyslela jsem si. "Jeste se nebojis?" zakricel vedle me Sam. "Ted uz jo!" rekla jsem. Vzal me za ruku. V brise jsem ucitila mravenceni ale nevim jestli to bylo ze Samovi ruky a nebo z toho ze se vozicek pomalu preklapel na stranu. "Áááá" zacali vsichni vcetne me jecet. Řítili jsme se z toho obrovskeho kopce a najednou jsem byla hlavou dolu. A pak znova. Pak se kolem me udelala tma, myslela jsem ze jsem ztratila vedomi. Ale byl to jen tunel ve kterem se postupne rozblikavala vsechna mozna svetla. Konecne jsme dojeli na konec a vozik zastavil. "Dal bych si to znovu, co ty na to?"prohodil Sam. "Ja na to:muzes ale beze me, protoze ja chci na autodrom." usmala jsem se.

Say it isn't soKde žijí příběhy. Začni objevovat