Sam:
Sakra,sarkra, sakra!!! Same do haje tohle si fakt podelal. porad jsem si opakoval v hlave. Kdyz me jeji tata vyhodil od ni z pokoje a zakazal mi k ni pristup, Kate si me vzala stranou...*Falshback*:
"Hele Same já chápu, že jsi byl nastvanej když ti to řekla. Taky bych byla kdyby mi Joseph neco takovyho udelal. Ale musis taky pochopit ji, proc to udelala. Opila se, protože na všechno chtela zapomenout, jasny? Chtela zapomenout na to ze tu nejsi a na vsechno to trapeni. Nic ti nevycitam ani ona ne. Chape ze jsi musel za svym otcem, jen proste... to pro ni bylo tezke. A víš, že kdyz mas poprve alkohol jsi opitej hned po dvou sklenkach vodky a pak uz nevis co delas, kolik slenicek si si dal, skoro ani nevis jak se jmenujes. A kdyz se tam objevil Al, je ti urcite jasny o co mu slo. Zavidel vam jak jste spolu a tak se snazil vas vztach rozbit." To se mu povedlo. pomyslel jsem si. "Kazdopadne, Mar proste nevedela co dela a proc. A pak toho strasne litovala. Nevidel jsi ji to rano po tom. Nemuzes ji proste nic vycitat. Mel bys byt nastvany spis na Ala." zakoncila svou rec. "Kate, ja to chapu. Jen me to zaskocilo. Sama jsi prece rekla ze bys byla na Josepha taky nastvana kdyby ti to udelal a jeste kdyz se ro dozvis na na Valentyna! Hned co jsem na ni vyjel a ona odbehla pryc jsem si to zacal vycitat. A kdyz jsem pak zjistil ze ji srazilo auto... nemohl jsem ten pocit viny snest. Naprosto chapu jeji rodice, ze jsou na me nastvaní, mohla vykrvácet! Ale neuveritelne me to mrzí. Už ted se mi po ni styska a to je hned za tema dverma..." nebyl jsem schopny pokracovat. Uz ted mi po tvarich stekaly slzy. Najednou prisla Marry: "más ten nejsmutnejsi smutnej vyraz co jsem kdy videla kluku" prohlasila. Marry mi casto rika kluku. Má to z knizky kde se jeden kluk taky jmenuje Sam a kamoska jeho holky mu rika "kluku..." Az na to ze ja nejsem vlkodlak jako ten kluk v knizce..
*Konec flashbacku*
ČTEŠ
Say it isn't so
RomancePříběh o holce, jménem Marlene A jejim nejlepsim kamaradovy Samovy kteří čelí náročným překážkám v źivotě například pár zvrácenejm kamarádům kteří chteji rozbít jejich vztah nebo rodičům s předsudky.