Když jsme s Thomasem dorazili někdy kolem třetí hodiny domů, byla jsem už tak unavená, že jsem rovnou zalezla do postele. Než jsem usnula přehrávala jsem si celý včerejšek, no vlstne z casti i dnešek. Sam bohužel zase odjel. Divím se že mu vubec jel vlak. Šla jsem ho vyprovodit. Když jsme byli na nadraží a cekali jsme v objetí na vlak, dala jsem si novoroční předsevzetí: že ho pojedu taky navštívit když on přijel za mnou. Když jsem mu to oznámila zeptal se mne: " A kdy?" "Co nejdřív" řekla jsem. Ve skutečnosti už jsem to mela vymyslene. Sam ma za měsíc narozeniny, tak ho aspoň překvapím. Když jsme z dálky viděli světla vlaku rychle jsme se ještě políbili. Pořad ještě ten polibek cítím. S tímto pocitem jsem se propadla do říše snů.
Vzbudil mě hlas Thomase který právě říkal: "je nahoře, ale asi spí" "ja se podívam" odpovědel nekdo, podle hlasu asi Kate. Otevřeli se dveře a já dělala jakože spím. Kate se ke mne naklonila a zadivala se na ní zkoumavým pohledem. Když už se chtěla otočit k odchodu vyskočila jsem a vykřikla: "Baf" "Bože já se lekla" řekla. "Můžeš mi říkat i Mar" zopakovala jsem Thomasova slova. Zasmála se. "Tak co jak jste si to včera s Josephem užili? Spala jsi u něj?"zeptala jsem se. Kate přikývla a zrůžověla. "Ale notaak. Se nestid. Me můžeš rict vsechno. "mrkla jsem. "Bylo to úžasné. Teda nebylo to poprvé, ale tim lépe." odpovědela se sklopenou hlavou. "Tak to jsem ráda." usmála jsem se. "A co ty? Co Sam?" zeptala se. "Odjel, včera." "Aha. To je mi líto." "Nene to je v pohode. Slíbila jsem si ze ta nim pojedu na jeho narozeniny." Pri té predstave jsem se usmala. "Mar to je úžasný, to si uzijete. Neboj na poprve to trochu boli ale.." "nech toho, to fakt nemam v planu tam s nim delat!" okřikla jsem ji. Kate je trochu uchyl. Ale v dobrem slova smyslu samozrejme. "Ukaz ruce" vyhrkla najednou. "Proč?" automaticky jsem si pritahla ruce k telu. Moje rany se sice uz zahojili ale je to tam porad trochu rudé. "Chci se presvedcit" odpovedela proste. "Fajn" precedila jsem a odhrnula rukavy mikiny. Kate se podivala a pak sklopila hlavu. "Promin ale ja musela." podivala se na me psima ocima. "V pohode" rekla jsem a objala ji. "Ja se za ty rany stydim. Uz to nikdy nechci delat, nevim co me to napadlo." "Fajn tak muzes zacit nosit ruzovou" usklibla se. "Fuuuj, ani nahodou!" ruzovou nenavidim. Jako doplnek si ji obcas vemu ale jinak...ughh. "Hele nechceme si pustit nejakej film? zeptala se najednou. "Jasne, co chces za žánr?" "Nejakou komedii" rekla. "Ok, mam tady kamarad taky rad, muj tata je šílenec, zkus mě rozesmát, rrrRRR... "Co je rrrRRR? To neznam." "Je to strasna kravina. Je to jakoby v praveku ale neni to nic naucného, jsou tam i sprosty slova. A je to taky trochu detektivka, vysetruje se tam par nahodnych vražd a prostě... je to fakt strašná blbost" musela jsem se zasmát. "Tak to pusť." řekla a otevřela můj notebook. V tom se mi otevreli dvere. Stal v nich Thomas. "Neumíš klepat bože?" "Bohové neklepou, na co civíte?" zeptal se. "Jeste necivíme, ale chystame se na rrrRRR." "Jeej, to miluju" pronesl a skocil nam na postel. Vsichni jsme lezeli na brise a koukali. Když tam začal jeden chlapík říkat: " začína noc" oba jsme s Thomem vykřkli: "drž hubu" "Co?" nechapala Kate. Ale vzapeti to na toho chlapka zacali v tom filmu v sichni kricet a my jsme se proste museli smát. Když film zkoncil Thomasovi zapípal mobil. "Hej píše kámoš, zítra se u něj koná patrty, půjdem tam?" oznamil. "Jasne" řekli jsme s Kate svorně.
Takže lidi, pokud jste rrrRRR! nevideli tak to asi nepochopíte :D ale je to fakt super film. Doporučuju :DD
ČTEŠ
Say it isn't so
RomancePříběh o holce, jménem Marlene A jejim nejlepsim kamaradovy Samovy kteří čelí náročným překážkám v źivotě například pár zvrácenejm kamarádům kteří chteji rozbít jejich vztah nebo rodičům s předsudky.