Multide Volkan ve bölümde geçen ilk şarkı iyi okumalar canımlarım
Hala sinirli ve kırgındım inşallah bu duygularımı hedefe belirtmezdim. Zahir in gelmesine az kalmıştı. Ayağa kalkıp hazırlanmak için odama gittim. Hızlıca tenimi bronzlaştırdım,kahverengi lens taktım kaşlarımı daha kavisli ve sert bi görünüm verdim,tabi şu kötü kız imajını vermek için burdan marsa uzanan bi eyeliner çektim,saçıma küt dalgalı siyah peruk taktım çıkmaması için pirit yapıştırıcıyla yapıştırdım. Dolabıma gittim kısa siyah deri şortumu ve sıfır kol göbeği gözüken siyah calvin klein yazan tsort giydim. Ayakkabı dolabımdan uzun paskallarımı aldım ve giydim siyah deri çeketimi giydiğimde tam bi bad gırl olmuştum.İĞRENÇÇ.
Yanıma telefonumu aldım ve arkasına kredi kartımı koydum ve şimdi tamamdım. Hızlıca evden çıkıp apartman girişine indim,inmemle siyah bi arabanın gelip önümde durması bir oldu. Penceresi açılınca Zahir olduğunu gördüm. Yav ben ne ka da güzel ve zeki bi kızım ya tam zamanında inmiştim zamanlamam müq ,tamam canım egom koybolabilirsin.‘’ selam’’ dedim beni tanımakta zorluk çekmişti ve yüzündeki çok komik duruyordu sabah ki olan olayları unutturmuştu bana.
‘’s-selam’’ dedi kekelemişmiydi o ay bu baya şoke olmuştu kahkaha atmama ramak kalmıştı. Şapşik ya . lan kızım kendine gel bu ne yanında sinirim geçiyormuş bak bak bide koca adama şapşik ya demek malsın Ares .
Haklısın iç sesim bu konuda sana katılıyorum ama olur olmadık yerlerde çıkma be ortaya alla alla. Bu sürede Zahire baktım oda baya bad boy imajı çizmişti lan o kallemi çekmişti yuhh oda deri çeket,deri paltolon ve siyah tsort gitmişti ,şaçları alışılmışın aksine dağınık tı boynunda birçok kolye ve parmaklarında yüzükler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREV YERİ; TRABZON
AbenteuerBir vatan sevgisinden doğan aşk birbirinden inat iki kişi ama tek ortak yönü inatçılığı değil vatana olan sevgisi. Bakalım zaman onları nasıl bir yere getiricek