17. Bölüm

509 24 10
                                    


Evet arkadaşlar yeni bölümü keyifle okumanızı dilerim
Sizi seviyoreeeee

kendimi anlatmaktan hep korktum insanların kırılmasından sustum ve içimde büyütüğüm şeyler beni bu hale getirdi. Çekilmez bi kız oldum bazen benim bile kendime tahamülüm kalmıyor o kadar gaddar oluyorum ki durup düşünüyorum ben ne yaptım diye.

Ben ne yapıyorum?. Babam öldüğünde masum bi trafik kazası sanmıştım meğersem öyle değilmiş babam türk istikbaratına çalışan bi ajanmış. Babam benim gözümde kozmetik şirketi olan ünlü bi adam ve aynı zamanda kahraman,ilk aşk herkes gibi benim babamda benim ilk aşkım dı.

Babam bi süikaste kurban gitmiş. İhsan Güneş babamın iş yaptığı şirketlerden birinin sahibiydi babam iş yemeğine bizide götürmüştü o zaman daha 18 yaşındaydım daha küçüktüm yemekte ilk gördüğümde hiç sevememiştim ısınamamıştım fazla samimi davranıyordu gereğinden fazla.

Yaklaşık 2 ay geçti annemde bi değişiklik vardı gergindi sürekli bişeylere kızıyor ve en ufak şeyde korkuyordu sonradan bütün taşlar yerine oturmaya başladı. Annem babamı aldatmış ama babama söylemekten ölesiye korkmuş biz kaybetmekten korkuyormuş çünkü, annemi çok zor affetmiştim ama  aramızki soğukluk bu güne kadar devam etti, hiçbir zaman gerçekten anne kız olamadık o günden sonra. Babam feci bi trafik kazasında ölmüştü babam bana birçok şeyi öğretti. Biçak kullanmayı , ok kullanmayı, dövüşmeyi ve en önemlisi korkusuzluğu. O nun öldüğü gün benim yıkılışımdı ayağa kalkamamıştım ama bunu Alesya bana öğretmişti herşeye rağmen ayakta kalmayı benim küçük kardeşim bana ayakta kalmayı öğretti.

Sonra oda gitti ve ben bir daha ayağa kalkamadım Alesyanın ölümünden 3 gün öncesinde kara harp okulundan izin alıp rusyaya gittim. Sonrasında o gitti zaten sonra hırs yaptım hayalet gibi dolaştım sonra TSK benden bi tim istesi öyle çalışmam istendi ve bende öyle yaptım.

‘’komtanım şimdi biz çıksak bunların taa…’’ dedi ve sustu Mehmet sırıttım ama bişey demedim.

‘’hakkaten komtanım dağılalım arkadan bunların…’’ dedi Efe son anda küfür edecekken kendini durdurmuştu.

‘’ mermilerimiz az tasarruflu kullanın yaklaşmalarını ekleyin yaklatıklarında sıkın kafalarına alın silahlarını’’ dedim ve ateş etmeye devam ettim bu kadar fazla vaktimizi almaları iğrençti.

Çatışma bi süre devam etti ve onlar yaklaştıkça tek tek öldürüp silahlarını alıp çatışmaya devam ettik.

En sonunda dayanamadım ve ‘’Şomar şunların telsizine bağla çabuk’’ dedim

‘’Emradersiniz komutanım’’ diyip telsizi elimden aldı. Çatışma durmuştu ama bizim en ufak haraketimizde saldıracaklardı. Mehmet telsizi uzattuğında çok geçmeden aldım. ‘’ son kez uyarıcam teslim olun daha fazla kan dökülmesin türk silahlı kuvvetlerinden kaçamazsınız’’ dedim ve çok geçmeden iğrenç bi kahkaha duydum

‘’Ah be Ares hiç pes etmiceksin değilmi ‘’ dedi bu ses ona aitti ‘’oruspu çocuğu’’ dedim sesizce ‘’ seninle uğraşmak güzel ama sana işkence etmek çok daha güzel olucak çünkü bu aralar sadece sana işkence etmeyi arzuluyorum’’  dedim ‘’ ah be Ares ah pardon Lev mi demeliydim, hangisisin’’  dedi iğrenç sesi keyif alır şeklilde ‘’ sen kısaca ecelim de ya öyle dolanbaçlı şeylere girme maazallah beynin iflas eder bana sağ bağlısın biliyosun’’ dedim Gediz daha fazla dayanamayıp ‘’ben bunun gelmişini geçmişini sikerim oruspu çocuğu resmen eğleniyor’’ dedi Gediz normalde çok sakindi ve daha önce küfür ettiğinide duymamıştım ‘’Ah Ares seni o kadar istedim ki bu yolda harcamadığım kimse kalmadı ama zordun Alesya senden daha güçsüzdü o en kolay lokmaydı onun senin önüne atlıyacağından o kadar emindim ki sen Ateşe oda sana hayrandı her zaman Alesya öldü bilecektiniz öyle pürüzsüz bi plan kurmuştum ki bunu kimse sezemezdi ama sen Lev olarak karşıma çıktığında ikinizin ne kadar farklı olduğunu anladım sen istesende istemesende benim olacaksın Alesya benim oldu şimdi sıra sende şimdi sende benim olucaksın sayımız yetemeyeceğiniz kadar ya şimdi bana gel yada oradaki timin sonu ol çünkü seni öldürmem ama acı çektiririm ’’ dedi  aniden gelen hırsla kucağımda olan silahı fırlattım ve ayağa kalktım Zahir bileğimi tutu ve ‘’Ares yapma’’ dedi  ardından ‘’komutanım siz olmadan çıkmayız’’ dedi Efe ‘’komutanım ‘’  dedi itiraz eder gibi Gediz bileğimi Zahirden kurtarıp telsize konuşmaya devam ‘’ sen sadece Aresi tanımışsın şimdi gelicem ve sana Lev i tanıtıcam anlaşıldımı amına koyduğumun çıkardı puşt herim ve eğer buradaki birine zarar geldiği an  Alina da zarar  görür ve inan Lev çok acımasız ‘’ demim ve çok geçmeden ‘’inan senin altımda inlemeni duymaya değer’’ dedi Zahir çok geçmeden oda ayağa kalktı ve elimden telsizi aldı ve ‘’inan bana oraya gelirsen seni ben inletirim duydunmu beni götünden girer ağzından çıkarım’’ dedi başımı ona çevirip ‘’güzel küfür yazdım bi kenara kulanırım’’ dedim eğlenerek ‘’daha bende ne cevherler var bilsen gösteririm bi gün ‘’ dedi ve karşılık olarak ‘’iple çekiyorum’’ dedim  ve telsizin cızırtılı sesi geldi ‘’ ve yakışıklı erkek sevdiği kız için ölümü göze alır’’ dedi ateş edecekti güçlü bi şekilde Zahiri itim bunu beklemediği için yer düştü.

GÖREV YERİ; TRABZON Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin