9.bölüm

980 30 5
                                    

Selamun aleyküm ey cemati müslimin şim bana istediğiniz kadar saydırabilirsiniz çünkü haklısınız saydırma serbest nerdeyse bir aya yakın bölüm atmamışım çok özür diliyorum bu sürede birçok sıkıntı yaşadım bu sıkıntılar hemen çözülebilecek şeyler olmadığı için bu kadar uzun sürdü ama bir dahakine bu karar uzun süzmeyecek emin olabilirsiniz… bu arada arkadaşlar geçen bölümün multi sinde Efe vardı bu sefer ise multide Gediz var bakarsının babuşlar

Gelin bugün sizinle biraz aşktan konuşalım. Aşk. Aslında bu 3 harfi şu şekilde kodladım.

A= ateş = niyemi ateş çünkü ateş can yakar yaktıktan sonra izler bırakır zamanla geçer ama izi hep kalır. İnsan aşık olur ve canı yanar ona ulaşamamak canını çok yakar

Ş=şeytan= aşkın birer tutku olduğunu söyleyen insanların bir çoğu her seferinde başka yola sapar zina,yalan vb şeyler.

K=kıyamet= kıyamet, insanların helek olduğu zaman tek bir nefes almak için çırpındığı süredir. Eğer şanslıysan o nefes senin ciğerlerine beyram ettirir,ama eğer şans sizden yana değilse o zaman ciğerleriniz sökülüyor gibi olursunuz

Söyledikleri sözler bir anlık afallamama neden oldu. Ne demişti o gündoğumunu beraber izlerizmi ,ne cevap vereceğimi şaşırdım resmen amaa Barın dururmu geveze kardeşim yine benim yerime cevap verdi. ‘’ e abla hep  beraber gidelim  güzel zaman geçirmiş oluruz hem ben daha yeni geldim benimle ilgilen biraz’’ gözlerimi devirerek Barına baktım ama yine ağzımı açmadan Zahir konuşmaya başladı. ‘’yok ben size rahatsızlık vermeyeyim abla kardeş gidin siz’’ len ne ayak yapıyon sende istiyon gelmeyi işte nazlı tırtıl seni ‘’ yok Zahir abi ne rahatsızlığı hem eğlenirizde. Değilmi abla?’’ omzuyla beni dürterek ‘’ Baeın biz alışığız ama belki Zahir bey için soğuk olabilir’’ dedim aynı zamanda alayla ‘’Zahir yeterli, hem biz sabahları yürüyüşe çıkıyoruz…’’ dedi barın sözünü keserek ‘’ e onlarda gelsin ne olacak’’ dedi Zahir bakışlarını bana dönderip sanki izin istiyormuş gibi baktı ‘’ Barın haklı gelsin onlarde kahvaltımızı orda yapar sonra işe gideriz.’’ Dedim onaylayarak ‘’tamam o zaman ben haber verim’’ dedi ve masadan telefonunu alıp kalktı. Barın bu anı bekliyor gibi hemen bana döndü ‘’ hayıtdır Ares hanımcımcım?’’ dedi dedikoducu altın günü kadınları gibi ‘’ hayırsa karam dağıt Barın beyciğim’’ dedim Barın üzüntüyle dudaklarını büktü ve ‘’yok abla ya karam olmuş 3 tl artık canım çikolata istediğinde toprak yiyecem nede olsa oda kahverengi artık sen alırsın bana zengın playboy oldu çikolata bilencisi ben night king dim be ne hallere düştüm’’  Barın konuşurken ben kahkahalarımı durdurmak için çabalıyordum ‘’sen artık benim shoe king im olursun ( papucumun kralı) ne yapalım’’ dedim gülerek ‘’çok ayıp Ares hanım çok hanım ben ve yüce gönlüm seni kınıyoruz gidip masanın altında ühühhühüh yap’’ dedi yalancı ağlama taklidi yaparak  ona aldırış etmeden gelen pideden bi parça alıp yemeye başladım ‘’ hı abla sen araba işini ne yapmayı düşünüyorsun?’’ dedi ‘’ne oldu ki arabana bi sorun mu var’’dedi Zahir geldiğini fark etmemiştim bile ‘’ yok arabada bi sıkıntı yokta onu da annem hediye etmişti ondan’’ dedim Zahir anlayışla kafasını salladı ve kendi pidesinde bir dilim alıp yemeye başlarken ‘’eğer yardım lazım olursa söyle halledelim hemen’’ dedi  pidesinden bi ısırık aldı sonra ‘’yok gerek yok ben halledebilirim yinede teşekkür ederim’’ dedim yanımdaki Barın azına tıkamış olduğu pideyi çiğnemeye çalışırken ‘’ e oblo son bonko husolardokilero vormadınmı onnome no yopocen’’ kaşlarımı çatıp onu anlamaya çalışırken ama tek anladığım şey ‘abla sen annem ne’ oldu valla diyom ben size bu çocuk aç diye sin anlamıyosunuz aç valla aç önümdeki suyu alıp Barına içirdim ‘’şimdi söyle Barın birdaha da  ağzında bir şey varken konuşma hık hık diye gidersin ha ‘’ dedim azındaki lokmayı bitirip ‘’ canım ablacım sen banamı azında bir şey varken konuma diyon geçen sene ağzına 10 tane marsmellov sıkıştırıp ‘ bu yoğurdu sarmısaklasaktamı saklasak sarmısaklamasaktamı saklasak’ demeye çalışan sen değilmiydin hem dedim ki e abla sen banka hesaplarındakileri  vermedinmi anneme ne yapacan?’’ dedi  sıkıntıyla nefes alıp ‘’Barın ben 10 tane sıkıştırmadım benimki 13 taneysi 10 tane sıkıştıran martiz di hem sende 15 tane sıkıştırdın ve hatırlatırım ablanı hafife alma dedemden kalan mallar hala benim üzerimde zaten haftaya mersine gidecem işlerim var onları halledecem’’ dedim Zahir şaşkın bir şekilde bize baktı ‘’ağzınıza 13-15 marsmellov sıkıştırdınız ve bu çok normal birşet gibi bahsediyorsunuz?’’ dedi şaşkınlıkla ‘’ ooo sen ablamın böyle kaşlar çatık yüzü hep asık olduğuna bakma o çok eğlencelidir hem sushi yarışması yaptık bi ara ablam 30 luktan 3 kutu yemiş kız sen kime şekil şukul yapıyon’’ dedi o anı hatırlayıp gülmeye başladık ‘’ ve hanım efendi bin Euro bize kitleyip üstüne bide güzel bi ekler gömdü en son Dannis yere çömüp ağlamış, İclal de dayanamayıp kusmuştu’’ dedi Barın,Zahir artık şaşkınlığı sadece banaydı ‘’ e yok artık o kadar şey yedin ve miden hiç ağrımadımı ya?’’ dedi ‘’ ne ağrıması sanırım ilk defa doyduğumu hissettim ama hesap geldiğinde bunların yüzünü görmen gerekiyordu’’ dedim Zahir Barına bakıp ‘’ nasıl bi histi yemeğe 8.700 tl verek?’’ merakla bakıyordu Zahir Barına ‘’ abi valla ağızda acı bi tat gözlerde yanma elde titreme burun akıntısı saç dökülmesi yaptı bende, martizde ağlama etkisi salya sümük, Dannis i hiç söylemiyorum o cırcır oldu mekandan çıkamadık’’ dedi ben artık kahkahalarımı durduramıyordum.

Yemeklerimizi yiyip kalkmıştık Zahir ve beni  karargah’tan çağırdıkları için hemen Barını eve bırakıp karargaha için yola çıktık. Ben arabayı Barına bıraktığım için Zahirin arabasıyla gidiyorduk arabada derin bi sesizlik vardı. Bir süre sonra telefonum çalmaya başladı baktığımda bilinmeyen numaraydı açtım ve kulağıma yasladım. ‘’ alo?’’ dedim.

Karşı tarafı bekledim ‘’ merhaba güzel kızım nasılsın? Hala polismisin’’ dedi.

Bu ses onun sesiydi yıllardır miğdemi bulandıran adam İhsan Güneş ti hemen elimle Zahire sağa çekmesini söyledim.

‘’yok polisliği bırakıp Azrail oldum ilk alacağım can senin canın olacak sonrada şakşakçın Cenk’’ dedim Zahir arabayı durdurur durdurmaz kendimi dışarı attım.

 Telefondan yüksek bi kahkaha sesi geldi. ‘’ ah hala aynısın hiç değişmemişsin sertsin, öfkelisin ama unuttuğun bir şey var hatırlarsan ben sert severim’’ dedi iğrenç bir sesle ‘’seninde benim hakkımda unuttuğun bazı şeyler var be İhsan mesela insan doğradığım gerçeği ha bak unutuyordum senin çükün ne durumda en son yarısı kesik olduğunu söylüyordu Nihal  beni hiç tatmin edemiyor diyordu. Senden sonra şu titreşimli oyuncaklardan kullanıyormuş.’’  Dedim onu kışkırtarak ve bi anda dıt dıt dıt sesi geldi. Kahkahyı basıp arabaya doğru ilerledim. ‘’ hayırdır daha demin sinirle konuşuyordun şimdi kahkahalar atıyorsun’’ dedi zahir arabaya bindiğimde ‘’insanlar karşılarındakileri hafife almakta oldukça ustalar ama zaaflarınıda bu sürde açık ediyorlar.’’ Dedim

 Zahir arabayı çalıştırıp bana baktı ‘’ sanırım canımı sıkma zaaflarından vururum seni diyorsun’’ dedi tebessüm ederek ona döndüm ‘’ inan bunu söyleme gereği duysaydım o zaman çok farklı olurdum  ve sende şuan burda değil çok başka yerlerde olurdun şimdi gazla şunu geç kalıyoruz’’ dedim  

Karagaha geldiğimizde hemen ünüformalarımızı giyinip operasyonların organize edildiği odaya geçtık. Bütün ekip bu odadaydı . Bir süre sonra binbaşı geldi. ‘’ evet 2 gün sonra bi operastona çıkacaksınız ve bu operasyon ne kadar sürer bilmiyoruz operasyonun asıl amacı elebeşlarını yakalamak elebaşları İhsan Güneş kendisi uyuşturucu ticareti, kadın pazarlama ve silah kaçakçılığından aranıyor bütün örgütlein kaale aldığı tek isim…
Ares bu görevde duygu olmicak eğer işin içine duygular girerse sadece sen değil bütün ekip ölür onların hayatı aynı zamanda senin elinde’’ dedi bana dönerek ve boğazını temizleyip ‘’ve karakola istifa dilekçesi göndermeni istiyorun iki işe birden koşamazdın onayladığın an dilekçen mail olarak gönderilecek sonra gidip ıslak imza atıcaksın’’ dedi kafamı olumlu anlamda salladım. Çünkü türk askeri olmak benim vazgeçebileceğim bir şey değildi polislikte öyle ama asker olmak beni daha çok gururlandırıyordu. ‘’ evet devem ediyoruz herkesin önünde dosyalar var.’’ Dedi sonunda istediğim şeye ulaşmıştım sonunda İhsan şerefsizini endseliyecektim. Ve gerçek yüzünü herkes görücek hemde herkes.

🥊🖤🥊🖤🥊🖤🥊🖤🥊

Bölümün sonuuuuu
Bir kaç soru sormak istiyorum

Bölümler daha sıkmı gelmeli?

Bölümler dahamı uzun olmalı?

Karakterlerin hangisi size daha samimi geldi?

GÖREV YERİ; TRABZON Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin