Bu gün o kadar kötü bi gündü ki insanlığını unutan insanlara yazıyorum bu bölümü.
Kadın olmak zor, kadınsan dışarı çıkamazsın, kadınsan mini etek giyemezsin, kadınsan gece dışarı çıkamazsın. Kadın olduğumuz için birçok şeyi yapamıyoruz. Kadın dünyayı karnına sığdırdı ama siz bi kadını dünyaya sığdıramadınız. 10 yıl içerisinde 3 bini aşkın kadın canice öldürüldü. Biz unutmicaz Özgecan Aslanının, Emine Bulutun, Ayşe Tuba Arslanın, Ceren özdemirin nasıl öldürüldüğünü iki gün haber olup üçüncü gün unutturmaya çalışılan isimleri unutmicaz. Kadın öldü ya öldü. Hayalleti öldü, Geleceği öldü, annesi öldü, babası öldü,İNSANLIK ÖLDÜ.
O türkiyenin kahramanıydı o türkiyenin gururuydu ama onunda ismini unutturmaya çalışıp en ağır cezayı verdiler sen bizim koruyucumuzsun Kadir Şeker sen kadınların arkasında duran kahramansın.
Ben mersinde yaşıyorum ve mersinde yaşamak o kadar kötü hisstiriyorki beni sanki bütün şehir Özgecan'ın kanına bulanmış. Başka kadınlar ölmesin diye yazıyorum başka kadınlar tecavüz edilmesin diye yazıyorum, ben yazıyorum, çünkü korkuyorum birgün canice öldürülmekten hayallerinin yıkılmasından son nefesimi bi şerfsiz yüzünden vermekten ben korkuyorum kadın cinayetlerinin devam etmesinden.
#SUSMA #BAĞIR #KADINLARIN #SESİ #OL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREV YERİ; TRABZON
AventuraBir vatan sevgisinden doğan aşk birbirinden inat iki kişi ama tek ortak yönü inatçılığı değil vatana olan sevgisi. Bakalım zaman onları nasıl bir yere getiricek