Bölümleri artık daha sıo atmam gerektiğinin farkındayım ve atamadığım için çok mutsuzum ama sizi çok sevdiğimi bilin olur mu?
Multimedya da Alesya varBazı yaralar o kadar derin ki o kadar acı verici hiç kapanmayan. Bazen sevdiklerin seni yaralar bazen ise seviyor sandıkların, ama hiçbir yara ailenin sana açtığı yara kadar derin değildir. Ailenden aldığın yara derindir, acı vericidir, ve sadece o bölgeyi acıtmaz yavaş yavaş bir virüs gibi yayılır bütün vücuduna ben en ağır yarayı aldım. Ne aşık oldum ne aşık olmak istedim çünkü bu yara o kadar büyüktü ki başka bi yara kaldıramaz durumda vücudum. Ben burdan genç okurlara ve yazarlara sesleniyorum eğer bir çocuğunuz olursa onu çok sevin onu okadar çok sevinki hiç kimsenin onu sizden daha çok sevemeyeceği kadar, ona sevmeyi öğretin ki sevgiyi bilerek büyüsün, ona güçlü durmayı öğretin siz gittikten sonra yıkılmasın diye ,belki bağzımız sevginin ne olduğunu bilmiyordur , benim gibi. Siz ne kimseyi vazgeçemeyecek kadar çok sevin ne de ona bunu hissettirin, çünkü sizin onu affedeceğini bildiği için daha çok kırıcaktır. Ben güçlü durmayı öğrendim sıra sizde. Şimdi soruyorum bu hayata ayakları yere sağlam basan biri olarak kalmamak mı istersin? Yoksa herkesin seni yıkmasını mı istersin? Seçim senin.
10.4.2016
22. yaş günümüz, ben ve benim minik ikiz kardeşimin doğum günü. Alesya nın üzerinde toz pembe yerlere kadar uzanan tüllü bir elbise verdı ama elbiseden çok abiyeye benziyordu,ayaklarında elbisesiyle aynı renk tek bant ayakkabı dalgalı saçları onu bir prensesten farklı kılmıyordu. Etrafta koşuştururken beni farkedince kaşları çatıldı ve bana doğru kızgın ve ayaklarını yere vura vura geldi.
‘’inanmıyorum Ares ya yine mi ya gerçekten yine mi?’’ dedi kızgınlıkla ne vardı yanı kot ve tsort giydiysem, sanırsın İngiltere kraliçesi olma yarışmasına hazırlanıyoruz allah allah. ‘’bak canım Arescim yukarda odana koyduğum elbiseyi giyiyorsun yoksa odana 2 kilo et koyar senide O ODAYA KİTLERİMMM’’ sonda sesi öyle tiz ve yüksek çıkmıştı ki bir an kulaklarımı hissdemedim. O sırada Barın hoşnutsuz bir şekilde merdivenlerden inerek yanımıza geldi.
‘’ abla bu ne ya gerçekten çokmu aradın bunu ya çok kötü bu ya’’ diye söylendi ama Alesya şu an sesini bağırmak için hazırladığında ben ve Barın merdivenlerden koşarak yukarı çıktık. Barına baktığımda bordo bi smoki giydirmişti ve gerçekten çok komik olmuştu kahkaha atarak belimi duvara yasladım. ‘’ bu kız gerçek anlamda manyak’’ dedim ve arkamdan Alesyaya söylenen Barını tek bırakıp odama geçtim. Yatağımın üzerinde çok güzel siyah altı şort üzeri tüllerle kaplı kalın askılı bi elbiseydi yanına ince tek bant bir ayakkabıydı bu sefer benim zevkime göre seçmişti.
Üzerimi giyip ayna karşısına geçtim bordo ve siyahlı bir göz makyaj yaptım ve dudaklarına şeftali tonda bi gloss sürdüm. Alesyanın yanına indiğimde memnun bir şekilde bana baktı ‘’afferin Ares sonunda dinledin sözümü ve affer beni…’’ daha sözüne izin vermeden yanağına kocaman bir öpücük kondurdum Ares yine pislik peşinde hjhjhjhjhj dudağımdaki gloss tamamen yanağına bulaşmıştı. Ben ve Barın kahkaha atarken Alesya çığlık atıyordu.
Davetliler gelmiş ve şimdide pasta kesilecekti pasta yüksek müzik eşliğinde geldi pastanın üzerinde iki kız maketi vardı birinin üzerinde askeri kıyafetler vardı diğerinde ise elinde keman vardı beyaz bir pastaydı ve iki uzun mum vardı üzerinde Alesya benim elimi tuttu ve pasta doğru eğildik aynı anda ve mumları üfledik ve yükselen alkış sesleri eşliğinde o iğrenç sesle Alesya ve benim yüzümdeki gülümseme solmuştu ‘’ Arescik bugün senmi doğdun tebrik ederim doğum günün kutlu olsun ama aynı zamanda ölüm yılında’’ demeden bir silah sesi patladı o kadar hızlı gelişmişti ki herşey aklım ambele olmuştu Alesya birden önüme atladı ve bana gelmesi gereken onu kalbıne saplandı be dizerimin üzerine çökerken ağlamaya başlamıştım bile Annem ve Barın koşarak yanımıza geldi. Hıçkırıklarımın arasından ‘’ lütfen girme Alesya lütfen gitme bak tamam en güzel sensin ve çok başarılısın sen gidersen pizzanın son dilimini ben yerim bak’’ dedim ‘’Ares asker olucaksın ve onu öldüreceksin bana söz ver abla’’ dedi Alesyadan yaklaşık 10 dk erken doğmuşum ve bunu hiçbir zaman kabul etmemişti ve hayatta abla demezdi bana ‘’ sana söz veriyorum öldürücem onu allah şahidimdir ki öldürücem onu’’ dedim ‘’sizi seviyorum’’ dedi ve boynu bide düştü boşluğa ve benim boğazımdan çıkan gür çığlık büyük salonu kaplamıştı ve ben onu kaybetmiştim o gitmişti ve bu savaşın içinde beni yalnız bırakmıştı.
🥊🖤🥊🖤🥊🖤🥊🖤🥊🖤🥊🖤🥊
Evet bebeklerim çok mutluyum bin kişiye ulaşmışız ve bu benim için tqrif edilemez bi duygu sizi çok çok çok seviyorum iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREV YERİ; TRABZON
AvventuraBir vatan sevgisinden doğan aşk birbirinden inat iki kişi ama tek ortak yönü inatçılığı değil vatana olan sevgisi. Bakalım zaman onları nasıl bir yere getiricek