10.bölüm

772 31 3
                                    

Selamunhelloooooo arkadaşlar sizi çok özledim ama malesef sınavlardan dolayı bir türlü yazamıyorum bölüm bu önümüzdeki hafta sınavlarım başlıyor sınavlarım bittiğinde yeni bölüm gelicek hepinizi öpüyorum
Ve multimedyadaki Kutay bey olur

Operasyon ile ilgili bütün bilgiyi almıştık,evlerimize dağılmış operasyon için güzel bir dinlenmemiz söylenmişti çünkü bu herkes için yorucu olucaktı ama benim , hem fiziksel bir yorgunluk hem de ruhsal bi yorgunluk olucaktı. Bazen savaşmaktan o kadar çok yorulduğumu hissediyorum ki sanki bu savaş benim sonum olucakmış gibi herkes kendine göre bi savaş ama asıl gerçek savaş senin aklın ile kalbin arasında geçen savaştır. Ben sadece bir defa bu savaşın içine girdim onuda aklın kazandı. Aklımın kazandığı o gün benim katilim oldu, vicdanımın,merhametimin,gözyaşımın,güvenim hepsi birden beni terk edip gitti. Ve o gün kendime söz verdim benim katilim olanın katili olmaya ve şimdi tekrar ediyorum, ALLAH şahidim olsun ki ,sol yanımın katili ,benim diğer yarımı benden alan ,aklım ve kalbim arasında beni savaşa atan o kişiyi yok ediceğime nasuh yemini ediyorum.

Saat yaklaşık gece 3 gibiydi Barın yarın erken kalkmak için erkenden yatmıştı. Bense şimdi banyoya geçmiş abdest alıyordum. Nasıl ya sen namazmı kılıyorsun diyeceksiniz şimdi, alkol kullanıyor neredeyse vücudunun tamamı çıplak elbise giyerek nasıl namaz kılıyor der gibisiniz, size bir şey diyim mi ? ben kur an ı kerim okumayıda biliyorum. Abdest aldıktan sonra namaz elbisemi ve sade siyah bir yazma aldım ve giyindim. Seccedemi yere serdim ve 5 rekat namazımı kıldım. Ellerimi kaldırdım ve tek sığınağım olan Allaha yalvardım ‘’ sen büyük ve yüce olansı bize zor olan senin tek  bir kelimenle olacak şeydir sana ellerimi açarım tek senden ister tek sana boyun eğerim sen benim ve omuz omuza verdiğim asker kardeşlerime zeval verme şehitlerimizin üzerine rahmet yağdır. Senin kapına şehitlik mertebesinde gelme mi olur bul sen ki  her nimeti bize sunan sen ki bizi rahat ettiren. Girdiğimiz bu savaşta bize yardımcı ol  sana sığınır tek sana iteat ederim bana şehitlik mertebesini  uygun gör ‘’ dedim ellerimi yüzüme sürdüm ve seccademi katlayıp tekrar yerine koydum. Kitaplığımın en üstünde bulunan YASİN İ ŞERİF i alıp okumaya başladım. Saat 4 e yaklaşıyordu yasinimi okumayı bittirdiğimde. Yatağıma girdim ve yorganı üzerşme çektim ve yavaşça kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Telefonumun tiz alarm sesi gözlerimi açmama yetti. Bu gün kendimi çek dinç ve dinamik hissediyordum,hızlıca yatağımdan kalktım ve üzerime bikinimi giydim onun üzerinede rahat bi elbise giydim.

 Bu gün kendimi çek dinç ve dinamik hissediyordum,hızlıca yatağımdan kalktım ve üzerime bikinimi giydim onun üzerinede rahat bi elbise giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonumu, güneş kremimi havlumu çantama koydum ve odadan çıktım. Barının olduğu odaya girdiğimde bıraksak amuda kalkmış birşekilde uyuyacak derecede uyumuş artık sizin hayal gücünüze bırakıyorum. Tabi  bunu gören ben rahat dururmu tabiki durmaz, telefonumu alıp hemen fotoğrafını çektim evet şimdi uyanma vaktiydi. ‘’ Barın ablacım hadi uyan hadi canım’’ dedim ama aldığım cevap koca bi ‘’ hıığ’’ oldu resmen konuşmaya üşenmiş telapatik yollardan cevap vermeye çalışma sesiydi bu, sen kaşındın Barın bey bak bakalım seni nasıl kaldırıyorum. ‘’BARIN ÇABUK KALK ALİC KAPIDA VE BANYODA SARIŞIN Bİ KIZ MUTFAKTA DA ESMER Bİ KIZ VAR KALK ÇABUK’’ diye bağırdım Barın birden sıçradı ve ‘’ abla sen kızları sinama odasına götür ben Alic i salona alim sen de o arada kızları yolla. Valla genç yaşımda ölücemmm kızlar bensiz kalacakkk anam anam anam ‘’ sonunda ağıt yakar gibi uzata uzata söylemişti ve bunu söylerken odada dört dönmüştü en sonda odadan çıkmıştı. Arkasından koştuğumda kapının kilidini açmaya çalışıyordu, sonunda dank etmiş gibi kapıyla uğraşmayı bırakmış ve ellerini bel kıvrımına koymuştu artık kendimi sıkmayı bırakıp kahkahamı saldım ve artık bu kahkaha Barını gördüğüm her yerde tekrardan ortalığı çınlatacaktı ‘’ H hadi üzerini giy geç olmadan’’ dedim kahkamın arasından Barın bıkkın bir şekilde bana bakıp ‘’ bunu unutma abla bunu unutma seni öyle bir şekilde uyandıracam ki günün  haram olacak , Allah rızası için kargalar daha bokunu yemeden nerye gerçekten çok merak ediyorum nereye’’ dedi gözleri kapanırken ‘’ Barıncım canım kardeşim benim beni korkutarak uyandırmak çok zordur ben asker kızım kanım kırmızı beyaz akıyor bu bir. LAN GEREKSİZ YERE OKSİJEN TÜKETEN OKSİJEN İSRAFI BEYNİNİ YATAKTAMI UNUTTUN dün demedin mi ‘Zahir abi sende bizimle gelsene çok eğleniriz’ diyen’’ dedim birden bağırdığım için yerinden sıçamış ve resman hazır ola geçmişti. ‘’tamam abla ya niye bağırıyon ki hem senin o bülbül gibi sesin incinmesin şimdi, hem bu arada biz Alic le ayrıldık’’ dedi Alic Barının en uzun ilişkizindeki kızdı, beni her aradığında sürekli ondan bahsederdi yaklaşık 1 senedir beraberlerdi. Evet Barının en uzun ilişkisi 1 seneydi en kısa ilişkisi ise yarım saat felandı işte ;)

GÖREV YERİ; TRABZON Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin