Multi:Ela ♡
"Artık özür dileme görmemişsin işte."
Arabaya doğru yürürken bir anda durup elimi ona doğru uzattım.
"Bu arada adım kumsal."
Oda durdu ve elini uzatıp elimi sıktı.
"Ata."
İsmini öğrenmiştim. Güzel bir ismi vardı. Arabaya vardığımızda telefonum çalmaya başladı. Arayanın en yakın arkadaşım Ela olduğunu görünce telefonu açtım.
"Alo"
"Neredesin kızım sen saat kaç oldu! 3.derse gireceğiz nerdeyse ve sen hala ortalarda yoksun?!"
Anlıma vurarak ofladım. Okulu tamamen unutmuştum.
"Ben onu tamamen unuttum. 10 dakikaya orada olurum. Şimdi kapatmam lazım okula gelince her şeyi anlatırım." diyerek cevap vermesine fırsat vermeden telefonu kapattım ve arabayı çalıştırdım.
Ata'ya "nereye bırakayım seni?" diye sordum.
Verdiği adres bi iş yeriydi. Çalışıyor muydu acaba.
"Çalışıyor musun?" diye dayanamayıp sordum.
"Anlamadım?"
"Verdiğin adres bir iş yeri o yüzden sormuştum her neyse unut-" gitsin diyecektim ki lafımı bölmesiyle durdum.
"Hayır ben çalışmıyorum babam çalışıyor. Yanına gitmem lazım ufak bir işim var."
Kafamı onaylar manasında sallayıp "anladım" dedim. Verdiği adrese gelmiştik. Arabayı durdurduğumda arabadan indi ve şirkete doğru yürümeye başladı. Bende arabayı tekrar çalıştırıp okula doğru orta hızla sürmeye başladım. Neyseki bu sefer bir sorun çıkmadan okulun otoparkına arabayı park ettim ve okula doğru yürümeye başladım.
Ders bitmiş teneffüstelerdi, elalarla zil çaldığında hep kantine gittiğimiz için kantine doğru yol aldım. Ela ve Ela'nın sevgilisi olan Aykut, yanında baran orda oturuyorlardı. Baran en yakın erkek arkadaşım, abim sayılırdı.
Oraya doğru yürüyüp Baran'ın yanına oturup "selam" dedim. Elayla baran kaşlarını çatmış anlıma bakıyorlardı.
"Kumsal anlının hali ne noldu?" diyerek konuşmaya başlayınca "kötü bişi yok ela sakin ol ufak bir kaza oldu," diyerek konuşmaya devam ettim. Dorukla olan kısmı atlayarak her şeyi anlattım.
Ardından Ela'ya döndüm. "ee 2 derstir yokum edebiyat hocası sordu mu beni?"
"Evet şu yakışıklı edebiyatçı seni sordu" diyince gözlerimi büyüterek Ela'ya baktım. Cidden beni mi sormuştu? Ela kahkaha atarak "şaka yapıyorum napsın adam seni" diyince oflayarak arkama yaslandım.
Daha sonra Elalarla muhabbet ederken zil çaldığı için kalkmak zorunda kaldık. Ela kolunu omzuma atmış yürüyorduk, Aykut'la Baran koyu sohbet içindelerdi ki gördüğüm kişiyle durmam bir oldu.