Multi:Kumsal ♡
Lavabodan çıkmıştım ki biri kolumdan tutup duvara yaslayınca neye uğradığımı şaşırdım.
Gelen kişiyi görmemle şoka girdim. Eski sevgilim Doruk. "Ne işin var senin burada?" Kaşlarımı çattım. Ne hakla bana hesap sorabiliyordu.
"Sanane" diyip kaçmaya çalıştığımda duvara sert bir şekilde itekledi beni sırtım acıdığı için inledim.
"Sana ne işin var burada diye sordum Kumsal."
"Sana hesap vermek zorunda değilim bırak beni" diye bağırdığımda sinirlenmiş olucak ki duvara yumruk attı.
"Kumsal beni sinir etme ne işin var burada!"
Yetti be! dayanamayıp bacak arasına dizimi geçirdim o acı içinde bağırıp küfür ederken ben koşarak oradan uzaklaşmıştım. Arada bir arkama bakıyordum Doruk geliyor mu diye ama görünürde kimse yoktu. Sert bir bedene çarparak durmak zorunda kaldığımda çarptığım kişi bugün çarptığım çocuktu. Çocuğun adını hala öğrenenemiştim kolunu alçıya almışlardı.
"Hop hop kızım yavaşlasana arkadan atlı mı kovalıyor."
Yalancıktan gülümsedim. Yüzümden belli oluyordu çatık kaşlarıyla bana bakıyordu bir şeyleri anlamaya çalışır gibiydi.
"Neyse hadi gidelim" dediğimde tek koluyla beni tuttu "olmaz senin anlına baktırman lazım" dediğinde anlım aklımdan tamamen çıkmıştı. Tekrar yalancıktan gülümsedim.
"Doğru ya" deyip doktor odasına doğru yürüdüm. Kapıya tıklatarak içeri girdim. Doktor neyim olduğunu soruduğunda kahküllerimi çekip anlımı gösterdim.
"Buyrun oturun" dediğinde kalkıp sedyeye oturdum. Doktor anlıma iyice baktı. "Pansuman yapılması lazım."
"Kumsal hanım saçınızı geride tutar mısınız?" dediğinde cebimden tel toka çıkardım ve kahküllerime taktım. Her zaman ceketimin cebinde tel toka olurdu. Pansuman için anlıma bişi sürdüğünde acıdığı için inledim. Yaklaşık 5 dakika sonra pasuman bittiğinde kalktım ve odadan çıktım. Çarptığım çocuk beni bekliyordu.
"İşin bittiyse gidelim. "
Kafamı onaylar manada salladım. Çok yorgundum. Arabaya doğru yürürken "sanırım sana özür borçluyum ben gerçekten özür dilerim bugün olanlar için" dediğimde "artık özür dileme görmemişsin işte" dedi.