1.Bölüm- kaza

78 8 11
                                    

Multi:Kumsal ♡


Aynanın karşısına geçmiş okul için hazırlanıyordum.

Üzerime beyaz bir boyunluklu kazak, altıma siyah pileli eteğimi giyip, beyaz külotlu çorabımı giyindikten sonra siyah ceketimi üzerime taktım. Açık kumral saçlarımı tarayıp kahküllerimi düzeltip hafif makyaj yapıp aşağıya kahvaltıya indim.

Açelya annemle Aytekin babama, -ki hâlâ anne baba demekte zorlanıyordum- günaydın diyerek sandalyeye oturdum. Hizmetlimiz Aysun abla çayımı doldurduğunda gülümseyip teşekkür ettim.

Kahvaltıya başladığım sırada Aytekin babam konuşmaya başladı.

"Kızım bugün okulun ilk günü istersen ben seni bırakabilirim."

Gülümseyip kafamı olumsuz anlamda iki yana salladım. Bugün araba kullanmak istiyordum. Küçüklükten beri araba aşığıydım.

"Teşekkür ederim babacım, ama bugün o kadar ali abinin araba derslerinden sonra ilk defa araba kullanıcam."

Ali abi, Aykut babamın arkadaşlarından birisidir. Ehliyet kursları verdiği için beni kırmayıp bana da ehliyet kursu verdi. Ehliyet almama epey yardımcı oldu.

Saate baktığımda 7.30 olmuştu. Hemen sofradan kalktım. Ben bu uyuşuklukla umarım yetişebilirdim.

"Okula geç kalıyorum."

Annemle, babamın yanaklarına küçük öpücük bıraktım. "Görüşürüz, iyi dersler" gibi cümlelerinden sonra telefonumu elime alıp , sırt çantamı tek koluma takıp oturma odasından çıktım. Araba anahtarımı alıp ,ayağıma siyah uzun postallarımı giyip evden çıktım. Arabayı çalıştırdığımda direksiyonu tutup derin bir nefes aldım.

Annem olsaydı benimle gurur duyardı. Daha 10 yaşındayken annemle babam trafik kazasında öldü. Aklıma gelenlerle diğer elimle dolan gözlerimi sildim. 12 yaşıma kadar yetimhanede büyümüştüm. Aysun anneyle Aytekin baba beni evlatlık almışlardı. O zamanlar 2 yıl geçmesine rağmen hâlâ çok kötü travmalar atlatıyordum. Onlar bana biraz olsun iyi gelmişlerdi.

Gaz pedalına basıp okula doğru sürmeye başladım. Önüme bir anda kedi çıkınca ani fren yapmak zorunda kaldım. Arabayı biraz daha hızlı sürerek yola devam ederken karşıma genç bi çocuk çıktı. Çocuğa çarpmamak için frene basıp arabayı durdurdum ama biraz geç fark etmiştim sanırım çünkü çocuğa çok hafif bir şekilde çarpmıştım ve çocuk kolunu tutarak sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Napıcaktım ben şimdi.

Selaaam, bölüm nasıl beğendiniz mi? sizce bir sonraki bölümde neler olucak? ❤

ATAZAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin