Okan : Mekandan çık. Konuşacağız. Geldim ben. Kapıdayım
Kağan : Sana ne oluyor lan? Ne bu tavırlar?
Okan : Olay çıkmasını istemiyorsan dışarı çık diyorum Kağan
Kağan : Ben de gelmiyorum diyorum. Bunun neresini anlamadın acaba?
Okan : Sen bilirsin
Kağan : Ne yapacaksın lan?
Okan : Ebenle çiftleşeceğim. Yanındaki şerefsizi de s..eceğim
Kağan : Hoşt lan hoşt. Kimi si..yorsun sen
Okan : (görüldü)
***
Kağan
Telefonu cebime sokuştururken Mete'ye bakışlarımı çevirdim. "Abarttık mı acaba ya?"
"Bence harika oldu? İyice delirdi değil mi?" Sırıtıyordu.
"Lan delirmek ne ki. Ağzından salaktan fazla kötü söz duymadığım adam s..meli sokmalı konuşuyor."
Ben anlattıkça Mete keyifleniyordu. "Enişte fena desene."
"Sen de nasibini alacaksın zaten."
"Ben mi? Ulan ben niye kaynıyorum arada?"
Bar deskine dayadığı kolunu çekerek yerinde toparlandı."Kaşındın birader. Bu oyunu sen sardın başımıza. Şimdiye kadar işe yaradı ama inşallah dozunu fazla kaçırmamışızdır." Gülerek anlatsam da Okan'ın ortalarda olmaması beni iyice meraklandırmıştı. Acaba basıp gitti mi? diye kendi kendime kafamda kuruyordum.
Bir içki daha söyledim. Plan işe yaramamış gibi görünüyordu. İçkimi içip gitmeye karar verdim. Yarıya kadar inmiş olan bardağı kafama dikip yüksek sandalyeden zıplayarak iner inmez başım döndü. Tekrar bar sandalyesine tutundum. "Off." Bir elimle de başımı tuttum. Mete bir elini uzatıp tekrar oturmama yardım etti.
"Kaç tane içtin birader?"
"Saymadım. Ama yerimden de hiç kalkmadım ki. Sarhoş oldum galiba. Dönüyor her şey."
"Ulan kendini çalkalayınca kafası geldi desene." Kendi yaptığı kötü espriye salak salak gülerken onun da sarhoş olduğunu farkettim.
"Sorma ya. Çok fenayım." Bir elimi deske dayayıp içeriyi izlerken arkamda duyduğum tanıdık ses ile irkildim.
"Teşekkür ederim. Bundan sonrasında yalnız olacağım."
"Emin misin yakışıklı?" Kafamı çevirdiğimde Okan kızın biriyle konuşuyordu. İçeri girmek için bir kızdan yardım istemiş gibi duruyordu. Yerimden kalkmadan onları izlemeye devam ettim.
"Evet eminim. Teşekkür ederim tekrardan."
"Telefonunu ver numaramı yazayım istersen."
"İşim gücüm var hadi kardeşim. İşine bak. Ufak bir iyilik yaptın. Bokunu çıkarma."
Kız atarlandı. Söylene söylene uzaklaştı. "Kardeşin mi? Manyağa bak ya. Senle mi uğraşacağım." Sarhoş olmasam çoktan fırlayıp kızın ağzının payını vermiştim ama adamım da çok güzel halletmişti.
Okan da kızın arkasından bir şeyler geveleyip bana doğru yürümeye başladı. "Salak mıdır nedir ya? Sanki ben ona yavşadım. Allah'ım teker teker gönder yarabbi."
Ağır adımlarla bana yaklaştıkça kokusu da burnuma doluyordu. O an kokusunu ne kadar özlediğimi farkettim. Son adımını atıp dibime girdiğinde derin bir nefes aldım. Ciğerlerimi kokusu ile tıka basa doldurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADAMIM (GAY) (Texting)
Teen FictionBirbirinden baskın iki karakterin komik , eğlenceli, bazen romantik , bazen erotik ,bazen de garip öyküsü. Kağan : Tanışalı on dakika oluyor. Dokuz dakikadır kavga ediyoruz. Bu benim öyküm birazcık yaralı. Okan : Şarkılı göndermene sokayım. Bak kaf...