Kağan
Son ses müzik odayı inletirken açılan kapının sesini duymadığımı farkettim. Çünkü annem dibime kadar girip yüzüme doğru eğilince irkilerek yerimde doğruldum. Annem bir şey demeden masanın üstünde duran bilgisayara gidip müziği durdurdu.
"Oğlum bu ses ne böyle. Elli kere kapıyı çaldım. Kapı sesini duymayınca girmek zorunda kaldım."
Masanın önünde duran koltuğu yatağımın karşısına sürükledi. Sırtımı yatağın başlığına dayayarak oturur pozisyona geçtim. "Sorun değil anne."
"Hiç iyi görünmüyorsun. Sorun ne? Anlatmak ister misin?"
"Anne, seninle her şeyi paylaşırım biliyorsun ama bu seferlik es geçemez miyiz?"
Derin bir nefes alıp tekrar bıraktıktan sonra dudaklarını birbirine bastırdı. "Her zaman yanında olduğumu bil. Ne zaman istersen anlatabilirsin. Kendini yalnız hissetme."
Yataktan ayaklarımı sarkıtıp ona doğru eğildim. Ellerini avuçlarımın arasına alıp öptüm. "Biliyorum. Seni çok seviyorum."
"Ben de seni seviyorum oğlum."
Tekrar yatağa çıkıp sırtımı duvara dayadım. Annem gülümsedikten sonra ayağa kalkıp kapıya kadar geldikten sonra duraksadı. Kapı kolunu bırakmadan bakışlarını bana çevirdi. "Ben niye gelmiştim ya?" Hızlıca kendi sorduğu soruyu cevapladı. "Hatırladım. Okan aradı beni. Ailesinin yanına dönecekmiş. Uğrayamadığım için özür dilerim dedi. Akşam yola çıkıyormuş."
Aniden yataktan kalkıp telefonumu aradım. Masanın üzerinden telefonu kaptım. Annem hâlâ kapıda dikiliyordu. "Tamam anne. Sağol."
"Ne?" Annem şaşkın şaşkın bana bakarken verdiğim cevabın onun cümlesi ile alakası olmadığını anladım.
"Yani ben de bir arayıp veda edeyim. Haber verdiğin için teşekkür ederim."
"Oğlum, gidip uğurlasana çocuğu. O kadar vakit geçirdiniz. Yakındınız siz."
"Haklısın anne. Öyle yapayım."
"Gelebilirse, bana da uğrasın. Ama ısrar etme. Çocuğu yolundan alıkoymayalım. Okan'ı severim."
Telefonu elimde çevirerek annemin çıkmasını bekliyordum. "Tamam sultanım."
Yanağını okşayıp çıktı. Sadece gülümseyerek karşılık verdim.
Telefonun ekran kilidini açmak için şifreyi(Adamım) girip Okan'a yazdım.
***
Kağan : Ne demek oluyor bu?Okan : Anlamadım
Kağan : Annemi aramışsın
Okan : Arayamaz mıyım?
Kağan : Onu demek istemedim. Veda etmişsin
Okan : Evet. Nergis Abla'yı çok severim. Ona veda etmeden gidemezdim. Onun yanına uğrayacaktım ama sen beni görmek istemediğin için gelmedim size. Benimle karşılaşmak istemezsin diye düşündüm
Kağan : Okan, saçma sapan konuşma. Görmek istememek de ne demek? Hem ne gitmesi? Laf kalabalığı yapıyorsun bir de
Okan : Ben sana gideceğimi söylerken ciddiydim
Kağan : Bu akşam yola çıkıyormuşsun
Okan : Evet, az kaldı bu şehirden kurtulmama
Kağan : Kurtulmak mı?
Okan : Evet
Kağan : Bu kadar mı bıktın lan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADAMIM (GAY) (Texting)
Teen FictionBirbirinden baskın iki karakterin komik , eğlenceli, bazen romantik , bazen erotik ,bazen de garip öyküsü. Kağan : Tanışalı on dakika oluyor. Dokuz dakikadır kavga ediyoruz. Bu benim öyküm birazcık yaralı. Okan : Şarkılı göndermene sokayım. Bak kaf...